• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 2km. Rezultatów: 1186, czas wyszukiwania 9 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-bezpieczniej-i-komfortowo-czyli-ciag-dalszy-modernizacji-linii-e20-2394

Szybciej, bezpieczniej i komfortowo czyli ciąg dalszy modernizacji linii E20

14.05.2014

transportu kolejowego. Pociągi na tej trasie będą mogły osiągnąć maksymalną prędkość 160 km/h (osobowe) i 120 km/h (towarowe). Poprawi się również płynność ruchu kolejowego oraz jego bezpieczeństwo poprzez [...] Projekt zakłada budowę lub modernizację: - ponad 30 przejazdów - 9 peronów - 6 nastawni - 4 wiaduktów - 2 podziemnych przejść dla pieszych - 1 kładki dla pieszych Projekt współfinansowany przez Unię Europejską

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wznowiony-ruch-na-trasie-poznan-szczecin-2871

Wznowiony ruch na trasie Poznań – Szczecin

02.09.2015

sieci trakcyjnej, torów i przyległego terenu ok. 100 drzew. Skala zniszczeń po nawałnicy na krótkim, 8 km odcinku linii była niespotykana. Po przeglądzie technicznym toru, naprawie i włączeniu sieci trakcyjnej [...] iem i zapewnione są dodatkowe informacje dla pasażerów. Trwa usuwanie skutków nawałnic Komunikat - 2 września godz. 14:00 Polskie Linie Kolejowe z przewoźnikami pomimo powalonych drzew zapewniły komunikację [...] starsze i dzieci. Zmieniona organizacja ruchu pociągów po nawałnicy w Zachodniopomorskiem Komunikat - 2 września godz. 9:00 Informacja dla pasażerów oraz wydawane napoje i przygotowany poczęstunek na stacjach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejny-etap-prac-na-linii-kolejowej-krakow-glowny-towarowy-rudzice-3463

Kolejny etap prac na linii kolejowej Kraków Główny Towarowy – Rudzice

29.08.2017

Ruszają prace przy wiaduktach i na torach Od 2 września prace na projekcie wchodzą w kolejną fazę. Rozpoczynają się roboty związane z przebudową wiaduktów kolejowych i modernizacja torów. Obecnie wykonawca [...] oraz wizualny i głosowy system dynamicznej informacji pasażerskiej. Będzie 200 nowych rozjazdów, 50 km zmodernizowanych torów i sieci trakcyjnej. Dzięki budowie dodatkowych torów na odcinkach Kraków Główny [...] 09.2017 r. ul. Wrocławska – wyłączenie jednego pasa ruchu z przeznaczeniem pod ruch pieszych (ruch 2 + 1 + ruch pieszy), przejście podziemne do peronów Łobzów – całkowite wyłączenie z ruchu pieszych, przejście

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rosnie-pierwszy-nowy-przystanek-na-top-ie-10596

Rośnie pierwszy nowy przystanek na TOP-ie

21.03.2025

pojadą trasą z prędkością do 120 km/h, nawet kilkukrotnie szybciej niż obecnie (obecnie prędkość na kolejowej obwodnicy Poznania, w zależności od odcinka, wynosi 20-09 km/h). Szacujemy, że przejazd całym [...] Sterowania (LCS). Przy ul. Kolejowej przygotowujemy już grunt pod budowę budynku. Będzie on mieć ok. 1800 m 2 i niejednolity kształt: częściowo z 4, a częściowo z 10 kondygnacjami o maksymalnej wysokości ok. 40

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarcie-ofert-w-postepowaniu-na-wylonienie-wykonawcy-studium-wykonalnosci-budowy-linii-kolejowej-duzych-predkosci-z-wroclawia-i-poznania-przez-lodz-do-warszawy-713

Otwarcie ofert w postępowaniu na wyłonienie wykonawcy studium wykonalności budowy linii kolejowej dużych prędkości z Wrocławia i Poznania przez Łódź do Warszawy.

16.02.2010

, czyli od oddania do użytku Centralnej Magistrali Kolejowej (224 km), budową dużej linii kolejowej. Jej długość wyniesie ponad 450 km. Krzysztof Łańcucki rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S [...] de Engenharia SA (Lizbona, Portugalia) – na kwotę 82 034 600, 72 zł brutto (67 241 476 zł netto) , 2. Konsorcjum w składzie: SYSTRA (Paryż, Francja, lider), SAFEGE (Nanterre, Francja), EC Harris International

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/poznan-szczecin-bedzie-kolejowy-bajpas-dla-sprawnych-podrozy-5237

Poznań – Szczecin - będzie kolejowy bajpas dla sprawnych podróży

17.12.2020

między Poznaniem a Szczecinem zajmie poniżej 2 godzin po zakończeniu modernizacji i uzyskaniu wymaganych pozwoleń - gdy pociągi pojadą z prędkością do 160 km/h. Prace zwiększą przepustowość trasy, na którą

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-plus-zbliza-sie-termin-skladania-wnioskow-do-programu-4937

Kolej Plus – zbliża się termin składania wniosków do Programu

21.08.2020

Gołdap–Olecko–Ełk oraz Ostrołęka–Chorzele–Wielbark–Szczytno. Gmina Grójec zaproponowała budowę nowej ok. 40 km linii Warszawa Lotnisko Chopina-Nadarzyn-Grójec. Do Programu swój wniosek złożył również Zarząd Województwa [...] infrastrukturalnych. Warto dodać, że kolejowy transport pasażerski emituje średnio 3 razy mniej CO2 niż transport drogowy oraz ponad 8 razy mniej niż transport lotniczy. Jest to najbardziej ekologiczna

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sprawny-przewoz-towarow-do-portu-gdansk-latwiejsza-komunikacja-w-miescie-4837

Sprawny przewóz towarów do Portu Gdańsk, łatwiejsza komunikacja w mieście

16.07.2020

przebudowę ponad 70 km torów, 13 przejazdów kolejowo-drogowych i przejść dla pieszych. O zakresie zmian w układzie torowym świadczy wymiana 221 rozjazdów. Przebudowane będą 3 mosty, 2 wiadukty oraz 18 przepustów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-wybraly-wykonawce-modernizacji-stacji-warszawa-zachodnia-4674

PLK wybrały wykonawcę modernizacji stacji Warszawa Zachodnia

18.05.2020

wydłużone i dojdziemy nim do peronu nr 8 przy linii obwodowej. Pod przejściem dla pieszych, na poziomie -2 zostanie wybudowany tunel, który umożliwi budowę linii tramwajowej wraz z niezbędną dla niej infrastrukturą [...] Piaseczno – Legionowo i Legionowo – Lotnisko Chopina. Kompleksowo przebudowanych zostanie około 30 km torów, 130 rozjazdów i sieć trakcyjna. Prace na stacji planowane są do 2023 roku w ramach projektu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/od-niedzieli-4-nowe-przystanki-na-dolnym-slasku-ulatwia-podroze-4462

Od niedzieli 4 nowe przystanki na Dolnym Śląsku ułatwią podróże

10.12.2019

odległości 1,5 km od stacji Lubin, w kierunku Rudnej Gwizdanów, tuż przy przejeździe na ul. Marii Skłodowskiej Curie. W ciągu doby zaplanowano 8 par pociągów; czas przejazdu do Lubina wyniesie 2 minuty, a do

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...103104105106107108109110111112...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1071 do 1080 z 1186.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook