• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy I pod 3. Rezultatów: 1947, czas wyszukiwania 12 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/katarzyna-drazy-juz-tunel-kolejowy-na-dolnym-slasku-8292

Katarzyna drąży już tunel kolejowy na Dolnym Śląsku

11.05.2023

300 m tunelu na trasie między Wrocławiem a Jelenią Górą. Obiekt zostanie poszerzony z obecnych ok. 8,3 m do ponad 11 m. Możliwe będą równoczesne przejazdy pociągów po obu torach, co obecnie nie jest możliwe [...] mln zł (netto) ze środków budżetowych. Wcześniej PLK S.A. przygotowały dokumentacje projektową za 1,3 mln zł. Zakończenie zadania „Rewitalizacja tunelu liniowego w km 118,700 wraz z infrastrukturą towarzyszącą”

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-plus-zapewni-nowe-mozliwosci-podrozy-koleja-na-dolnym-slasku-8081

Kolej Plus zapewni nowe możliwości podróży koleją na Dolnym Śląsku

14.03.2023

samorządy 11 województw: 7 w śląskim, 5 w lubelskim oraz wielkopolskim, po 4 w małopolskim i mazowieckim, 3 dolnośląskim, 2 w łódzkim, po 1 w lubuskim, opolskim, podlaskim i świętokrzyskim. Projekty obejmują [...] linii na łączną długość ok. 516 km, 7 projektów dot. budowy nowych linii na łączną długość ok. 189 km, 3 projekty dokumentacyjne dotyczące ok. 183 km linii kolejowych. Podstawowe warunki realizacji inwestycji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dolny-slask-dla-wiekszych-mozliwosci-kolei-plk-sa-rozpoczynaja-prace-w-tunelu-w-trzcinsku-8063

Dolny Śląsk: dla większych możliwości kolei PLK S.A. rozpoczynają prace w tunelu w Trzcińsku

10.03.2023

przeznaczyły na inwestycję blisko 85 mln zł (netto) ze środków budżetowych. Wcześniej PLK przygotowały za 1,3 mln zł dokumentacje projektową. Zakończenie zadania „Rewitalizacja tunelu liniowego w km 118,700 wraz

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dolny-slask-nowy-przystanek-strzelce-swidnickie-zwiekszy-dostep-do-kolei-8005

Dolny Śląsk: nowy przystanek Strzelce Świdnickie zwiększy dostęp do kolei

17.02.2023

Nowy przystanek – Strzelce Świdnickie – zapewni dogodne połączenia m.in. do Świdnicy, Jedliny-Zdroju i Wrocławia. Z nowego peronu, podróżni wygodnie wsiądą do pociągów. Dla oczekiwanego komfortu przew

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisanie-umowow-sprzyjajacych-rozwojowi-transportu-kolejowego-na-dolnym-slasku-723

Podpisanie umowów sprzyjających rozwojowi transportu kolejowego na Dolnym Śląsku

10.03.2010

Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013, Priorytet 3 – Rozwój infrastruktury transportowej na Dolnym Śląsku, Działanie 3.2. Transport i Infrastruktura Kolejowa. PKP Polskie Linie Kolejowe [...] PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w dniach 2 i 3 marca 2010 r. podpisały umowy sprzyjające rozwojowi transportu kolejowego na Dolnym Śląsku. Firma MGGP S.A. z Tarnowa wykona „Opracowanie Studium Wykonalności

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniejsze-perony-na-dolnym-slasku-2747

Wygodniejsze perony na Dolnym Śląsku

10.03.2015

przejście pod torami, biegnące od strony dworca na perony i na drugą stronę miasta. Będzie wyposażone w 3 windy. Modernizacja stacji kosztowała 42 mln zł. Dodatkowo wizerunek stacji poprawiła przeprowadzona [...] Poznań, Etap II - odcinek Wrocław - granica województwa dolnośląskiego”. Ogólny koszt wynosi ponad 1,3 miliarda złotych, z czego prawie 800 milionów złotych pochodzi ze środków Funduszu Spójności w ramach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowa-kolej-w-stolicy-dolnego-slaska-2674

Nowa kolej w stolicy Dolnego Śląska

21.11.2014

urządzenia sterowania ruchem kolejowym, gwarantujące bezpieczną obsługę pociągów. Koszt budowy wyniósł 3,23 mln zł. Zapewnienie, w czasie przebudowy wiaduktu, sprawnego i bezpiecznego przejazdu pociągów d [...] Poznań, Etap II - odcinek Wrocław - granica województwa dolnośląskiego”. Ogólny koszt wynosi ponad 1,3 miliarda złotych, z czego prawie 800 milionów złotych pochodzi ze środków Funduszu Spójności w ramach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowa-podbijarka-zrk-dom-przyspieszy-prace-na-liniach-kolejowych-4931

Nowa podbijarka ZRK-DOM przyspieszy prace na liniach kolejowych

20.08.2020

Polskich Linii Kolejowych S.A. W ubiegłym roku odebrano podbijarkę torową Dynamic Tamping Express 09-3X. Obie maszyny to jedne z najnowocześniejszych maszyn w Europie. Wyposażone są w moduł dynamicznej [...] Radom Wschodni. – Zakup dwóch nowych, wysokowydajnych podbijarek, torowej Dynamic Tamping Express 09-3X oraz rozjazdowo–torowej typu Unimat 09-4x4/4S Dynamic o najnowocześniejszych parametrach pracy to kolejny [...] Zakład Robót Komunikacyjnych - DOM w Poznaniu Sp. z o.o. podbijarka torowa Dynamic Tamping Express 09-3X, wykonuje już prace m.in. na liniach Warszawa Wschodnia – Gdańsk Główny oraz Leszno – Głogów. Z kolei

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/trako-nowoczesna-podbijarka-bedzie-pracowac-w-zrk-dom-poznan-4375

TRAKO. Nowoczesna podbijarka będzie pracować w ZRK-DOM Poznań

25.09.2019

Linii kolejowych S.A. Nowoczesny sprzęt to planowe podróże Podbijarka torowa Dynamic Tamping Express 09-3X to jedna z najnowocześniejszych maszyn w Europie. Zastosowany w niej system dynamicznej stabilizacji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/oczyszczarka-zrk-dom-przyspieszy-prace-na-liniach-kolejowych-3301

Oczyszczarka ZRK DOM przyspieszy prace na liniach kolejowych

22.02.2017

innych maszyn potwierdza dynamiczny rozwój firmy ZRK DOM. Spółka szybko się unowocześnia. W okresie 3 lat zamierza dokonać skoku technologicznego i sprzętowego, który zapewni jej dalszy rozwój i mocną pozycję

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...102103104105106107108109110111...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1061 do 1070 z 1947.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook