Wyniki wyszukiwania
300 m tunelu na trasie między Wrocławiem a Jelenią Górą. Obiekt zostanie poszerzony z obecnych ok. 8,3 m do ponad 11 m. Możliwe będą równoczesne przejazdy pociągów po obu torach, co obecnie nie jest możliwe [...] mln zł (netto) ze środków budżetowych. Wcześniej PLK S.A. przygotowały dokumentacje projektową za 1,3 mln zł. Zakończenie zadania „Rewitalizacja tunelu liniowego w km 118,700 wraz z infrastrukturą towarzyszącą”
PRZECZYTAJsamorządy 11 województw: 7 w śląskim, 5 w lubelskim oraz wielkopolskim, po 4 w małopolskim i mazowieckim, 3 dolnośląskim, 2 w łódzkim, po 1 w lubuskim, opolskim, podlaskim i świętokrzyskim. Projekty obejmują [...] linii na łączną długość ok. 516 km, 7 projektów dot. budowy nowych linii na łączną długość ok. 189 km, 3 projekty dokumentacyjne dotyczące ok. 183 km linii kolejowych. Podstawowe warunki realizacji inwestycji
PRZECZYTAJprzeznaczyły na inwestycję blisko 85 mln zł (netto) ze środków budżetowych. Wcześniej PLK przygotowały za 1,3 mln zł dokumentacje projektową. Zakończenie zadania „Rewitalizacja tunelu liniowego w km 118,700 wraz
PRZECZYTAJNowy przystanek – Strzelce Świdnickie – zapewni dogodne połączenia m.in. do Świdnicy, Jedliny-Zdroju i Wrocławia. Z nowego peronu, podróżni wygodnie wsiądą do pociągów. Dla oczekiwanego komfortu przew
PRZECZYTAJOperacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013, Priorytet 3 – Rozwój infrastruktury transportowej na Dolnym Śląsku, Działanie 3.2. Transport i Infrastruktura Kolejowa. PKP Polskie Linie Kolejowe [...] PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w dniach 2 i 3 marca 2010 r. podpisały umowy sprzyjające rozwojowi transportu kolejowego na Dolnym Śląsku. Firma MGGP S.A. z Tarnowa wykona „Opracowanie Studium Wykonalności
PRZECZYTAJWygodniejsze perony na Dolnym Śląsku
10.03.2015
przejście pod torami, biegnące od strony dworca na perony i na drugą stronę miasta. Będzie wyposażone w 3 windy. Modernizacja stacji kosztowała 42 mln zł. Dodatkowo wizerunek stacji poprawiła przeprowadzona [...] Poznań, Etap II - odcinek Wrocław - granica województwa dolnośląskiego”. Ogólny koszt wynosi ponad 1,3 miliarda złotych, z czego prawie 800 milionów złotych pochodzi ze środków Funduszu Spójności w ramach
PRZECZYTAJNowa kolej w stolicy Dolnego Śląska
21.11.2014
urządzenia sterowania ruchem kolejowym, gwarantujące bezpieczną obsługę pociągów. Koszt budowy wyniósł 3,23 mln zł. Zapewnienie, w czasie przebudowy wiaduktu, sprawnego i bezpiecznego przejazdu pociągów d [...] Poznań, Etap II - odcinek Wrocław - granica województwa dolnośląskiego”. Ogólny koszt wynosi ponad 1,3 miliarda złotych, z czego prawie 800 milionów złotych pochodzi ze środków Funduszu Spójności w ramach
PRZECZYTAJPolskich Linii Kolejowych S.A. W ubiegłym roku odebrano podbijarkę torową Dynamic Tamping Express 09-3X. Obie maszyny to jedne z najnowocześniejszych maszyn w Europie. Wyposażone są w moduł dynamicznej [...] Radom Wschodni. – Zakup dwóch nowych, wysokowydajnych podbijarek, torowej Dynamic Tamping Express 09-3X oraz rozjazdowo–torowej typu Unimat 09-4x4/4S Dynamic o najnowocześniejszych parametrach pracy to kolejny [...] Zakład Robót Komunikacyjnych - DOM w Poznaniu Sp. z o.o. podbijarka torowa Dynamic Tamping Express 09-3X, wykonuje już prace m.in. na liniach Warszawa Wschodnia – Gdańsk Główny oraz Leszno – Głogów. Z kolei
PRZECZYTAJLinii kolejowych S.A. Nowoczesny sprzęt to planowe podróże Podbijarka torowa Dynamic Tamping Express 09-3X to jedna z najnowocześniejszych maszyn w Europie. Zastosowany w niej system dynamicznej stabilizacji
PRZECZYTAJinnych maszyn potwierdza dynamiczny rozwój firmy ZRK DOM. Spółka szybko się unowocześnia. W okresie 3 lat zamierza dokonać skoku technologicznego i sprzętowego, który zapewni jej dalszy rozwój i mocną pozycję
PRZECZYTAJ