• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1918, czas wyszukiwania 13 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/proby-obciazeniowe-na-centralnej-magistrali-kolejowej-671

Próby obciążeniowe na Centralnej Magistrali Kolejowej

07.12.2009

wprowadzanie dużych prędkości w Polsce. W latach 2007 - 2009 na odcinku Psary - Góra Włodowska-Zawiercie mosty i wiadukty zostały dostosowane do jazdy pociągów pasażerskich z prędkościami 250 km/h i 300 km/h [...] ch obiektach z prędkościami 160, 180 i 200 km/h (w obu kierunkach). Wykonane próbne obciążenia dynamiczne potwierdziły, że konstrukcje obiektów spełniają przyjęte założenia do prędkości 200 km/h. Badania [...] km/h. Wprowadzenie takich prędkości wymaga przeprowadzenia pomiarów oddziaływania dynamicznego pociągów na konstrukcje nośne obiektów. W związku z tym od 30 listopada do 7 grudnia 2009 r. firma ASPEKT,

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisanie-umowy-na-modernizacje-sieci-trakcyjnej-na-szlaku-wloszczowa-pln-knapowka-na-centralnej-magistrali-kolejowej-609

Podpisanie umowy na modernizację sieci trakcyjnej na szlaku Włoszczowa Płn.-Knapówka, na Centralnej Magistrali Kolejowej.

18.08.2009

konstrukcji umożliwiającej jazdę pociągów z prędkością 200/250 km/h. Zastosowane rozwiązania pozwolą w przyszłości dostosowanie sieci do prowadzenia jazdy z prędkością 300/350 km/h. Podpisana umowa jest częścią [...] przez PKP PLK S.A., których celem jest wprowadzenie jazd eksploatacyjnych pociągów pasażerskich z prędkością 200 km/h na odcinku Włoszczowa – Góra Włodowska na Centralnej Magistrali Kolejowej.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-sieci-trakcyjnej-na-centralnej-magistrali-kolejowej-1682

Modernizacja sieci trakcyjnej na Centralnej Magistrali Kolejowej

25.06.2012

Warszawą, po której pociągi ekspresowe obecnie jeżdżą z prędkością maksymalną 160 km/h. Plany modernizacyjne CMK przewidują wprowadzenie prędkości 200 km/h i w związku z tym konieczne jest zmodernizowanie [...] nie sieci trakcyjnej przystosowanej do prowadzenia ruchu z tą prędkością w systemie zasilania prądem stałym o napięciu 3000 woltów. Modernizacja sieci trakcyjnej na Centralnej Magistrali Kolejowej skróci

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przetarg-na-opracowanie-ekspertyz-i-dokumentacji-projektowej-na-modernizacje-przepustow-na-centralnej-magistrali-kolejowej-57

Przetarg na opracowanie ekspertyz i dokumentacji projektowej na modernizację przepustów na Centralnej Magistrali Kolejowej

09.06.2010

inżynieryjnych na tych dwóch szlakach w celu podwyższenia prędkości jazdy pociągów. Zadanie to jest kolejnym przedsięwzięciem do wprowadzenia dużych prędkości na Centralnej Magistrali Kolejowej. Otwarcie ofert

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/znamy-oferty-cenowe-na-dworzec-lodz-fabryczna-1251

Znamy oferty cenowe na dworzec Łódź Fabryczna

08.04.2011

budowę tunelu dla prowadzenia ruchu dalekobieżnego, regionalnego, aglomeracyjnego i kolei dużych prędkości, budowę stacji kolejowej i dworca kolejowego Łódź Fabryczna, jako stacji podziemnej dla czterech [...] miejscu będzie znajdował się dworzec autobusowy oraz kolejowy, przygotowany do obsługi kolei dużych prędkości i otoczony przestrzenią komercyjną wysokiej klasy, a wszystko to na dwóch poziomach w głąb ziemi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/slaskie-najwieksza-inwestycja-kolejowa-z-unijnym-dofinansowaniem-cef-7201

Śląskie: Największa inwestycja kolejowa z unijnym dofinansowaniem CEF

01.07.2022

Zwiększy się dostęp do ekologicznego środka transportu - kolei, dzięki budowie nowych przystanków. Prędkość pociągów wzrośnie do 160 km/h. Skróci się czas podróży. Oddzielenie ruchu aglomeracyjnego i dal [...] poruszania się. Planowana jest modernizacja sieci trakcyjnej, obiektów inżynieryjnych oraz torów. Prędkość pociągów wzrośnie do 160 km/h. Zwiększy się bezpieczeństwo ruchu poprzez zastosowanie nowoczesnych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lepsze-podroze-i-przewoz-ladunkow-koleja-dzieki-inwestycjom-cef-3555

Lepsze podróże i przewóz ładunków koleją dzięki inwestycjom CEF

04.12.2017

aglomeracyjnej oraz regionalnej. Po zakończeniu inwestycji, na trasie będzie więcej pociągów, ich prędkość wzrośnie z 90 km/h do 120 km/h. Na przystankach: Warszawa Ursus, Pruszków, Piastów, Brwinów, Milanówek

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wszystkie-projekty-plk-zlozone-w-konkursie-cef-otrzymaly-unijne-dofinansowanie-2827

Wszystkie projekty PLK złożone w konkursie CEF otrzymały unijne dofinansowanie

29.06.2015

również na budowę wiaduktów drogowych nad Centralną Magistralą Kolejową, co pozwoli na podniesienie prędkości powyżej 160 km/h na kolejnych odcinkach tej linii i dalsze skrócenie czasu przejazdu z Warszawy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/cef-nowa-perspektywa-tez-dla-kolei-miedzyaglomeracyjnej-w-wojewodztwach-mazowieckim-i-podlaskim-3236

CEF – nowa perspektywa też dla kolei międzyaglomeracyjnej w województwach mazowieckim i podlaskim

22.11.2016

przystanek Białystok Słoneczny Stok. Wszystkie prace mają na celu dostosowanie infrastruktury do prędkości 160 km/h oraz skrócenie czasu przejazdu na trasie Warszawa – Białystok. W ramach inwestycji zostanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/tunel-pelen-perspektyw-krok-w-strone-calorocznych-podrozy-do-czech-10842

Tunel pełen perspektyw – krok w stronę całorocznych podróży do Czech

30.06.2025

parametrów technicznych. Ekipy zamontują nową nawierzchnię torową i oświetlenie. Obecnie obowiązująca prędkość w obiekcie to 20 km/h. Po pracach pociągi pojadą 100 km/h. Rewitalizacja rozpocznie się po podpisaniu

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...101102103104105106107108109110...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1051 do 1060 z 1918.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook