Wyniki wyszukiwania
wprowadzanie dużych prędkości w Polsce. W latach 2007 - 2009 na odcinku Psary - Góra Włodowska-Zawiercie mosty i wiadukty zostały dostosowane do jazdy pociągów pasażerskich z prędkościami 250 km/h i 300 km/h [...] ch obiektach z prędkościami 160, 180 i 200 km/h (w obu kierunkach). Wykonane próbne obciążenia dynamiczne potwierdziły, że konstrukcje obiektów spełniają przyjęte założenia do prędkości 200 km/h. Badania [...] km/h. Wprowadzenie takich prędkości wymaga przeprowadzenia pomiarów oddziaływania dynamicznego pociągów na konstrukcje nośne obiektów. W związku z tym od 30 listopada do 7 grudnia 2009 r. firma ASPEKT,
PRZECZYTAJkonstrukcji umożliwiającej jazdę pociągów z prędkością 200/250 km/h. Zastosowane rozwiązania pozwolą w przyszłości dostosowanie sieci do prowadzenia jazdy z prędkością 300/350 km/h. Podpisana umowa jest częścią [...] przez PKP PLK S.A., których celem jest wprowadzenie jazd eksploatacyjnych pociągów pasażerskich z prędkością 200 km/h na odcinku Włoszczowa – Góra Włodowska na Centralnej Magistrali Kolejowej.
PRZECZYTAJWarszawą, po której pociągi ekspresowe obecnie jeżdżą z prędkością maksymalną 160 km/h. Plany modernizacyjne CMK przewidują wprowadzenie prędkości 200 km/h i w związku z tym konieczne jest zmodernizowanie [...] nie sieci trakcyjnej przystosowanej do prowadzenia ruchu z tą prędkością w systemie zasilania prądem stałym o napięciu 3000 woltów. Modernizacja sieci trakcyjnej na Centralnej Magistrali Kolejowej skróci
PRZECZYTAJinżynieryjnych na tych dwóch szlakach w celu podwyższenia prędkości jazdy pociągów. Zadanie to jest kolejnym przedsięwzięciem do wprowadzenia dużych prędkości na Centralnej Magistrali Kolejowej. Otwarcie ofert
PRZECZYTAJbudowę tunelu dla prowadzenia ruchu dalekobieżnego, regionalnego, aglomeracyjnego i kolei dużych prędkości, budowę stacji kolejowej i dworca kolejowego Łódź Fabryczna, jako stacji podziemnej dla czterech [...] miejscu będzie znajdował się dworzec autobusowy oraz kolejowy, przygotowany do obsługi kolei dużych prędkości i otoczony przestrzenią komercyjną wysokiej klasy, a wszystko to na dwóch poziomach w głąb ziemi
PRZECZYTAJZwiększy się dostęp do ekologicznego środka transportu - kolei, dzięki budowie nowych przystanków. Prędkość pociągów wzrośnie do 160 km/h. Skróci się czas podróży. Oddzielenie ruchu aglomeracyjnego i dal [...] poruszania się. Planowana jest modernizacja sieci trakcyjnej, obiektów inżynieryjnych oraz torów. Prędkość pociągów wzrośnie do 160 km/h. Zwiększy się bezpieczeństwo ruchu poprzez zastosowanie nowoczesnych
PRZECZYTAJaglomeracyjnej oraz regionalnej. Po zakończeniu inwestycji, na trasie będzie więcej pociągów, ich prędkość wzrośnie z 90 km/h do 120 km/h. Na przystankach: Warszawa Ursus, Pruszków, Piastów, Brwinów, Milanówek
PRZECZYTAJrównież na budowę wiaduktów drogowych nad Centralną Magistralą Kolejową, co pozwoli na podniesienie prędkości powyżej 160 km/h na kolejnych odcinkach tej linii i dalsze skrócenie czasu przejazdu z Warszawy
PRZECZYTAJprzystanek Białystok Słoneczny Stok. Wszystkie prace mają na celu dostosowanie infrastruktury do prędkości 160 km/h oraz skrócenie czasu przejazdu na trasie Warszawa – Białystok. W ramach inwestycji zostanie
PRZECZYTAJparametrów technicznych. Ekipy zamontują nową nawierzchnię torową i oświetlenie. Obecnie obowiązująca prędkość w obiekcie to 20 km/h. Po pracach pociągi pojadą 100 km/h. Rewitalizacja rozpocznie się po podpisaniu
PRZECZYTAJ