Wyniki wyszukiwania
zadania pozwoli na wznowienie ruchu pociągów pasażerskich (zawieszonego od 2005 r.) i uzyskanie prędkości rozkładowej 80 km/h. oraz umożliwienie wykorzystania toru linii kolejowej 227 do jazd pociągów
PRZECZYTAJwiaduktów na całej trasie. Po zakończeniu prac skróci się czas przejazdu, gdyż pociągi pojadą z prędkością do 160 km/h. PLK podwyższy również komfort pasażerów poprzez modernizację peronów, montaż małej
PRZECZYTAJ3200 km torów. Ich efektem będzie zdecydowana poprawa stanu linii kolejowych, wzrost komfortu, prędkości oraz bezpieczeństwa podróży. Wartość inwestycji PLK w 2013 r. może przekroczyć 5 mld zł. Oprócz
PRZECZYTAJKołobrzeskie mosty znów łączą
19.06.2013
pieszych. Po otwarciu toru zostanie przywrócony ruch pociągów wg obowiązującego rozkładu jazdy i z prędkościami przewidzianymi w rozkładzie jazdy, a od 26 czerwca br. zwiększy się ilość pociągów sezonowych
PRZECZYTAJwarszawskiego węzła kolejowego. Po zakończeniu robót na moście średnicowym pociągi pojadą szybciej, prędkość na moście wzrośnie z 40 km/h do 60 km/h i umożliwi utrzymanie wysokiej częstotliwości kursowania
PRZECZYTAJRezultatem modernizacji będzie skrócenie czasu jazdy pociągów na trasie Wrocław – Wałbrzych. Rozkładowa prędkość wzrośnie z obecnych 40 km/h do 100 km/h. Poprawi się również stan przejazdów kolejowo – drogowych
PRZECZYTAJWkrótce szybciej z Łowicza do Łodzi
31.03.2010
prowadzony w niewielkim zakresie wyłącznie ruch towarowy. Plany modernizacji przewidują przywrócenie prędkości konstrukcyjnej 90km/h dla pociągów pasażerskich, co w konsekwencji spowoduje skrócenie czasu przejazdu
PRZECZYTAJSiedlce - Terespol, Etap I. Po jego zakończeniu możliwy będzie przejazd pociągów pasażerskich z prędkością 160 km/h, a pociągów towarowych - 120 km/h (przy nacisku na oś 22,5 t). Projekt zakłada modernizację
PRZECZYTAJNastępnie formowane były kolejne warstwy podtorza i montowany tor bezstykowy przystosowany do prędkości 160 km/h. Zmodernizowano m.in. dwa wiadukty i most. Przebudowa przejazdu kolejowo drogowego poprawiła
PRZECZYTAJPodstacja trakcyjna Lizawice
17.09.2009
odcinku Opole-Wrocław -Legnica" Celem przedsięwzięcia było uzyskanie parametrów do jazdy pociągów z prędkością 160 km/h. W ten sposób zapewnione są na linii E 30 standardy przewidziane międzynarodowymi umowami
PRZECZYTAJ