• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy mln. Rezultatów: 2359, czas wyszukiwania 9 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/debica-zyskuje-lepszy-dostep-do-kolei-2684

Dębica zyskuje lepszy dostęp do kolei

09.12.2014

pociągów do Krakowa, Tarnowa, Rzeszowa i Przemyśla. Budowa nowego przystanku kosztowała około 1,7 mln zł. Przystanek powstał w ramach w ramach modernizacji trasy z Krakowa do Rzeszowa. - Na modernizowanej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagiem-w-15-minut-z-lodzi-widzewa-do-zgierza-2515

Pociągiem w 15 minut z Łodzi Widzewa do Zgierza

11.07.2014

odnowionych torach zajmie około 15 minut. Prace, które mają zakończyć się do września, kosztują blisko 24 mln złotych. Modernizacja trasy Zgierz – Łódź Widzew uzupełnia inwestycję PKP Polskich Linii Kolejowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagiem-z-torunia-do-grudziadza-krocej-o-20-minut-2446

Pociągiem z Torunia do Grudziądza krócej o 20 minut

05.06.2014

linii, co umożliwi przewoźnikom uruchomienie dodatkowych połączeń. Zakończenie prac o wartości 78 mln zł na odcinku pomiędzy Chełmżą a Grudziądzem planowane jest na listopad 2014. PKP Polskie Linie Kolejowe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniej-szybciej-i-bezpieczniej-koleja-w-wielkopolsce-1-2443

Wygodniej, szybciej i bezpieczniej koleją w Wielkopolsce

03.06.2014

budżetu Państwa i PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Całkowita wartość projektu wynosi prawie 30,7 mln zł brutto. Zakończenie i rozliczenie całego zadania nastąpi w 2015 r. Informacje dla mediów: Zbigniew

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/na-hel-po-nowych-torach-2371

Na Hel po nowych torach

24.04.2014

znaczących utrudnień w ruchu pociągów będą prowadzone od września. Całkowity koszt projektu to 117 mln zł brutto. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej – Europejskiego Funduszu Rozwoju

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowym-torem-z-radzionkowa-do-tarnowskich-gor-2344

Nowym torem z Radzionkowa do Tarnowskich Gór

07.04.2014

Węglowego z portami w Gdańsku i Gdyni. Prace na odcinku Radzionków – Tarnowskie Góry będą kosztowały 40 mln 898 tys. zł brutto. Zakończenie prac w ramach tego projektu zaplanowano do końca listopada 2014 roku

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowa-propozycja-dla-polaczenia-kolejowego-do-pyrzowic-2335

Nowa propozycja dla połączenia kolejowego do Pyrzowic

31.03.2014

domagać się od konsorcjum zwrotu poniesionych wydatków. Zaawansowanie finansowe projektu wartego 52 mln zł wynosi 56%. Na etapie przygotowania inwestycji PLK podjęła szereg konsultacji z partnerami społecznymi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-polaczenia-dla-aglomeracji-lodzkiej-w-kwadrans-ze-zgierza-na-widzew-2614

Nowe połączenia dla aglomeracji łódzkiej – w kwadrans ze Zgierza na Widzew

25.08.2014

Zgierz. Przejazd po odnowionych torach zajmie około 15 minut. Inwestycja, która kosztowała prawie 24 mln złotych, powstała dzięki środkom Urzędu Marszałkowskiego w ramach RPO Województwa Łódzkiego. Aż 82

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarto-oferty-na-modernizacje-ukladu-torowego-wraz-z-urzadzeniami-sterowania-ruchem-kolejowym-na-stacji-dabrowa-gornicza-1606

Otwarto oferty na modernizację układu torowego wraz z urządzeniami sterowania ruchem kolejowym na stacji Dąbrowa Górnicza

13.03.2012

torach ograniczenie wynosi 40 km/h. Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto 14 mln 760 tys. złotych. Oferty na realizację tego zadania złożyło 4 wykonawców: Zakres inwestycji obejmuje:

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-polaczenia-kolejowego-z-lotniskiem-w-balicach-1785

Modernizacja połączenia kolejowego z lotniskiem w Balicach

05.11.2012

modernizacyjne rozpoczną się na przełomie I i II kwartału 2013 roku. Planowany koszt robót to około 272 mln zł (netto). Projekt Wykonanie robót budowlanych wraz z opracowaniem projektów wykonawczych dla Projektu

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...99100101102103104105106107108...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1031 do 1040 z 2359.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook