Wyniki wyszukiwania
stacjach i przystankach zyskają zmodernizowane perony dostosowane do potrzeb osób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Będą nowe wiaty, ławki i elementy informacji pasażerskiej. W Górze Kalwarii dzięki
PRZECZYTAJem Rudawa. Po zakończeniu wszystkich prac perony będą w pełni dostępne dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się, a zlokalizowane obok miejsca parkingowe ułatwią łączenie podróży. Już teraz z
PRZECZYTAJZRK-DOM. W tunelu są dwa pasy ruchu, chodnik i ścieżka rowerowa. Są też windy dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się. – Inwestycje z Krajowego Planu Odbudowy przyczyniają się do poprawy jakości życia
PRZECZYTAJrównież pochylnię. Takie rozwiązanie ułatwi korzystanie z kolei zarówno osobom o ograniczonych możliwościach poruszania się, jak i rowerzystom. W ramach inwestycji przewidziano montaż wiaty oraz ławek. Będzie
PRZECZYTAJniezbędnego układu komunikacyjnego, w tym drogi dojścia, schody i pochylnie dla osób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Obiekty zastąpią dotychczasowe przejścia w poziomie szyn, dzięki czemu wzrośnie
PRZECZYTAJmiasta. Dwie windy umożliwiają dostęp do przejścia wszystkim mieszkańcom, także z ograniczoną możliwością poruszania się. Dodatkowo, została poprawiona estetyka przejścia. Murale pokryły ściany w obiekcie
PRZECZYTAJniezbędnego układu komunikacyjnego, w tym drogi dojścia, schody i pochylnie dla osób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Obiekty zastąpią dotychczasowe przejścia w poziomie szyn, dzięki czemu wzrośnie
PRZECZYTAJtowarowego RFC8 Morze Północne - Morze Bałtyckie. Zamykająca konferencję dyskusja dała uczestnikom możliwość skierowania bezpośrednich pytań i komentarzy do polskiego i niemieckiego zarządcy infrastruktury
PRZECZYTAJspójności i efektywności działań ratunkowych w całym kraju. Aplikacja mobilna Alarm112 – nowe możliwości zgłaszania zagrożeń Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, wychodząc naprzeciw potrzebom
PRZECZYTAJoświetlenie LED. Czytelne oznakowanie pozwoli na dogodne korzystanie z obiektu. Podróżni z ograniczoną możliwością poruszania wejdą na peron pochylnią. Ścieżki naprowadzające ułatwią dojście osobom niedowidzącym
PRZECZYTAJ