• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy ramach. Rezultatów: 3666, czas wyszukiwania 16 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pila-wygoda-dla-podroznych-i-historyczny-styl-stacji-4155

Piła – wygoda dla podróżnych i historyczny styl stacji

25.03.2019

hałas. Projekt „Modernizacja linii kolejowej nr 354 Poznań Główny POD – Chodzież – Piła Główna w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020” jest jednym z największych [...] z czego ok. 425 mln zł netto stanowi dofinansowanie udzielone przez Województwo Wielkopolskie w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. Modernizacja linii Poznań –

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/historyczna-olawa-zmodernizowana-544

Historyczna Oława zmodernizowana

22.04.2009

klimatu akustycznego. Wzdłuż ścian akustycznych posadzono już zielone pnącza. Inwestycja realizowana w ramach modernizacji Linii E 30 Opole-Wrocław - Legnica uwzględniła historyczny charakter stacji, obsługującej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krakow-nowoczesna-kolej-z-historia-6182

Kraków – nowoczesna kolej z historią

29.09.2021

aglomeracyjnej” to inwestycja za przeszło 1 mld zł. Współfinansowana jest przez Unię Europejską w ramach instrumentu CEF „Łącząc Europę.” Więcej o projekcie: www.krakow-rudzice.pl . Projekt jest współf

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/nowa-warszawa-zachodnia-historia-modernizowanego-obiektu-10142

Nowa Warszawa Zachodnia: historia modernizowanego obiektu

relacji.pl . Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Wersja filmu z audiodeskrypcją dla osób niewidomych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zachowac-historie-i-ksztalcic-kadry-3741

Zachować historię i kształcić kadry

14.05.2018

ZSZ Nr 1 w Dęblinie. To już kolejny etap współpracy PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. ze szkołą, w ramach patronatu nad nauką techników kolei. Obecnie w Technikum Mechanicznym w Dęblinie kształci się ponad

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-pamietaja-o-historii-kolei-3275

PLK pamiętają o historii kolei

17.01.2017

otoczenie, gdyż Towarzystwo planuje z przystanku uruchomić kolej drezynową do stacji Elbląg Zdrój w ramach lokalnej turystyki kolejowej. Kolej Szprotawska bogatsza o nowe eksponaty Dzięki współpracy z PKP

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-otwiera-nowy-rozdzial-w-historii-lodzi-1403

Kolej otwiera nowy rozdział w historii Łodzi

18.08.2011

Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską i znajduje się na liście projektów podstawowych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, zadanie 7.1- 24.2 - Modernizacja linii kolejowej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/historia-w-linie-kolejowe-wpisana-2925

Historia w linie kolejowe wpisana

02.11.2015

między Gdańskiem Orunią a Gdańskiem Południowym. Remont budynku z początku XX wieku został wykonany w ramach modernizacji linii E65. PLK zachowały jego unikatowy wygląd dostosowując wnętrze i urządzenia do

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stacja-sopot-historia-i-nowoczesna-obsluga-podroznych-2058

Stacja Sopot – historia i nowoczesna obsługa podróżnych

28.10.2013

zakończenie planowane jest I kwartale 2014 r. Koszt przekracza 3,1 mln zł. Prace prowadzone są w ramach projektu 7.1-1.2 „Modernizacja linii kolejowej E-65/CE65 na odcinku Warszawa – Gdynia – obszar LCS [...] LCS Gdynia”. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko Ewa Symonowicz-Ginter Zespół prasowy Biuro Komunikacji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wroclaw-lesnica-modernizacja-zachowa-historie-1812

Wrocław Leśnica – modernizacja zachowa historię

28.12.2012

komunikację w obrębie osiedla i aglomeracji wrocławskiej. Wartość przebudowy stacji Wrocław Leśnica w ramach zadania „Odbudowa i modernizacja linii kolejowych E-30/C-E 30 odcinek Legnica–Wrocław-Opole wynosi

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...96979899100101102103104105...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1001 do 1010 z 3666.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook