Wyniki wyszukiwania
szerokości 120 metrów i głębokości 8 metrów. Łącznie przy budowie stacji przewiduje się wywiezienie 1,5 mln m3 gruntu. Kolejnym etapem budowy było wykonanie ścian szczelinowych. Z zaplanowanych ścian o powierzchni
PRZECZYTAJBudowa dworca Łódź Fabryczna
18.12.2012
Linie Kolejowe S.A. na inwestycję przeznaczają - 1,288 mld zł, samorząd Łodzi - 412,9 mln zł, a PKP S.A. - 57,5 mln zł. W sumie wartość inwestycji to ponad 1,75 mld zł brutto. Plac budowy nowego dworca [...] tworząc miejsce dla podziemnej budowli. W trakcie prac przy budowie stacji zostanie wywiezione 1,5 mln m3 ziemi. Wykonawca wykorzysta ok. 70 tys. m3 betonu i ok. 10 tys. ton stali na zbrojenia. Prace potrwają
PRZECZYTAJetapie przewiduje się wywiezienie ok. 400 tys. ton ziemi. W sumie, w okresie roku, będzie to blisko 1 mln 800 tys. ton urobku. Nowa stacja Łódź Fabryczna to 4 perony, 8 torów oraz 24 przystanki autobusowe
PRZECZYTAJkolejowej” we współpracy z Urzędem Gminy Dąbrowa Górnicza. Wartość zadania to 9,7 mln zł netto, w tym udział PLK SA to ok. 4,9 mln zł ze środków budżetowych. Planuje się zakończenie prac w IV kwartale 2023 r
PRZECZYTAJna „Prace budowlane na linii kolejowej nr 25 na odcinku Skarżysko-Kamienna – Sandomierz” to 378,8 mln zł netto. Finansowanie inwestycji przewidziano z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Prace na linii
PRZECZYTAJkolejowych na terenie województwa łódzkiego – z mijanką w rejonie przystanku Łódź Marysin” to 49,3 mln zł netto. Zadanie jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego
PRZECZYTAJprędkości pociągów pokonujących przeprawę. Most nad Kanałem Żerańskim zostanie wyremontowany za 13 mln zł netto ze środków własnych spółki PLK. Po zakończeniu prac, w listopadzie 2022 r., pociągi pasażerskie
PRZECZYTAJKolejowych S.A., prowadzone z Krajowego Programu Kolejowego, na dolnośląskich stacjach warte są ok. 300 mln zł. Są nowe perony, wiaty, windy. Prace obejmują m.in. Kłodzko, Wałbrzych Szczawienko, Świebodzice
PRZECZYTAJPLK budują nowy przystanek w Słupsku
08.04.2019
linii kolejowej nr 405 odcinek granica województwa (km 104,515) – Słupsk – Ustka” o wartości 202 mln zł netto jest finansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego (RPO WP 2014-20)
PRZECZYTAJpodróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM), Etap II Gdańsk Główny.” Wartość inwestycji wynosi 62 mln zł. Prace zaplanowano do stycznia 2020 r. Przebudowa stacji w Gdańsku to przykład zmian standardu obsługi
PRZECZYTAJ