• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy mln. Rezultatów: 2372, czas wyszukiwania 13 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/najpierw-sufit-rusza-kolejny-etap-budowy-dworca-fabrycznego-1943

Najpierw sufit! Rusza kolejny etap budowy dworca Fabrycznego

21.05.2013

szerokości 120 metrów i głębokości 8 metrów. Łącznie przy budowie stacji przewiduje się wywiezienie 1,5 mln m3 gruntu. Kolejnym etapem budowy było wykonanie ścian szczelinowych. Z zaplanowanych ścian o powierzchni

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/budowa-dworca-lodz-fabryczna-1807

Budowa dworca Łódź Fabryczna

18.12.2012

Linie Kolejowe S.A. na inwestycję przeznaczają - 1,288 mld zł, samorząd Łodzi - 412,9 mln zł, a PKP S.A. - 57,5 mln zł. W sumie wartość inwestycji to ponad 1,75 mld zł brutto. Plac budowy nowego dworca [...] tworząc miejsce dla podziemnej budowli. W trakcie prac przy budowie stacji zostanie wywiezione 1,5 mln m3 ziemi. Wykonawca wykorzysta ok. 70 tys. m3 betonu i ok. 10 tys. ton stali na zbrojenia. Prace potrwają

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lodz-fabryczna-poczatek-budowy-nowego-dworca-1741

Łódź Fabryczna – początek budowy nowego dworca

14.09.2012

etapie przewiduje się wywiezienie ok. 400 tys. ton ziemi. W sumie, w okresie roku, będzie to blisko 1 mln 800 tys. ton urobku. Nowa stacja Łódź Fabryczna to 4 perony, 8 torów oraz 24 przystanki autobusowe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-strzemieszycach-budowane-sa-dwa-ostatnie-segmenty-przejscia-pod-torami-8651

W Strzemieszycach budowane są dwa ostatnie segmenty przejścia pod torami

31.08.2023

kolejowej” we współpracy z Urzędem Gminy Dąbrowa Górnicza. Wartość zadania to 9,7 mln zł netto, w tym udział PLK SA to ok. 4,9 mln zł ze środków budżetowych. Planuje się zakończenie prac w IV kwartale 2023 r

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/od-skarzyska-kamiennej-do-starachowic-budowany-nowy-tor-i-perony-3864

Od Skarżyska-Kamiennej do Starachowic budowany nowy tor i perony

09.08.2018

na „Prace budowlane na linii kolejowej nr 25 na odcinku Skarżysko-Kamienna – Sandomierz” to 378,8 mln zł netto. Finansowanie inwestycji przewidziano z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Prace na linii

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-w-lodzi-buduja-nowe-przystanki-i-zwiekszaja-dostepnosc-do-kolei-5089

PLK w Łodzi budują nowe przystanki i zwiększają dostępność do kolei

23.10.2020

kolejowych na terenie województwa łódzkiego – z mijanką w rejonie przystanku Łódź Marysin” to 49,3 mln zł netto. Zadanie jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-buduja-nowy-most-nad-kanalem-zeranskim-w-nieporecie-7258

PLK budują nowy most nad Kanałem Żerańskim w Nieporęcie

27.07.2022

prędkości pociągów pokonujących przeprawę. Most nad Kanałem Żerańskim zostanie wyremontowany za 13 mln zł netto ze środków własnych spółki PLK. Po zakończeniu prac, w listopadzie 2022 r., pociągi pasażerskie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-buduja-komfortowa-stacje-klodzko-miasto-4278

PLK budują komfortową stację Kłodzko Miasto

27.06.2019

Kolejowych S.A., prowadzone z Krajowego Programu Kolejowego, na dolnośląskich stacjach warte są ok. 300 mln zł. Są nowe perony, wiaty, windy. Prace obejmują m.in. Kłodzko, Wałbrzych Szczawienko, Świebodzice

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-buduja-nowy-przystanek-w-slupsku-4178

PLK budują nowy przystanek w Słupsku

08.04.2019

linii kolejowej nr 405 odcinek granica województwa (km 104,515) – Słupsk – Ustka” o wartości 202 mln zł netto jest finansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego (RPO WP 2014-20)

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/gdansk-glowny-plk-buduja-nowoczesny-peron-dla-podroznych-4023

Gdańsk Główny – PLK budują nowoczesny peron dla podróżnych

05.12.2018

podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM), Etap II Gdańsk Główny.” Wartość inwestycji wynosi 62 mln zł. Prace zaplanowano do stycznia 2020 r. Przebudowa stacji w Gdańsku to przykład zmian standardu obsługi

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...96979899100101102103104105...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1001 do 1010 z 2372.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook