• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy ramach. Rezultatów: 3666, czas wyszukiwania 10 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/32-nowe-perony-na-trasie-koluszki-czestochowa-jest-wygodniej-i-bezpieczniej-2657

32 nowe perony na trasie Koluszki – Częstochowa. Jest wygodniej i bezpieczniej

30.10.2014

złotych netto, z czego 416,2 mln złotych netto będzie pochodzić z dofinansowania Unii Europejskiej. W ramach inwestycji odnowionych zostanie: 158,5 km torów, 83 km sieci trakcyjnej, 30 mostów, 15 przepustów [...] odcinku Koluszki – Częstochowa” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura I Środowisko. Kontakt dla mediów: Maciej Dutkiewicz Zespół prasowy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/35-mln-zl-na-poprawe-wygladu-stacji-i-przystankow-w-calej-polsce-2661

35 mln zł na poprawę wyglądu stacji i przystanków w całej Polsce

03.11.2014

inne elementy małej infrastruktury. Nowoczesne perony i infrastruktura pasażerska powstają głównie w ramach modernizacji i rewitalizacji całych linii kolejowych. Program remontowy jest ich uzupełnieniem. Do

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rosnie-tempo-prac-na-linii-warszawa-tluszcz-2663

Rośnie tempo prac na linii Warszawa – Tłuszcz

06.11.2014

i energetyczne widać w wielu miejscach na trasie. Wszystkie mają zakończyć się jesienią 2016 r. W ramach inwestycji, kompleksową modernizację przejdą 4 stacje i 15 przystanków – łącznie 38 peronów. Wybudowane [...] którego zużytych zostanie ponad 600 ton stali i 1500 m3 betonu, jest jednym z 9 modernizowanych w ramach projektu. Modernizacja spowoduje prawdziwą rewolucję na torach w regionie. Zmodernizowana zostanie [...] ielonka Tłuszcz(Sadowne)” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Koszt całkowity projektu to 2 004 147 478,25 zł

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/prace-na-odcinku-warszawa-grodzisk-mazowiecki-na-finiszu-2665

Prace na odcinku Warszawa – Grodzisk Mazowiecki na finiszu

10.11.2014

czasu podróży na linii Warszawa – Łódź i najszybsze pociągi pokonają tę trasę w 70 min. W sumie w ramach projektu zostaną oddane do użytku: 34 przepusty, 16 peronów oraz 17 przejazdów kolejowo-drogowych [...] mieszkańcy oraz pasażerowie podróżujący tranzytem przez Mazowsze. Inwestycja jest realizowana w ramach projektu “Modernizacja linii kolejowej Warszawa – Łódź, etap II, Lot A – odcinek Warszawa Zachodnia [...] )” POIiŚ 7.1-24.1 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-peron-na-stacji-gdansk-wrzeszcz-2667

Nowy peron na stacji Gdańsk Wrzeszcz

12.11.2014

rzecznik@plk-sa.pl Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-wobec-publikacji-wprost-z-17-listopada-2014-r-2670

PLK wobec publikacji Wprost z 17 listopada 2014 r.

17.11.2014

listopadzie/grudniu ubiegłego roku. Pociągi ED250 na CMK regularnie jeżdżą z prędkością 160 km/godz. w ramach jazd testowych, które potwierdzają prawidłową współpracę z systemem ETCS. Przypominamy, że na tym

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-apeluje-nie-przechodz-przez-tory-w-miejscach-niedozwolonych-2671

PLK apeluje: Nie przechodź przez tory w miejscach niedozwolonych

17.11.2014

Kolejarze od 10 lat konsekwentnie kontynuują edukację m.in. dzieci i młodzieży. Tylko w październiku w ramach projektu „Październik miesiącem edukacji” pracownicy PLK oraz SOK przeprowadzili 305 prelekcji na

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowa-kolej-w-stolicy-dolnego-slaska-2674

Nowa kolej w stolicy Dolnego Śląska

21.11.2014

środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniejsza-podroz-z-jeleniej-gory-do-szklarskiej-poreby-2677

Wygodniejsza podróż z Jeleniej Góry do Szklarskiej Poręby

27.11.2014

wędrówki lub zimowy odpoczynek na nartach. Prace rozpoczęły się w październiku br. i realizowane są w ramach projektu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 pn. „Mo [...] Poręba Górna – modernizacja peronów na stacjach kolejowych Jelenia Góra Zachodnia i Piechowice w ramach projektu Jeleniogórska Kolej Aglomeracyjna – etap I”. Zakończenie zaplanowano w maju 2015 r. Wartość

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-perony-na-trasie-siedlce-terespol-2678

Nowe perony na trasie Siedlce – Terespol

28.11.2014

przystankach kolejowych w całym kraju zostanie przekazanych w użytkowanie podróżnym do końca 2014 roku. W ramach projektu modernizacji linii kolejowej E 20 / CE 20, działania trwają na trasie między Siedlcami a [...] Terespol, etap II” POIiŚ 7.1- 9.1 współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Kontakt dla mediów: Maciej Dutkiewicz Zespół prasowy

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...9596979899100101102103104...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 991 do 1000 z 3666.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook