Wyniki wyszukiwania
Rzęśnica, Suliszewo Drawskie, Drawsko Pomorskie, Wiewiecko i Węgorzyno. Perony są dłuższe, szersze i wyższe, co ułatwia wsiadanie i wysiadanie z pociągów. Z myślą o osobach o ograniczonej możliwości poruszania
PRZECZYTAJzostaną windy i schody ruchome. Kolej w Rzeszowie dostępniejsza dla wszystkich Nowe perony na stacji są wyższe, co ułatwia pasażerom wsiadanie do pociągów. By zapewnić komfort w podróżach zamontowane zostały
PRZECZYTAJPolskich Linii Kolejowych S.A. Zakres prac obejmuje przebudowę jednokrawędziowego peronu nr 1. Z wyższej konstrukcji podróżni łatwiej wsiądą do pociągów. Planuje się montaż wiaty, tablic informacyjnych
PRZECZYTAJgdzie podróżni korzystają z bezpiecznego przejścia pod torami, a dostęp na perony umożliwiają windy. Wyższe perony ułatwiają wejście do pociągów także w Dąbrowie Górniczej Gołonogu . Jest możliwość wygodnych
PRZECZYTAJNowe perony są wyższe, co ułatwiło pasażerom wsiadanie do pociągów. Antypoślizgowa nawierzchnia i nowe, funkcjonalne oświetlenie, zapewniły bezpieczne poruszanie się także po zmroku. Na peronie nr 2 odnowiona
PRZECZYTAJmiejscowościach Rudzienice Suskie, Pikus, Samborowo, Lubajny, Stare Jabłonki, Biesal i Unieszewo. Wyższa, lepiej dostosowana do potrzeb podróżnych konstrukcja pozwala wygodniej wsiąść do pociągu. Są gabloty
PRZECZYTAJpodpisaną 12 czerwca br. umową wykonawca do końca roku przebuduje na stacji trzy perony. Obiekty będą wyższe i znacznie ułatwią podróżnym wsiadanie do pociągów. Na każdym peronie będzie nowa nawierzchnia, zostaną
PRZECZYTAJwyremontowano już perony w Chełmży, Wrocławkach, Firlusie, Kornatowie i Wałdowie Szlacheckim. Są wyższe, co pozwala pasażerom wygodniej wsiadać do pociągów. Dzięki budowie pochylni mogą z nich korzystać
PRZECZYTAJNowe tory na trasie Chełmża - Grudziądz
03.09.2013
Niskie perony na stacji Chełmża zostały przebudowane na wyższe i zyskały nową nawierzchnię. Są także dostosowane do obsługi osób niepełnosprawnych. Lepsze warunki obsługi zapewniają pasażerom odnowione
PRZECZYTAJroczne koszty ponoszone na naprawy i bieżące utrzymanie przez ostatnich kilka lat są ośmiokrotnie wyższe od przychodów, to jako podmiot gospodarujący środkami publicznymi nie możemy dalej tolerować takiej
PRZECZYTAJ