Wyniki wyszukiwania
oraz skuteczną kontrolę realizowanych inwestycji kolejowych. Jej filar obok mobilnych laboratoriów stanowić będzie Centralne Laboratorium Badawczo-Rozwojowe. Prace nad jego utworzeniem rozpoczęły się kilka
PRZECZYTAJ(1223 z 2454 lokalizacji). Systemy wraz z infrastrukturą techniczną w zdecydowanej większości nie stanowią własności PLK, są wyeksploatowane i nie mają możliwości usprawnień czy rozwoju. W wielu przypadkach
PRZECZYTAJprzejazdach spadła o 14% - spadła też liczba zabitych i rannych. Cały czas jednak poważny problem stanowią osoby przechodzące przez tory w miejscach niedozwolonych. Polskie Linie Kolejowe w ramach prowadzonych
PRZECZYTAJNowoczesne technologie na kolei
23.04.2012
(ETCS poziom 2) oraz systemu nowoczesnej cyfrowej radiołączności kolejowej (GSM-R). Oba systemy stanowią elementy Europejskiego Systemu Zarządzania Ruchem Kolejowym (ERTMS), którego celem jest zapewnienie
PRZECZYTAJSmardzew, Zgierz, których mieszkańcy często pracują poza ich granicami. Brak połączenia kolejowego stanowiło duże utrudnienie w codziennych podróżach i zmusiło mieszkańców do poruszania się transportem autobusowym
PRZECZYTAJregionów. Będący pod egidą Ministerstwa Infrastruktury Program jest wart 13,2 mld zł, w tym 11,2 mld zł stanowią środki Budżetu Państwa i ok. 2 mld środki jednostek samorządu terytorialnego. Program przyczyni
PRZECZYTAJregionów. Będący pod egidą Ministerstwa Infrastruktury Program jest wart 13,2 mld zł, w tym 11,2 mld zł stanowią środki budżetu państwa i ok. 2 mld środki jednostek samorządu terytorialnego. Program przyczyni
PRZECZYTAJBędący pod egidą Ministerstwa Infrastruktury Program jest wart ok. 13,3 mld zł, w tym 11,2 mld zł stanowią środki budżetu państwa i ok. 2 mld środki jednostek samorządu terytorialnego. Program przyczyni
PRZECZYTAJch przewozów kolejowych w Polsce – mówi wiceminister infrastruktury Piotr Malepszak. HRJ będzie stanowił niezbędne narzędzie do liberalizacji rynku przewozów kolejowych w Polsce i jednocześnie bazę dla
PRZECZYTAJDiagnostyka linii w czasie epidemii
08.05.2020
pomocą pojazdów pomiarowych sprawdzą ok. 50 000 km toru. Dane, uzyskane na modernizowanych trasach, stanowią również podstawę do oceny jakości prac inwestycyjnych. Więcej informacji o nowoczesnej drezynie
PRZECZYTAJ