• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 2km. Rezultatów: 1186, czas wyszukiwania 5 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pkp-polskie-linie-kolejowe-sa-i-railway-business-forum-oglosily-nominacje-w-konkursie-czlowiek-roku-przyjaciel-kolei-1422

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. i Railway Business Forum ogłosiły nominacje w konkursie Człowiek roku - przyjaciel kolei!

07.09.2011

kolejowych Kapituła konkursu nominowała: 1. Artura Radwana – Prezesa Zarządu, „Koleje Mazowieckie – KM” Sp. z o.o. 2. Jacka Bieczka – Prezesa Zarządu, CTL Logistics Sp. z o.o. 3. Genowefę Ładniak – Prezesa Zarządu [...] W kategorii Dziennikarz roku Kapituła konkursu nominowała: 1. Agatę Hernik – PAP 2. Krzysztofa Kusia – Rynek Kolejowy 3. Adama Grzeszaka – Polityka 4. Igora Sokołowskiego – TVN 24 5. Roberta Marchwianego [...] kolei Kapituła konkursu nominowała: 1. Marcina Trzaskę – Prezesa Zarządu, PKP Informatyka Sp. z o.o. 2. Tomasza Szubę – Prezesa Zarządu, TINES S.A. 3. Zbigniewa Konieczka – Prezesa Zarządu, NEWAG S.A. 4

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rusza-rewitalizacja-linii-poznan-skandawa-1394

Rusza rewitalizacja linii Poznań - Skandawa

11.08.2011

torze nr 1 (7,93 km) oraz w torze nr 2 (5,01 km); wymianę 6 szt. rozjazdów na stacji Janikowo; przebudowa wraz z modernizacją 2 przejazdów kategorii A; oczyszczanie tłucznia w torze nr 2 ; wykonanie robót [...] ą, zelektryfikowaną. Podstawowym założeniem inwestycji jest przywrócenie prędkości rozkładowej 120 km/godz. W wyniku rewitalizacji poprawiona zostanie przepustowość linii, skróci się czas podróży oraz [...] ter PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Oddział w Gdańsku ul. Dyrekcyjna 2-4 80-958 Gdańsk tel. 058 721 92 07, 694 480 211 e-mail:e.symonowicz-ginter@plk-sa.pl

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kontynuacja-modernizacji-linii-szczecin-dabie-swinoujscie-1381

Kontynuacja modernizacji linii Szczecin Dąbie - Świnoujście

25.07.2011

zlikwidujemy dotychczasowe ograniczenia prędkości (obecnie 70 km/h) i podniesiemy rozkładową prędkość dla pociągów pasażerskich do 120 km/ h oraz poprawimy komfort podróży. Zakończenie prac planowane jest [...] kompleksową wymianę nawierzchni kolejowej na długości 797 m w torze Nr 1, regulację osi toru w torze Nr 2 oraz zmodernizujemy przejazd kat. „B”, zbudujemy peron z nawierzchnią z prefabrykowanych płyt peronowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ogloszono-przetarg-na-sygnalizacje-w-ramach-modernizacji-linii-kolejowej-e59-na-odcinku-czempin-poznan-1389

Ogłoszono przetarg na sygnalizację w ramach modernizacji linii kolejowej E59 na odcinku Czempiń - Poznań

04.08.2011

kwartale 2012 roku, a zakończy pod koniec 2014 roku. Przedmiotowy odcinek linii E59 Czempiń – Poznań (32,2km linii nr 271) położony jest na obszarze Województwa Wielkopolskiego i obejmuje: Powiat Kościański:

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-100-mln-zl-na-modernizacje-zabytkowej-estakady-najwazniejszego-obiektu-kolejowego-w-gorzowie-wielkopolskim-2960

Ponad 100 mln zł na modernizację zabytkowej estakady - najważniejszego obiektu kolejowego w Gorzowie Wielkopolskim

14.12.2015

wykonawcy. Informacje dodatkowe Gorzowska estakada kolejowa wpisana jest do rejestru zabytków. Ma ponad 2km długości (2116 m) długości i należy do najdłuższych tego typu obiektów w Polsce. Stanowi główny szlak [...] Odnowione zostaną perony, tunele i przejścia pod torami. Kompleksowo zmodernizowany zostanie peron nr 2. Obiekty wyposażone będą w wiaty, ławki, nowe oświetlenie i system informacji pasażerskiej oraz zostaną

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/cmk-modernizacja-16-obiektow-inzynieryjnych-2929

CMK - modernizacja 16 obiektów inżynieryjnych

09.11.2015

stolicy m.in. do: Krakowa (2h 28 min), Katowic (2h 34 min), Wrocławia (3h 42 min). Od nowego rozkładu w grudniu br. czasy przejazdu jeszcze się skrócą: do Krakowa (2h 15 min), Katowic (2h 19 min), Wrocławia (3h [...] 2016 r. i potrwają około pół roku. Inwestycja polega na przebudowie i dostosowaniu do prędkości 200 km/h 2 mostów, 6 wiaduktów i 8 przepustów kolejowych. Efektem będzie dodatkowe skrócenie podróży, możliwość [...] ruchu kolejowym i drogowym. Centralna Magistrala Kolejowa, czyli linia kolejowa nr 4 ma długość 224 km. Rozpoczyna się w Grodzisku Mazowieckim, a kończy w Zawierciu, łącząc Warszawę z Krakowem oraz Katowicami

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/torunski-wiadukt-do-remontu-szybsza-kolej-z-torunia-do-bydgoszczy-1993

Toruński wiadukt do remontu - szybsza kolej z Torunia do Bydgoszczy

07.08.2013

prędkością do 150 km/h. Kolejne realizowane zadanie obejmuje prace na trasie Chełmża – Grudziądz. Zaplanowane roboty na tym odcinku pozwolą na podwyższenie prędkości pociągów z 50 km/h do 80 – 100 km/h oraz skrócenie [...] pojadą po nowych torach z prędkością 120 km/h. Roboty rewitalizacyjne, które pozwolą na przywrócenie parametrów technicznych linii, obejmują odcinek o długości 92 km. Roboty rewitalizacyjne zakończone w 2012 [...] krajowej nr 91. Inwestycja pozwoli pociągom jadącym np. z Torunia do Bydgoszczy na jazdę z prędkością 120 km/h. Zakres prac będzie dotyczył części leżącej pod pięcioma głównymi torami. Obejmą one wymianę 5 przęseł

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stop-przed-kazdym-przejazdem-kolejowo-drogowym-2329

STOP - przed każdym przejazdem kolejowo – drogowym!

26.03.2014

ostrożności, zwłaszcza jeżeli wskutek mgły lub z innych powodów przejrzystość powietrza jest zmniejszona. 2. Kierujący jest obowiązany prowadzić pojazd z taką prędkością, aby mógł go zatrzymać w bezpiecznym miejscu [...] wjeżdżania na przejazd, jeżeli opuszczanie ich zostało rozpoczęte lub podnoszenie nie zostało zakończone; 2) wjeżdżania na przejazd, jeżeli po drugiej stronie przejazdu nie ma miejsca do kontynuowania jazdy; [...] zespołem pojazdów o długości przekraczającej 10 m, który nie może rozwinąć prędkości większej niż 6 km/h, przed wjazdem na przejazd kolejowy jest obowiązany upewnić się, czy w czasie potrzebnym na przejechanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/etcs-nowoczesny-system-zarzadzania-ruchem-kolejowym-na-polskich-torach-2077

ETCS - nowoczesny system zarządzania ruchem kolejowym na polskich torach

28.11.2013

przyspieszą do 200 km/h, a w 2015 roku na pozostałym odcinku Idzikowice - Grodzisk Mazowiecki. Podróż z Warszawy do Krakowa albo do Katowic będzie wówczas trwała niewiele ponad 2 godziny. Inwestycja pn [...] zarządzania ruchem kolejowym, który pozwoli pociągom na osiągnięcie wyższej prędkości maksymalnej niż 160 km/h. ETCS ( European Train Control System ) to kluczowy element ujednoliconego Europejskiego Systemu [...] maszynistę, pociąg zostanie wyhamowany automatycznie. ETCS pozwala na rozpędzenie pociągów powyżej 160km/h. Przy takiej prędkości maszynista nie jest w stanie samodzielnie zidentyfikować wszystkich sygnałów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/293-km-h-pociagu-pendolino-w-polsce-aktualizacja-na-dzien-24112013-2076

293 km/h pociągu Pendolino w Polsce - aktualizacja na dzień 24.11.2013

23.11.2013

to 275 km/h (dopuszczalna eksploatacyjna prędkość wynosi 250 km/h). Kolejny element testów Pendolino przebiegł pomyślnie. Przy okazji po raz pierwszy na polskich torach osiągnęliśmy prędkość 291 km/h. To [...] ejszym taborem. Z prędkością 160 km/h jeździmy w Polsce od 25 lat. W przyszłym roku rozpoczynamy regularną jazdę na Centralnej Magistrali Kolejowej z prędkością 200 km/h. Pendolino jest przede wszystkim [...] inwestycji poza linią CMK, które spajają sieć kolejową dobrych prędkości na poziomie od 120 przez 160 km/h do 200 km/h – mówi Remigiusz Paszkiewicz, prezes PKP Polskich Linii Kolejowych. Testy prędkości stanowią

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...567891011121314...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 91 do 100 z 1186.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook