• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 10,5. Rezultatów: 555, czas wyszukiwania 5 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/budowa-dworca-lodz-fabryczna-1807

Budowa dworca Łódź Fabryczna

18.12.2012

wywiezione 1,5 mln m3 ziemi. Wykonawca wykorzysta ok. 70 tys. m3 betonu i ok. 10 tys. ton stali na zbrojenia. Prace potrwają około 8 miesięcy. Będą przerywane, jeśli temperatura spadnie poniżej minus 10 stopni [...] przesiadki z tramwajów czy autobusów do pociągów dalekobieżnych i regionalnych. Hala dworca znajdzie się 16,5 metra pod ziemią, obejmie cztery perony i osiem torów. Projekt zakłada również budowę tuneli wybiegających [...] Kolejowe S.A. na inwestycję przeznaczają - 1,288 mld zł, samorząd Łodzi - 412,9 mln zł, a PKP S.A. - 57,5 mln zł. W sumie wartość inwestycji to ponad 1,75 mld zł brutto. Plac budowy nowego dworca jest już

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczenstwo-na-sieci-kolejowej-rok-po-szczekocinach-1862

Bezpieczeństwo na sieci kolejowej rok po Szczekocinach

01.03.2013

1989 r. wypadku kolejowego w miejscowości Chałupki pod Szczekocinami. Zginęło w nim 16 osób, w tym 5 kolejarzy pełniących obowiązki służbowe, a ponad 60 pasażerów zostało rannych. Choć od lat tendencja [...] głównej części spoczywają po stronie kolei stanowią to m.in. kolizje i wykolejenia, stanowiące mniej niż 10 % wszystkich zdarzeń. Zobacz prezentację Informacje dla mediów Robert Kuczyński Dyrektor ds. media

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/utworzenie-biura-korytarza-towarowego-nr-8-establishment-of-rail-freight-corridor-8-office-1847

Utworzenie Biura Korytarza Towarowego nr 8 / Establishment of Rail Freight Corridor 8 Office

08.02.2013

i Belgii z terminalami transportowymi w Niemczech, Polsce oraz na Litwie. Ma zostać uruchomiony do 10 listopada 2015 roku. Zadaniem Biura jest zapewnienie obsługi Rady Zarządzającej Korytarzem (Bremer [...] in Germany, Poland and Lithuania it is called the east-west corridor. It shall be operational till 10th November 2015. The task of the Office is to support the Management Board of the Corridor (Bremer [...] in Warsaw and is providing administrative and logistic service (the costs are shared equally between 5 infrastructure managers composing the Management Board).

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szesc-ofert-na-rewitalizacje-trasy-koniecpol-czestochowa-stradom-1865

Sześć ofert na rewitalizację trasy Koniecpol – Częstochowa Stradom

04.03.2013

OHL ŽS, a.s oferowana cena: 133 595 308,10 PLN brutto 4. konsorcjum: Strabag Rail Polska Sp. z o.o. STRABAG Sp. z o.o. oferowana cena: 147 520 642,65 PLN brutto 5.konsorcjum: CTL Service Sp. z o.o. Prz

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/final-przejazdowego-happeningu-dla-bezpieczenstwa-1888

Finał przejazdowego happeningu dla bezpieczeństwa

28.03.2013

realizowali i włączyli się w działania. – mówił Andrzej Pawłowski Pierwsze miejsce w konkursie i czek 5 000 zł trafiły do Zespołu Szkół Publicznych nr 3 w Lubinie za projekt pt. „Zatrzymaj się i żyj!”. Jury [...] nr 1 w Jaworze 3. Gimnazjum nr 13 w Sosnowcu 4. Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Choroniu 5. Szkoła Podstawowa im. Juliusza Słowackiego w Golinie 6. Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Rykach [...] Podstawowa w Rudnikach 9. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Marsz. Józefa Piłsudskiego w Dęblinie 10. Szkoła Podstawowa nr 12 im. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Rybniku 11. Szkoła Podstawowa im. Księdza

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/powstanie-sieciowy-rozklad-jazdy-w-formacie-pdf-1883

Powstanie sieciowy rozkład jazdy w formacie PDF

22.03.2013

W zakończonej 14 lutego br. ankiecie, blisko 90% z prawie 5 tysięcy respondentów zadeklarowało korzystanie z sieciowego rozkładu jazdy dostępnego w wersji PDF. Podobna, choć nieco mniejsza część – ponad [...] być przygotowywany w wersji elektronicznej dostępnej w formacie pdf przez Internet? Tak 89,22% Nie 10,78% Informacje dla mediów Robert Kuczyński Dyrektor ds. media relations PKP Polskie Linie Kolejowe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagi-moga-jezdzic-nadal-sa-nowe-propozycje-dla-podkarpacia-1903

Pociągi mogą jeździć nadal – są nowe propozycje dla Podkarpacia

10.04.2013

godziny – to propozycja złożona w trakcie spotkania 10 kwietnia na spotkaniu w Rzeszowie. Takie rozwiązanie pozwoli na ograniczenie strat o około 5 mln zł rocznie generowanych przez 4 odcinki linii kolejowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-ursus-niedzwiadek-nowy-przystanek-dla-stolicy-1893

Warszawa Ursus Niedźwiadek – nowy przystanek dla stolicy

04.04.2013

minimum. W okresie od 14 kwietnia do 5 maja 2013 roku 39 pociągów zostanie skierowanych trasą okrężną przez Warszawę Odolany, przez co wydłużą się czasy ich jazdy średnio o 10 minut. Pozostałe pociągi dalekobieżne [...] przeznaczonych do ruchu podmiejskiego. Kolejne prace w obrębie torów podmiejskich zostały zaplanowane od 10 maja do 1 września. Zaplanowana organizacja ruchu wiązać będzie się z prowadzeniem ruchu pociągów po [...] Tory będą przebiegać w odległości 11 metrów. Szerokość peronu o wysokości 76 cm wynosić będzie około 10 metrów, jego długość 200 metrów. Nowa infrastruktura zostanie przystosowana do potrzeb osób niepeł

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/najpierw-sufit-rusza-kolejny-etap-budowy-dworca-fabrycznego-1943

Najpierw sufit! Rusza kolejny etap budowy dworca Fabrycznego

21.05.2013

szerokości 120 metrów i głębokości 8 metrów. Łącznie przy budowie stacji przewiduje się wywiezienie 1,5 mln m3 gruntu. Kolejnym etapem budowy było wykonanie ścian szczelinowych. Z zaplanowanych ścian o p [...] płyty stropowej stacji. Do konstrukcji dworca zaplanowano wykorzystanie ok. 70 tys. m3 betonu i ok. 10 tys. ton stali na zbrojenia. Budowa hali peronowej dworca Łódź Fabryczna zaczęła się … od jej sufitu [...] wylany pierwszy metr sześcienny betonu, który stworzy dach hali peronowej, wykopano dodatkowo ok. 1,5 m gruntu od poziomu posadowienia płyty. Na odpowiednio wyrównanym i zagęszczonym podłożu układany jest

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-ursus-niedzwiadek-prace-na-torach-podmiejskich-1934

Warszawa Ursus Niedźwiadek – prace na torach podmiejskich

09.05.2013

zamknięcia torów do minimum. Prace trwały w okresie od 14 kwietnia do 5 maja 2013 roku. Kolejne prace w obrębie torów podmiejskich zaczynają się 10 maja i potrwają do 1 września. Zaplanowana organizacja ruchu wiązać [...] przebiegać w odległości 11 metrów od siebie. Szerokość peronu o wysokości 76 cm wynosić będzie około 10 metrów, jego długość 200 metrów. Nowa infrastruktura zostanie przystosowana do potrzeb osób niepeł

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...567891011121314...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 91 do 100 z 555.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook