Wyniki wyszukiwania
Kłodnicą (dł. 67 m). Na największych mostach na trasie Opole – Kędzierzyn -Koźle realizowany jest teraz kolejny etap prac - przebudowy przepraw w równoległym torze. Odnowione obiekty gwarantują sprawny
PRZECZYTAJjuż skrócił się czas przejazdu, a na peronach zwiększył komfort obsługi dla wszystkich podróżnych. Teraz dzięki nowym przystankom Poznań Podolany, Złotniki Grzybowe, Złotkowo i Bogdanowo będą jeszcze lepsze
PRZECZYTAJprzedłużeniem przejścia na druga stronę stacji, objął również modernizację środkowego peronu nr 2. Teraz obiekt jest wyższy i ułatwi podróżnym wsiadanie i wysiadanie z pociągów. Winda gwarantuje dogodny
PRZECZYTAJzespół ds. poznańskiego węzła kolejowego ściśle współpracuje z PKP Polskimi Liniami Kolejowymi S.A. Teraz widać efekty dobrego współdziałania. Wspólnie wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom podróżnych, poprawiamy
PRZECZYTAJNowe perony na trasie Wołów - Głogów
28.06.2018
Na stacji w Grębocicach zakończono już przebudowę jednego z dwóch 150 m peronów. Teraz wyższy peron z nową nawierzchnią ułatwi podróżnym wsiadanie i wysiadanie z pociągów. Nowe wiaty, ławki, tablice i
PRZECZYTAJwsporczymi sieci trakcyjnej. Zakończono prace zewnętrzne przy nowym lokalnym centrum sterowania, teraz roboty przeniosły się do wnętrza budynku. Między stacjami Swarzędz i Koło, na 130-km odcinku trwają
PRZECZYTAJprac znalazł się most nad Wisłą, na którym wymieniono jeden tor i odnowiono konstrukcję stalową. Teraz prace trwają na sąsiednim torze trasy Chybie – Żory. Roboty postępują zgodnie z harmonogramem i obejmą
PRZECZYTAJmodernizacji linii. PLK wydała na ten cel ponad 400 mln zł. Pociąg, który jeździł ponad 3,5 h pokonuje teraz tę trasę w ciągu 2 godz. 10 min. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec PKP Polskie Linie Kolejowe
PRZECZYTAJoferowana cena wyniosła: 107 950 000,00 zł netto 131 699 000,00 zł brutto Komisja przetargowa przystąpi teraz do oceny zgodności złożonych ofert z zamówieniem. Rzecznik Prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe SA Krzysztof
PRZECZYTAJTrzebinia i Kraków Mydlniki – tłumaczy Janusz Pluta, dyrektor projektu PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Teraz PKP Polskie Linie Kolejowe analizują przedstawiony harmonogram prac i czekają na dwa pozostałe, które
PRZECZYTAJ