Wyniki wyszukiwania
Generała Chruściela „Montera” powstanie 140-metrowy nowoczesny tunel drogowy, który połączy Nowy i Stary Rembertów. Realizacja inwestycji potrwa 2 i pół roku. Prace za ponad 134 miliony złotych wykona konsorcjum
PRZECZYTAJNiemojki, Małkinia, Wola Bierwiecka, Kruszyna, Jasienica Mazowiecka, Szewnica, Szulborze Wielkie, Stara Wieś, Zabieżki, Ząbki, Lesiów, Siedlce Wschodnie, Siedlce Zachodnie, Przetycz, Warka. W całym kraju
PRZECZYTAJTunel zamiast szlabanów w Rembertowie
29.07.2025
które nie tylko poprawi bezpieczeństwo i komfort codziennego życia, ale przede wszystkim połączy Stary i Nowy Rembertów. Dojazd do centrum Warszawy stanie się szybszy i bardziej dostępny. To ważny moment
PRZECZYTAJNiemojki, Małkinia, Wola Bierwiecka, Kruszyna, Jasienica Mazowiecka, Szewnica, Szulborze Wielkie, Stara Wieś, Zabieżki, Ząbki, Lesiów, Siedlce Wschodnie, Siedlce Zachodnie, Przetycz, Warka oraz Mława. W
PRZECZYTAJna odcinku od Skierniewic do Bełchowa w torze nr 1 prowadzone są roboty ziemne. Została rozebrana stara sieć trakcyjna. Trwa montaż nowych słupów sieci trakcyjnej. Przebudowane zostaną perony na przystankach
PRZECZYTAJPodpisaliśmy umowę z firmą Promus Sp. z o.o., która przygotuje dokumentację projektową oraz zbuduje nową kładkę na stacji Morąg (woj. warmińsko-mazurskie; linia kolejowa nr 220 Olsztyn Główny – Bogacz
PRZECZYTAJWarka Miasto, Grabów nad Pilicą, Strzyżyna, Kruszyna, Wola Bierwiecka, Bartodzieje, Lesiów, Radom Stara Wola, Radom Północny, Radom Gołębiów. We wszystkich tych lokalizacjach dostosowaliśmy istniejące
PRZECZYTAJ190 mln zł brutto . Lepsza komunikacja na Śląsku – linia nr 179 Projekt na odcinku Tychy – Bieruń Stary zakłada rewitalizację linii kolejowej, przywrócenie jej pełnej funkcjonalności oraz zwiększenie prędkości
PRZECZYTAJin. na trasach: Żywiec – Zwardoń , gdzie wymieniono około 37 km torów w trudnym, górskim terenie, Stary Sącz – Piwniczna – Rytro, gdzie po modernizacji prędkość pociągów wzrośnie z 50 km/h do nawet 90 km/h
PRZECZYTAJrozbiórki toru. Urządzenie – o długości sięgającej 800 metrów w pełnym składzie – unosi tor, wybiera stary tłuczeń oraz górną warstwę podtorza i automatycznie zastępuje je nowym materiałem. – Zastosowanie
PRZECZYTAJ