• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy spć. Rezultatów: 50, czas wyszukiwania 9 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/debata-aktualne-problemy-dotyczace-funkcjonowania-kolejowych-stacji-rozrzadowych-w-polsce-1437

Debata "Aktualne problemy dotyczące funkcjonowania kolejowych stacji rozrządowych w Polsce"

19.09.2011

zarządzaniem górkami rozrządowymi. Sesje Konferencji podzielone były tematycznie na zagadnienia dotyczące spraw: 1. związanych z udostępnianiem infrastruktury stacji oraz zapotrzebowaniem na rozrządzanie wagonów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zasluzony-dla-ochrony-przeciwpozarowej-365

"Zasłużony dla Ochrony Przeciwpożarowej"

28.05.2008

do rozwoju ochrony przeciwpożarowej. Odznaczenia zostały przyznane pracownikom, decyzją Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji. Podniosły charakter Uroczystości nadali: Komendant Główny Państowej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/uroczyste-wreczenie-srebrnych-i-brazowych-odznaczen-zasluzonym-dla-ochrony-przeciwpozarowej-1321

Uroczyste wręczenie srebrnych i brązowych odznaczeń "Zasłużonym dla Ochrony Przeciwpożarowej"

08.06.2011

Aktu odznaczenia dokonali Zastępca Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej nadbryg. Piotr Kwiatkowski oraz Prezes Zarządu naszej Spółki Pan Zbigniew Szafrański. Odznaki zostały przyznane za dłu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/projekt-zoltanaklejkaplk-doceniony-przez-mswia-4099

Projekt #ŻółtaNaklejkaPLK doceniony przez MSWiA

12.02.2019

Podczas obchodów Europejskiego Dnia Numeru Alarmowego 112, Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji podziękował przedstawicielom PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. za wdrożenie #ŻółtejNaklejkiPLK. To

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podrozny-w-centrum-uwagi-centrum-wsparcia-klienta-3394

Podróżny w centrum uwagi - Centrum Wsparcia Klienta

02.06.2017

CWK udaje się rozwiązać wiele kłopotliwych dla pasażerów sytuacji. Do Centrum trafia szereg różnych spraw z prośbą o pomoc. Przykładowo, dzięki natychmiastowej interwencji pracowników udało się zapewnić transport

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dzien-otwarty-z-mlodzieza-w-zespole-szkol-transportowo-mechatronicznych-w-skarzysku-kamiennej-1253

Dzień otwarty z młodzieżą w Zespole Szkół Transportowo-Mechatronicznych w Skarżysku - Kamiennej

07.04.2011

udział wzięli także przedstawiciele naszej Spółki: 1) Paweł Chęciński - Zastępca Dyrektora Biura Spraw Pracowniczych Centrali PKP PLK S.A. 2) Piotr Małek – Zastępca Dyrektora Zakładu Linii Kolejowych w

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/aktualnosci/szczegoly/pierwsza-pomoc-najwazniejsze-numery-ratunkowe-10077

Pierwsza pomoc - najważniejsze numery ratunkowe

ratunkowych w całym kraju. Aplikacja mobilna Alarm112 – nowe możliwości zgłaszania zagrożeń Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, wychodząc naprzeciw potrzebom społeczeństwa, wprowadziło aplikację mobilną

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/remont-w-dniach-od-1-czerwca-do-1-lipca-2006-r-toru-nr-1-szlaku-wolomin-tluszcz-123

Remont w dniach od 1 czerwca do 1 lipca 2006 r. toru nr 1 szlaku Wołomin -Tłuszcz

31.05.2006

czerwca – 1 lipca br.) zostaną wykonane w torze nr.1 prace dotyczące: wymiany 26 km. szyn, w tym 1074 spawów termicznych toru bezstykowego, wymienionych 15.600 szt. podkładów na strunobetonowe, oczyszczonych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/polska-w-100-minut-jest-mozliwa-dzieki-pracom-plk-sa-rozmowa-z-michalem-gilem-czlonkiem-zarzadu-i-dyrektorem-ds-eksploatacji-podsumowujaca-wyzwania-stojace-przed-zespolem-oraz-sukcesy-ktore-osiagnieto-w-obszarze-eksploatacji-w-2024-r-10282

Polska w 100 minut jest możliwa dzięki pracom PLK SA. Rozmowa z Michałem Gilem, członkiem Zarządu i dyrektorem ds. eksploatacji, podsumowująca wyzwania stojące przed zespołem oraz sukcesy, które osiągnięto w obszarze eksploatacji w 2024 r.

05.12.2024

Panie Prezesie, z końcem marca tego roku objął Pan stanowisko członka Zarządu, dyrektora do spraw eksploatacji. Jakie główne cele postawił Pan przed sobą? MG: Za główne wyzwania na najbliższe lata uważam

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zolte-naklejki-plk-165-razy-zapobiegly-tragediom-na-przejazdach-kolejowych-4263

Żółte naklejki PLK 165 razy zapobiegły tragediom na przejazdach kolejowych

14.06.2019

koordynatorów systemów bezpieczeństwa. Inicjatywa PLK wymagała ścisłej współpracy z Ministerstwem Spraw Wewnętrznych i Administracji, w tym z 17 Centrami Powiadamiania Ratunkowego w całej Polsce. Operatorzy

PRZECZYTAJ
12345Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1 do 10 z 50.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook