Wyniki wyszukiwania
postulat dot. obniżenia stosowanej wysokości gwarancji bankowych z poziomu 10% wartości kontraktu na niższy. Ustalono, że temat ubezpieczeń i gwarancji zostanie szerzej poruszony w ramach GR Zapisy Umów z
PRZECZYTAJJaśniej i bezpieczniej na peronach
25.02.2015
Lepsze oświetlenie to przyjaźniejsze perony, dojścia i przejścia podziemne. Zarządca infrastruktury tylko w 2014 r. wyposażył ponad 200 zmodernizowanych peronów w nowoczesne oświetlenie – to ponad 400
PRZECZYTAJWedług nowego cennika, średnia stawka jednostkowa opłaty podstawowej za zrealizowany przejazd pociągu jest mniejsza od średniej stawki według obecnie obowiązującego cennika dla przewoźników osób średn
PRZECZYTAJKolej w nowym świetle
19.02.2016
W 2015 roku, tylko w ramach remontów i programu poprawy efektywności energetycznej, PLK wymieniły ponad 1700 punktów oświetleniowych (1500 pracuje w technologii LED). W efekcie obniżono koszty zużycia
PRZECZYTAJpodnoszone. 11. Cytat: „Kiedy obliczymy średnią prędkość Pendolino w Polsce, okaże się, że jest niższa od konwencjonalnych składów wagonowych w Niemczech i Austrii, które są o połowę tańsze. Jedyną
PRZECZYTAJlinii. Stanowiłoby także realne zagrożenie wyłączenia z eksploatacji i tak mocno ograniczonych linii niższego rzędu, umożliwiających dojazdy do pracy, szkoły, ośrodków zdrowia. Aby temu przeciwdziałać, w p
PRZECZYTAJodpowiednio wyrównanym i zagęszczonym podłożu układany jest tzw. chudy beton, który podczas budowy niższego poziomu stacji zostanie usunięty. Na tak przygotowanym podłożu montowane jest zbrojenie konstrukcyjne
PRZECZYTAJprzywrócone odcinki będą stale monitorowane, a w przypadku realizacji pracy przewozowej na poziomie niższym niż zgłaszano we wnioskach i planach, nie wykluczamy ich ponownej oceny pod kątem możliwości czasowego
PRZECZYTAJMontowane są gabloty, ławki i tablice informacyjne. Obok wysokiego zadaszenia ustawiane są elementy niższych wiat - przedłużenie hali peronowej. Zaawansowane jest przygotowanie peronów nr 7 i peronu nr 8,
PRZECZYTAJzdarzeń na sieci PLK w ubiegłym roku była najniższa w całym okresie funkcjonowania spółki. – Coraz niższe liczby zdarzeń na kolei i osób, które w nich ucierpiały, jeszcze bardziej motywują nas do kontynuowania
PRZECZYTAJ