Wyniki wyszukiwania
taranują zamknięte rogatki lub omijają slalomem czekające samochody i zamknięte półrogatki, pomijają nakaz zatrzymania przed torami lub nie zachowują szczególnej ostrożności w trudnych warunkach atmosferycznych
PRZECZYTAJPLK dla instruktorów nauki jazdy
21.10.2016
podkreślają eksperci bezpieczeństwa ruchu drogowego, nie wszyscy kierowcy traktują znak STOP jako nakaz zatrzymania się. Wielu, traktuje go tylko jako sugestię. W województwie wielkopolskim w tym roku na
PRZECZYTAJpodkreślają eksperci ds. bezpieczeństwa ruchu drogowego, nie wszyscy kierowcy traktują znak STOP jako nakaz zatrzymania się. Wielu, traktuje go tylko jako sugestię. Kierowcy ignorują również czerwone światło
PRZECZYTAJBezpieczne podróże na majówkę
30.04.2019
włączona czerwona sygnalizacja świetlno – dźwiękowa na przejeździe to nie ostrzeżenie, ale bezwzględny nakaz zatrzymania się przed przejazdem. Statystyki wskazują, że za 99 % zdarzeń na przejazdach odpowiadają
PRZECZYTAJi apelują o rozwagę. Znak stop oraz włączona czerwona sygnalizacja na przejeździe to bezwzględny nakaz zatrzymania. Statystyki wskazują, że za 99% zdarzeń na przejazdach odpowiadają nieostrożni kierowcy
PRZECZYTAJniebezpiecznych sytuacji na przejazdach odpowiadają kierowcy, dlatego pamiętajmy, że: Znak STOP oznacza nakaz zatrzymania się przed torami. Pulsujące, czerwone światło na sygnalizacji zakazuje wjazdu na tory
PRZECZYTAJniebezpiecznych sytuacji na przejazdach odpowiadają kierowcy, dlatego pamiętajmy, że: Znak STOP oznacza nakaz zatrzymania się przed torami. Pulsujące, czerwone światło na sygnalizacji zakazuje wjazdu na tory
PRZECZYTAJsygnalizacji świetlnej. Czerwone migające światło na przejeździe kolejowo-drogowym to bezwarunkowy nakaz zatrzymania się przed tym sygnalizatorem. Regularne przeglądy techniczne pojazdu: sprawność techniczna
PRZECZYTAJpociąg nie może zatrzymać się w miejscu ani ominąć przeszkody. Dlatego nie ryzykuj, zwolnij a w razie nakazu zatrzymaj się przed przejazdem. Kiedy miga czerwone światło, nie wjeżdżaj za sygnalizator. Na przejazdach
PRZECZYTAJpociągu pasażerskiego również przez konduktora (nie tylko kierownika pociągu, jak obecnie), zniesienie nakazu oględzin technicznych pociągów z prędkością powyżej 120 km/h na stacjach zwrotnych, umożliwienie
PRZECZYTAJ