Wyniki wyszukiwania
zakończono budowę chodników i rozpoczęto układanie nawierzchni. Trwają prace przy pochylniach – montowane są gzymsy i system odprowadzania wody. Rozpoczęto montaż wind i budowę schodów. W części drogowej [...] i przygotowywana jest podbudowa drogi. Po południowej stronie trwa układanie kostki brukowej. Montowane jest oświetlenie. Pod koniec lipca podpisaliśmy razem z Stołecznym Zarządem Rozbudowy Miasta Warszawa
PRZECZYTAJłącznik z istniejącym tunelem. Teraz trwają prace przy scaleniu tych dwóch elementów. Równocześnie montujemy schody ruchome na peron 4 i przygotowujemy miejsca pod windy. W sierpniu pociągi ponownie zatrzymają
PRZECZYTAJTarcza TBM przy pomocy obrotowego czoła, wyposażonego w stalowe zęby, równocześnie wybiera ziemię i montuje betonowe ściany tunelu. Na zapleczu ciężkie maszyny i wspomagająca je kolejka przemysłowa usuwają
PRZECZYTAJopóźnień. W ramach 11 umów prowadzone są prace w 12 lokalizacjach, m.in. dobudowywane są perony i montowane posterunki odstępowe na szlakach. Z myślą o przyszłości Inwestycje realizowane przez Polskie Linie
PRZECZYTAJKinga, przeszło 600 tonowa tarcza TBM, rozpoczęła drążenie tunelu ewakuacyjnego w ostatni dzień marca. Do dziś maszyna wybudowała niemal 300 metrów podziemnej budowli. Dystans ten rośnie z godziny na
PRZECZYTAJZabudowujemy nowe rozjazdy, które umożliwiają zmianę toru, w Koziegłowach i na Piątkowie. Sukcesywnie montujemy urządzenia sterowania ruchem. Do prac wykorzystujemy specjalistyczny sprzęt, m.in. podbijarki i
PRZECZYTAJNowy standard kolei na Podkarpaciu
19.12.2024
za ponad 200 mln zł. W tym roku dodatkowo za ponad 8 mln zł stacja zyskała nowoczesne urządzenia. Montując system dynamicznej informacji pasażerskiej, podnieśliśmy jeszcze bardziej poziom obsługi podróżnych
PRZECZYTAJKolej w Lubuskim na dobrych torach
11.12.2024
emy również do modernizacji przejazdów kolejowo-drogowych. W województwie lubuskim sukcesywnie montujemy nowoczesne urządzenia przejazdowe na łącznie 53 skrzyżowaniach torów z drogami. Zabezpieczenia pojawią
PRZECZYTAJni tunel również został wybudowany przed czasem. Maszyna drążyła średnio 8,3 metrów dziennie i montowała jednocześnie obudowę. W tym celu wykorzystano 457 ringów tj. pierścieni tunelu. Usunięto ok. 40
PRZECZYTAJstarszych oraz opiekunów z dziećmi w wózkach. Komfortowe korzystanie z kolei zagwarantują wiaty i ławki montowane na peronach. Gabloty z rozkładem jazdy zapewnią czytelną informację pasażerską. Sprawne i bezpieczne
PRZECZYTAJ