Wyniki wyszukiwania
Minister w "peelce"
19.07.2006
prac modernizacyjnych, przewidywanych problemów oraz sposobów ich rozwiązywania. Można było też na miejscu zobaczyć maszyny do wymiany nawierzchni kolejowej. Minister w rozmowie z dziennikarzami wyraził swoją
PRZECZYTAJdobrze pamiętacie, jak z niej korzystać? Czy wiecie, że naklejka ta znajduje się zawsze w tym samym miejscu na każdym przejeździe? Gdzie można ją znaleźć? To miejsca szczególnie dobrze widoczne dla potrzebujących
PRZECZYTAJzbiorowej mogiły wysuniętej na północ od pierwotnego położenia cmentarza. W 1910 roku wzniesiono w tym miejscu pomnik zwieńczony wykonanym z piaskowca krzyżem a teren mogiły otoczono ceglanym murem o wymiarach
PRZECZYTAJtury. W efekcie inwestycji zwiększy się komfort obsługi i bezpieczeństwo pasażerów. Wykonawca w miejscu dotychczasowego peronu zbuduje nowy. Wyższy obiekt ułatwi wsiadanie i wysiadanie z pociągów. Peron
PRZECZYTAJWykonawca rozebrał perony na przystankach Tarło, Ciecierzyn, Brzeźnica Bychawska i Pałecznica, a w ich miejscu będą budowane nowe, wyższe, dogodniejsze dla podróżnych. Prace widać na blisko dwustumetrowym moście
PRZECZYTAJz żelbetowych segmentów. Zabezpieczy on nasyp, na którym zostanie ustawiona platforma peronu. W miejscu zdemontowanego toru przygotowywane jest podłoże pod nową trasę. Montowane są nowe słupy dla sieci
PRZECZYTAJlokalne centrum sterowania. W ramach inwestycji wybudowany zostanie wiadukt drogowy w Małkini w miejscu przejazdu kolejowo-drogowego Rozpoczęcie budowy planowane jest w połowie 2020 roku. Po zakończeniu
PRZECZYTAJDrzewieckiego – Skargi. Przed modernizacją trasy Padew - Mielec - Dębica, mieszkańcy korzystali w tym miejscu z przejścia na torach tzw. „labiryntu”. Przejście podziemne to korzystniejsze rozwiązanie dla mieszkańców
PRZECZYTAJdoszli do tego miejsca w którym dziś jesteśmy, choć przeciwności nie brakowało. Chciałbym w tym miejscu mocno podkreślić rolę władz PLK, ministerstwa infrastruktury oraz marszałka województwa – mówi Tomasz
PRZECZYTAJ