Wyniki wyszukiwania
Projekt jest ostatnim etapem realizowanego zadania modernizacji linii E65 na odcinku Warszawa – Gdynia którego podstawowym celem jest dostosowanie ok. 350 km trasy do standardów transeuropejskiej siec
PRZECZYTAJZadanie dotyczy odcinka dwutorowej linii kolejowej pomiędzy Jaworznem Szczakową a Trzebinią na granicy województwa śląskiego i małopolskiego. To ważna trasa leżąca na międzynarodowym korytarzu E 30 łą
PRZECZYTAJPLK SA uczestniczyły w XIV Kongresie Kolejowym, skupiającym się na najnowszych trendach technologicznych i innowacjach, które mogą stać się fundamentem przyszłego rozwoju polskiej kolei. Przedstawicie
PRZECZYTAJPOBIERZ XLSX rozmiar pliku: 121 KB 2.3. Wykaz linii kolejowych, które są wyposażone w urządzenia systemu GSM-R [załącznik zostanie opublikowany po jego opracowaniu] 2.4. Klasy odcinków linii kolejowych POBIERZ
PRZECZYTAJin w zakresie bezpieczeństwa, nawierzchni kolejowej i podtorza, systemu ERTMS, systemów łączności (GSM-R i FRMCS), ochrony, zagadnień środowiskowych, infrastruktury pasażerskiej, polityki zakupowej, statystyki
PRZECZYTAJradiołączności w sieci GSM-R Ir-5a - wersja dostosowana do zasad WCAG - obowiązuje od 1.05.2025 r. POBIERZ PDF rozmiar pliku: 376 KB Instrukcja o użytkowaniu urządzeń radiołączności w sieci GSM-R Ir-5a - obowiązuje
PRZECZYTAJw portach w Gdyni, Szczecinie i Świnoujściu. PLK planują podpisać umowy m.in. na wdrożenie systemu GSM-R, modernizację Węglówki, linii Chabówka – Zakopane. Na spotkaniu dyskutowano m.in. o efektach wpr
PRZECZYTAJOlszamowic została wymieniona sieć trakcyjna. Po wykonaniu wszystkich prac, uruchomieniu systemu ERTMS/GSM-R, systemu ERTMS/ETCS poziomu 2 oraz przeprowadzeniu procesu certyfikacji i uzyskaniu zezwolenia na
PRZECZYTAJwdrożenia do eksploatacji 9 kompletów urządzeń pokładowych systemu ETCS poziomu 2 wraz z systemem GSM-R na lokomotywach typu SIEMENS ES64U4 "Husarz". Postępowanie przetargowe odbywa się w trybie negocjacji
PRZECZYTAJtrasie, na odcinku Warszawa – Koluszki, wdrażany jest nowoczesny system łączności - ERTMS/ETCS poziom 2/GSM-R. Efektem jest podniesienie poziomu bezpieczeństwa, sprawniejsze zarządzanie ruchem kolejowym i utrzymanie
PRZECZYTAJ