Wyniki wyszukiwania
ślimakiem zjazdowym łączącym się z drogą lokalną od strony Żuław. Powstanie wiaduktu, oprócz udrożnienia ciągów komunikacyjnych i eliminacji zagrożeń występujących na przejeździe kolejowym, stworzy szanse dla
PRZECZYTAJpociągów na kluczowych relacjach północ–południe. Obecnie linią nr 1 przejeżdża ponad 100 pociągów w ciągu doby, w tym ok. 60 składów pasażerskich. – Modernizacja historycznej „Wiedenki” to nie tylko hołd
PRZECZYTAJprędkości łączącej Warszawę z Poznaniem i Wrocławiem oraz informacje na temat modernizacji podstawowych ciągów transportowych w Polsce: E 20, E 30, E 59, E 65, E 75. Ogromne zainteresowanie wzbudził także Raport
PRZECZYTAJmożliwości ucieczki. Brak pobocza czy barier ochronnych sprawia, że znalezienie bezpiecznego miejsca w ciągu kilku sekund jest praktycznie niemożliwe. Co więcej, przechodzenie lub przejeżdżanie rowerem przez
PRZECZYTAJokazję doskonalić umiejętności na symulatorze pojazdu kolejowego. Szkolenia i pouczenia okresowe w ciągu jedenastu miesięcy br. objęły blisko 20 000 pracowników odpowiedzialnych za bezpieczeństwo ruchu pociągów
PRZECZYTAJnumeru alarmowego 112 mają bezpośredni kontakt z dyspozytorami ruchu w PLK, którzy są w stanie w ciągu kilkudziesięciu sekund spowolnić bądź całkowicie wstrzymać ruch pociągów. Tu przeczytasz więcej na
PRZECZYTAJukładu torowego stacji Skierniewice oraz zaprojektowanie i wykonanie skrzyżowania bezkolizyjnego w ciągu drogi krajowej nr 72 Rawa Mazowiecka – Łódź z torami linii kolejowej nr 1 Warszawa Centralna – Katowice
PRZECZYTAJTORPOL sp. o.o. (lider), FEROCO S.A. oraz Przedsiębiorstwo Robót Technicznych INTERCOR sp. z o.o. W ciągu 12 miesięcy konsorcjum wybuduje dwa wiadukty drogowe na linii kolejowej z Warszawy do Gdyni. Obiekty
PRZECZYTAJdojazdowe. wiadukt kolejowy przy przystanku osobowym Brody, wiadukt kolejowy w ciągu drogi Lubomin – Nasielsk, wiadukt drogowy w ciągu drogi Świercze – Nasielsk, zaś w zakres zadania numer 8: wiadukt drogowy
PRZECZYTAJodwodnienia i obiektów inżynieryjnych. Przebudowane zostaną m.in. dwa przejazdy kolejowe kategorii A w ciągu ulic z dobudową chodników, dwa przejścia dla pieszych w poziomie szyn oraz dwie wiaty na przystanku
PRZECZYTAJ