Wyniki wyszukiwania
ERTMS/ETCS poziom 1 jest systemem kontroli jazdy pociągu z punktową transmisją danych, zapewniających ciągłą kontrolę jazdy pociągu. Urządzenia przytorowe przeznaczone są do pobierania w sposób bezpieczny
PRZECZYTAJSterowania Pociągiem (ETSC) European Train Control System zapewnia realizację sygnalizacji kabinowej i ciągłą kontrolę pracy maszynisty. Zgodnie z polskimi przepisami, prowadzenie pociągu z prędkością przekraczającą
PRZECZYTAJprocesie sterowania pociągiem. ERTMS/ETCS to nowoczesny system kontroli jazdy na kolei, który w sposób ciągły nadzoruje prowadzenie pojazdu przez maszynistę, monitorując dopuszczalną prędkość oraz miejsca z
PRZECZYTAJdiagnostyki toru, foldery informacyjne poświęcone realizowanym inwestycjom infrastrukturalnym są wyrazem ciągłego rozwoju kolejnictwa zwłaszcza w zakresie modernizacji i utrzymania infrastruktury kolejowej. W ostatnich
PRZECZYTAJKomunikat w sprawie przejezdności sieci kolejowej – niedziela, 15.09., godzina 16:00 Dzisiaj do godziny 16:00 na liniach kolejowych zarządzanych przez PLK SA zanotowano 76 wydarzeń związanych z sytuac
PRZECZYTAJnieprzewidzianej przeszkodzie na trasie. Dzięki przesyłanym i analizowanym informacjom możliwa jest ciągła i automatyczna kontrola pracy maszynisty oraz automatyczne ograniczenie prędkości w przypadku braku
PRZECZYTAJdokumentacji, która musi powstawać zgodnie z zapisami kontraktów – nie ma mowy o żadnych odstępstwach. Ciągłe sprawdzanie jakości materiałów, z których budowana jest infrastruktura kolejowa jest wyrazem dbałości
PRZECZYTAJKolejowym uwzględnia prace prowadzone przy modernizacji stacji Warszawa Zachodnia. Mimo prac pod ciągłym ruchem pociągów, wraz ze zmianą rozkładu jazdy zaplanowano zwiększenie częstotliwości kursowania
PRZECZYTAJspecjalnego do pomiaru skrajni. Z technologii zdjęć fotogrametrycznych przechodzimy na skaning laserowy z ciągłą cyfrową rejestracją fotogrametryczną. Kontrola szyn to bardzo ważny proces, bo nawet drobne odkształcenie [...] wymiany sprzętu użytkowanego przez zespoły defektoskopowe. Sprzęt nowej generacji wyposażony jest w ciągłą rejestrację pracy, lokalizuje miejsca pomiaru zarówno w systemie kilometracji linii jak i w systemie
PRZECZYTAJzarządzanej przez PKP PLK S.A. - Część 2: Złącza szynowe – zgrzewanie oporowe doczołowe z wyiskrzaniem ciągłym zgrzewarkami torowymi - wersja dostosowana do zasad WCAG POBIERZ PDF rozmiar pliku: 774 KB Procedura [...] zarządzanej przez PKP PLK S.A. - Część 2: Złącza szynowe – zgrzewanie oporowe doczołowe z wyiskrzaniem ciągłym zgrzewarkami torowymi POBIERZ PDF rozmiar pliku: 2 MB Procedura dopuszczenia wykonawców prac spa
PRZECZYTAJ