• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy ciągły. Rezultatów: 59, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-maja-pierwsze-w-polsce-zezwolenia-dla-europejskiego-systemu-sterowania-pociagiem-etcs-european-train-control-system-2075

PLK mają pierwsze w Polsce zezwolenia dla Europejskiego Systemu Sterowania Pociągiem ETCS (European Train Control System).

22.11.2013

ERTMS/ETCS poziom 1 jest systemem kontroli jazdy pociągu z punktową transmisją danych, zapewniających ciągłą kontrolę jazdy pociągu. Urządzenia przytorowe przeznaczone są do pobierania w sposób bezpieczny

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-technologie-na-linii-kolejowej-warszawa-gdynia-1810

Nowe technologie na linii kolejowej Warszawa - Gdynia

19.12.2012

Sterowania Pociągiem (ETSC) European Train Control System zapewnia realizację sygnalizacji kabinowej i ciągłą kontrolę pracy maszynisty. Zgodnie z polskimi przepisami, prowadzenie pociągu z prędkością przekraczającą

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowoczesny-system-zarzadzania-zwiekszy-bezpieczenstwo-pociagow-na-linii-krakow-katowice-9315

Nowoczesny system zarządzania zwiększy bezpieczeństwo pociągów na linii Kraków - Katowice

29.01.2024

procesie sterowania pociągiem. ERTMS/ETCS to nowoczesny system kontroli jazdy na kolei, który w sposób ciągły nadzoruje prowadzenie pojazdu przez maszynistę, monitorując dopuszczalną prędkość oraz miejsca z

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dzien-otwarty-w-zespole-szkol-ponadgimnazjalnych-nr-4-w-skarzysku-kamiennej-552

Dzień Otwarty w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 w Skarżysku -Kamiennej

29.04.2009

diagnostyki toru, foldery informacyjne poświęcone realizowanym inwestycjom infrastrukturalnym są wyrazem ciągłego rozwoju kolejnictwa zwłaszcza w zakresie modernizacji i utrzymania infrastruktury kolejowej. W ostatnich

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/komunikat-w-sprawie-przejezdnosci-sieci-kolejowej-niedziela-1509-godzina-700-10062

Komunikat w sprawie przejezdności sieci kolejowej – niedziela, 15.09.

15.09.2024

Komunikat w sprawie przejezdności sieci kolejowej – niedziela, 15.09., godzina 16:00 Dzisiaj do godziny 16:00 na liniach kolejowych zarządzanych przez PLK SA zanotowano 76 wydarzeń związanych z sytuac

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-1-mld-zl-na-1000-km-linii-inwestuja-plk-w-nowoczesne-technologie-ertms-etcs-3266

Ponad 1 mld zł na 1000 km linii inwestują PLK w nowoczesne technologie ERTMS/ETCS

30.12.2016

nieprzewidzianej przeszkodzie na trasie. Dzięki przesyłanym i analizowanym informacjom możliwa jest ciągła i automatyczna kontrola pracy maszynisty oraz automatyczne ograniczenie prędkości w przypadku braku

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/15-tysiaca-badan-jakosci-inwestycji-w-i-polroczu-2015-2841

1,5 tysiąca badań jakości inwestycji w I półroczu 2015

22.07.2015

dokumentacji, która musi powstawać zgodnie z zapisami kontraktów – nie ma mowy o żadnych odstępstwach. Ciągłe sprawdzanie jakości materiałów, z których budowana jest infrastruktura kolejowa jest wyrazem dbałości

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/od-10-grudnia-nowy-rozklad-jazdy-na-kolei-9065

Od 10 grudnia nowy rozkład jazdy na kolei

04.12.2023

Kolejowym uwzględnia prace prowadzone przy modernizacji stacji Warszawa Zachodnia. Mimo prac pod ciągłym ruchem pociągów, wraz ze zmianą rozkładu jazdy zaplanowano zwiększenie częstotliwości kursowania

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/100-tys-km-torow-badaja-co-roku-diagnosci-centrum-diagnostyki-polskich-linii-kolejowych-2089

100 tys. km torów badają co roku diagności Centrum Diagnostyki Polskich Linii Kolejowych

11.12.2013

specjalnego do pomiaru skrajni. Z technologii zdjęć fotogrametrycznych przechodzimy na skaning laserowy z ciągłą cyfrową rejestracją fotogrametryczną. Kontrola szyn to bardzo ważny proces, bo nawet drobne odkształcenie [...] wymiany sprzętu użytkowanego przez zespoły defektoskopowe. Sprzęt nowej generacji wyposażony jest w ciągłą rejestrację pracy, lokalizuje miejsca pomiaru zarówno w systemie kilometracji linii jak i w systemie

PRZECZYTAJ
/klienci-i-kontrahenci/dopuszczanie-nowych-produktow-i-uslug/zasady-dopuszczania-produktow-do-stosowania-w-plk/procedura-sms-pw-17

Procedura SMS-PW-17

zarządzanej przez PKP PLK S.A. - Część 2: Złącza szynowe – zgrzewanie oporowe doczołowe z wyiskrzaniem ciągłym zgrzewarkami torowymi - wersja dostosowana do zasad WCAG POBIERZ PDF rozmiar pliku: 774 KB Procedura [...] zarządzanej przez PKP PLK S.A. - Część 2: Złącza szynowe – zgrzewanie oporowe doczołowe z wyiskrzaniem ciągłym zgrzewarkami torowymi POBIERZ PDF rozmiar pliku: 2 MB Procedura dopuszczenia wykonawców prac spa

PRZECZYTAJ
123456Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1 do 10 z 59.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook