Wyniki wyszukiwania
obowiązywały do 17.10.2024 r. POBIERZ PDF rozmiar pliku: 6 MB Id-2 Warunki techniczne dla kolejowych obiektów inżynieryjnych Id-2 (D-2) - wersja dostosowana do zasad WCAG - obowiązywały do 21.05.2025 r [...] prędkości 250 km/h Id-16 - obowiązuje od 22.05.2025 r. POBIERZ PDF rozmiar pliku: 2 MB Instrukcja utrzymania kolejowych obiektów inżynieryjnych na liniach kolejowych do prędkości 200/250 km/h Id-16 - wersja [...] r.) POBIERZ PDF rozmiar pliku: 1 MB Warunki techniczne dla kolejowych obiektów inżynieryjnych Id-2 (D-2) - obowiązywały do 21.05.2025 r. - uchylone z dniem 22.05.2025 r. (patrz: Biuletyn Nr 11 z dnia 22
PRZECZYTAJtowarowych do 100 km/h bez obecnie obowiązujących, miejscowych ograniczeń prędkości. Przejazdy w centralnej Polsce nabierają rozpędu… Obecnie rewitalizację przechodzi tor nr 2 o długości 47 km, między Radzicami [...] podnieść i ujednolicić prędkość na poziomie 120 km/h (obecnie miejscami jest tylko 100 km/h) na całym jednotorowym odcinku o łącznej długości ponad 25 km . Dzięki temu unikniemy także konieczności wprowadzenia [...] przejazdu, średnio o 2 minuty, na odcinku Tomaszów Mazowiecki – Drzewica. Zakończenie wszystkich zadań na Mazowszu i w Łódzkiem doprowadzi do podniesienia prędkości pociągów pasażerskich do 120 km/h i towarowych
PRZECZYTAJVmax ≤ 250 km/h – TOM III – KOLEJOWE OBIEKTY INŻYNIERYJNE POBIERZ PDF rozmiar pliku: 2 MB Szczegółowe warunki techniczne dla modernizacji lub budowy linii kolejowych do prędkości Vmax ≤ 250 km/h - TOM IV [...] techniczne dla modernizacji lub budowy linii kolejowych do prędkości Vmax ≤ 200 km/h (dla taboru konwencjonalnego) / 250 km/h (dla taboru z wychylnym pudłem) Wersja 1.1 POBIERZ ZIP rozmiar pliku: 12 MB [...] ≤ 250 km/h – TOM I - DROGA SZYNOWA – Załącznik ST-T1-A8 „Konstrukcja nawierzchni kolejowej” - wchodzi w życie z dniem 21.03.2023 r. - wersja dostosowana do zasad WCAG POBIERZ PDF rozmiar pliku: 2 MB Szczegółowe
PRZECZYTAJtrakcyjnej typu 2C120-2C-3 - wersja dostosowana do zasad WCAG POBIERZ PDF rozmiar pliku: 306 KB DTR sieci trakcyjnej typu 2C120-2C-3 POBIERZ PDF rozmiar pliku: 628 KB DTR sieci trakcyjnej typu YC150-2CS-150 - [...] typu YwsC120-2C-M - wersja dostosowana do zasad WCAG POBIERZ PDF rozmiar pliku: 305 KB DTR sieci trakcyjnej typu YwsC120-2C-M POBIERZ PDF rozmiar pliku: 611 KB DTR sieci trakcyjnej typu 2C120-2C-1 - wersja [...] trakcyjnej typu 2C120-2C-1 POBIERZ PDF rozmiar pliku: 623 KB DTR sieci trakcyjnej typu C120-2C - wersja dostosowana do zasad WCAG POBIERZ PDF rozmiar pliku: 309 KB DTR sieci trakcyjnej typu C120-2C POBIERZ PDF
PRZECZYTAJi nr 2). Specjalistyczną maszyną PUN wymieniliśmy podkłady i szyny, a teraz prowadzimy prace wykończeniowe. Dzięki temu pociągi będą mogły jeździć szybciej – z prędkością 130 km/h zamiast 100 km/h. Skróci [...] kwietniu zakończyliśmy naprawę torów na 2-kilometrowym odcinku na torze nr 1 między Nową Sarzyną a Leżajskiem. Dzięki temu prędkość wzrosła od 15 czerwca z 80 km/h do 110 km/h, a dopuszczalne naciski osi na tor [...] tor zwiększył się do 221 kN. W sierpniu planujemy prace na torze nr 2, co pozwoli na podniesienie prędkości do 110 km/h i zwiększenie nacisków osi na tor do 221 kN. Te prace są częścią działań mających
PRZECZYTAJuzupełniono tłuczeń, przeprowadzono regulację torów oraz punktową wymianę szyn i podkładów. Na torze nr 2, w rejonie przejazdów drogowych w Woli Moszczenickiej i Jarostach, zmodernizowano nawierzchnię – wymieniono [...] znaczeniu pasażerskim i towarowym. Szlak między Babami a Piotrkowem umożliwia przejazd z prędkością 120 km/h. W przeciwnym razie – bez przeprowadzenia niezbędnych robót – należałoby w najbliższych latach wprowadzić [...] ją infrastrukturę do dalszych modernizacji, w tym możliwego zwiększenia prędkości szlakowej do 160 km/h. W najbliższych miesiącach planowana jest jeszcze wymiana pojedynczych rozjazdów na stacjach Baby
PRZECZYTAJpozwoleń najszybsze pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 160 km/h (obecnie do 120 km/h), a towarowe 120 km/h (obecnie do 80 km/h). Linią będą mogły jeździć najdłuższe (do 750 m) i najcięższe (nacisk [...] ogłosiliśmy przetarg na prace na odcinku Maksymilianowo – Wierzchucin. W ramach prac przebudujemy blisko 32 km istniejącego toru i zbudujemy drugi, co znacząco poprawi przepustowość na trasie. Linia zostanie z [...] oddziaływanie linii na najbliższe sąsiedztwo i środowisko naturalne. Realizacja zadania pn. „Odcinek 2 – roboty budowlane na linii kolejowej nr 201 odc. Maksymilianowo – Wierzchucin w ramach projektu „Prace
PRZECZYTAJdzieli ich jedynie 2,5 kilometra. Kolejarze znacząco poprawili stan 10 kilometrów torów na odcinku: Boguszów-Gorce Dzikowiec - granica państwa – pociągi przyspieszyły z 30 km/h do 70 km/h. W ramach tej [...] nawierzchnię torową i oświetlenie. Obecnie obowiązująca prędkość w obiekcie to 20 km/h. Po pracach pociągi pojadą 100 km/h. Rewitalizacja rozpocznie się po podpisaniu umowy, której zawarcie planowane jest [...] przy ul. Sportowej oraz w Mieroszowie w okolicy ul. Leśnej. Roboty na przejazdach, o wartości ponad 2 mln zł, zakończą się w bieżącym roku i są finansowane ze środków KPO. Nie zwalniamy tempa. W ubiegłym
PRZECZYTAJPociągi będą kursować w 16 z nich, o łącznej długości niemal 21 km. Pozostałe 4 to będą tunele ewakuacyjne, a ich długość osiągnie ok. 10 km. - To jeden z najtrudniejszych projektów realizowanych obecnie [...] Podłęże–Gdów. Projekt „Podłęże-Piekiełko” składa się z modernizacji i elektryfikacji 75 km trasy Chabówka–Nowy Sącz i budowy 58 km nowej linii, łączącej docelowo Podłęże z Tymbarkiem i Mszaną Dolną. Dzięki temu [...] Męciną i Mordarką. Realizuje je większa z dwóch tunelownic pracujących w tym miejscu. Jadwiga waży ponad 2,5 tys. ton i ma 90 metrów długości. Przed maszyną i obsługującymi ją specjalistami nie lada wyzwanie
PRZECZYTAJzostała podniesiona na 1 708,842 km torów dla pociągów pasażerskich oraz na 1 542,577 km torów dla pociągów towarowych. Jednocześnie dopuszczalne naciski osi wzrosły na 690,205 km torów. Zmiany te poprawiają [...] Smardzów Wrocławski – Kłodzko Główne, gdzie średni czas przejazdu w 2025 roku wynosi 2 godziny i 29 minut – to aż 2 godziny i 28 minut krócej niż rok wcześniej (średni czas przejazdu wynosił prawie 5 godzin)
PRZECZYTAJ