• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 2km. Rezultatów: 1186, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/klienci-i-kontrahenci/akty-prawne-i-przepisy/instrukcje-pkp-polskich-linii-kolejowych-sa/linie-kolejowe

Linie kolejowe

obowiązywały do 17.10.2024 r. POBIERZ PDF rozmiar pliku: 6 MB Id-2 Warunki techniczne dla kolejowych obiektów inżynieryjnych Id-2 (D-2) - wersja dostosowana do zasad WCAG - obowiązywały do 21.05.2025 r [...] prędkości 250 km/h Id-16 - obowiązuje od 22.05.2025 r. POBIERZ PDF rozmiar pliku: 2 MB Instrukcja utrzymania kolejowych obiektów inżynieryjnych na liniach kolejowych do prędkości 200/250 km/h Id-16 - wersja [...] r.) POBIERZ PDF rozmiar pliku: 1 MB Warunki techniczne dla kolejowych obiektów inżynieryjnych Id-2 (D-2) - obowiązywały do 21.05.2025 r. - uchylone z dniem 22.05.2025 r. (patrz: Biuletyn Nr 11 z dnia 22

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-tomaszowa-mazowieckiego-do-radomia-z-predkoscia-120-km-h-polmetek-rewitalizacji-10917

Z Tomaszowa Mazowieckiego do Radomia z prędkością 120 km/h – półmetek rewitalizacji

21.07.2025

towarowych do 100 km/h bez obecnie obowiązujących, miejscowych ograniczeń prędkości. Przejazdy w centralnej Polsce nabierają rozpędu… Obecnie rewitalizację przechodzi tor nr 2 o długości 47 km, między Radzicami [...] podnieść i ujednolicić prędkość na poziomie 120 km/h (obecnie miejscami jest tylko 100 km/h) na całym jednotorowym odcinku o łącznej długości ponad 25 km . Dzięki temu unikniemy także konieczności wprowadzenia [...] przejazdu, średnio o 2 minuty, na odcinku Tomaszów Mazowiecki – Drzewica. Zakończenie wszystkich zadań na Mazowszu i w Łódzkiem doprowadzi do podniesienia prędkości pociągów pasażerskich do 120 km/h i towarowych

PRZECZYTAJ
/klienci-i-kontrahenci/akty-prawne-i-przepisy/standardy-techniczne

Standardy techniczne

Vmax ≤ 250 km/h – TOM III – KOLEJOWE OBIEKTY INŻYNIERYJNE POBIERZ PDF rozmiar pliku: 2 MB Szczegółowe warunki techniczne dla modernizacji lub budowy linii kolejowych do prędkości Vmax ≤ 250 km/h - TOM IV [...] techniczne dla modernizacji lub budowy linii kolejowych do prędkości Vmax ≤ 200 km/h (dla taboru konwencjonalnego) / 250 km/h (dla taboru z wychylnym pudłem) Wersja 1.1 POBIERZ ZIP rozmiar pliku: 12 MB [...] ≤ 250 km/h – TOM I - DROGA SZYNOWA – Załącznik ST-T1-A8 „Konstrukcja nawierzchni kolejowej” - wchodzi w życie z dniem 21.03.2023 r. - wersja dostosowana do zasad WCAG POBIERZ PDF rozmiar pliku: 2 MB Szczegółowe

PRZECZYTAJ
/klienci-i-kontrahenci/akty-prawne-i-przepisy/instrukcje-pkp-polskich-linii-kolejowych-sa/elektroenergetyka-kolejowa

Elektroenergetyka kolejowa

trakcyjnej typu 2C120-2C-3 - wersja dostosowana do zasad WCAG POBIERZ PDF rozmiar pliku: 306 KB DTR sieci trakcyjnej typu 2C120-2C-3 POBIERZ PDF rozmiar pliku: 628 KB DTR sieci trakcyjnej typu YC150-2CS-150 - [...] typu YwsC120-2C-M - wersja dostosowana do zasad WCAG POBIERZ PDF rozmiar pliku: 305 KB DTR sieci trakcyjnej typu YwsC120-2C-M POBIERZ PDF rozmiar pliku: 611 KB DTR sieci trakcyjnej typu 2C120-2C-1 - wersja [...] trakcyjnej typu 2C120-2C-1 POBIERZ PDF rozmiar pliku: 623 KB DTR sieci trakcyjnej typu C120-2C - wersja dostosowana do zasad WCAG POBIERZ PDF rozmiar pliku: 309 KB DTR sieci trakcyjnej typu C120-2C POBIERZ PDF

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/od-grudnia-szybciej-miedzy-stalowa-wola-a-przeworskiem-10884

Od grudnia szybciej między Stalową Wolą a Przeworskiem

09.07.2025

i nr 2). Specjalistyczną maszyną PUN wymieniliśmy podkłady i szyny, a teraz prowadzimy prace wykończeniowe. Dzięki temu pociągi będą mogły jeździć szybciej – z prędkością 130 km/h zamiast 100 km/h. Skróci [...] kwietniu zakończyliśmy naprawę torów na 2-kilometrowym odcinku na torze nr 1 między Nową Sarzyną a Leżajskiem. Dzięki temu prędkość wzrosła od 15 czerwca z 80 km/h do 110 km/h, a dopuszczalne naciski osi na tor [...] tor zwiększył się do 221 kN. W sierpniu planujemy prace na torze nr 2, co pozwoli na podniesienie prędkości do 110 km/h i zwiększenie nacisków osi na tor do 221 kN. Te prace są częścią działań mających

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ahm-zrobila-swoje-koniec-prac-podtorzowych-miedzy-babami-a-piotrkowem-trybunalskim-10869

AHM zrobiła swoje – koniec prac podtorzowych między Babami a Piotrkowem Trybunalskim

04.07.2025

uzupełniono tłuczeń, przeprowadzono regulację torów oraz punktową wymianę szyn i podkładów. Na torze nr 2, w rejonie przejazdów drogowych w Woli Moszczenickiej i Jarostach, zmodernizowano nawierzchnię – wymieniono [...] znaczeniu pasażerskim i towarowym. Szlak między Babami a Piotrkowem umożliwia przejazd z prędkością 120 km/h. W przeciwnym razie – bez przeprowadzenia niezbędnych robót – należałoby w najbliższych latach wprowadzić [...] ją infrastrukturę do dalszych modernizacji, w tym możliwego zwiększenia prędkości szlakowej do 160 km/h. W najbliższych miesiącach planowana jest jeszcze wymiana pojedynczych rozjazdów na stacjach Baby

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejny-krok-ku-modernizacji-trasy-bydgoszcz-trojmiasto-10863

Kolejny krok ku modernizacji trasy Bydgoszcz – Trójmiasto

01.07.2025

pozwoleń najszybsze pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 160 km/h (obecnie do 120 km/h), a towarowe 120 km/h (obecnie do 80 km/h). Linią będą mogły jeździć najdłuższe (do 750 m) i najcięższe (nacisk [...] ogłosiliśmy przetarg na prace na odcinku Maksymilianowo – Wierzchucin. W ramach prac przebudujemy blisko 32 km istniejącego toru i zbudujemy drugi, co znacząco poprawi przepustowość na trasie. Linia zostanie z [...] oddziaływanie linii na najbliższe sąsiedztwo i środowisko naturalne. Realizacja zadania pn. „Odcinek 2 – roboty budowlane na linii kolejowej nr 201 odc. Maksymilianowo – Wierzchucin w ramach projektu „Prace

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/tunel-pelen-perspektyw-krok-w-strone-calorocznych-podrozy-do-czech-10842

Tunel pełen perspektyw – krok w stronę całorocznych podróży do Czech

30.06.2025

dzieli ich jedynie 2,5 kilometra. Kolejarze znacząco poprawili stan 10 kilometrów torów na odcinku: Boguszów-Gorce Dzikowiec - granica państwa – pociągi przyspieszyły z 30 km/h do 70 km/h. W ramach tej [...] nawierzchnię torową i oświetlenie. Obecnie obowiązująca prędkość w obiekcie to 20 km/h. Po pracach pociągi pojadą 100 km/h. Rewitalizacja rozpocznie się po podpisaniu umowy, której zawarcie planowane jest [...] przy ul. Sportowej oraz w Mieroszowie w okolicy ul. Leśnej. Roboty na przejazdach, o wartości ponad 2 mln zł, zakończą się w bieżącym roku i są finansowane ze środków KPO. Nie zwalniamy tempa. W ubiegłym

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ruszyla-maszyna-jadwiga-rozpoczela-drazenie-najdluzszego-tunelu-kolejowego-w-polsce-10821

Ruszyła maszyna: Jadwiga rozpoczęła drążenie najdłuższego tunelu kolejowego w Polsce

24.06.2025

Pociągi będą kursować w 16 z nich, o łącznej długości niemal 21 km. Pozostałe 4 to będą tunele ewakuacyjne, a ich długość osiągnie ok. 10 km. - To jeden z najtrudniejszych projektów realizowanych obecnie [...] Podłęże–Gdów. Projekt „Podłęże-Piekiełko” składa się z modernizacji i elektryfikacji 75 km trasy Chabówka–Nowy Sącz i budowy 58 km nowej linii, łączącej docelowo Podłęże z Tymbarkiem i Mszaną Dolną. Dzięki temu [...] Męciną i Mordarką. Realizuje je większa z dwóch tunelownic pracujących w tym miejscu. Jadwiga waży ponad 2,5 tys. ton i ma 90 metrów długości. Przed maszyną i obsługującymi ją specjalistami nie lada wyzwanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-wrzuca-wyzszy-bieg-towary-docieraja-szybciej-niz-rok-temu-10818

Kolej wrzuca wyższy bieg. Towary docierają szybciej niż rok temu

23.06.2025

została podniesiona na 1 708,842 km torów dla pociągów pasażerskich oraz na 1 542,577 km torów dla pociągów towarowych. Jednocześnie dopuszczalne naciski osi wzrosły na 690,205 km torów. Zmiany te poprawiają [...] Smardzów Wrocławski – Kłodzko Główne, gdzie średni czas przejazdu w 2025 roku wynosi 2 godziny i 29 minut – to aż 2 godziny i 28 minut krócej niż rok wcześniej (średni czas przejazdu wynosił prawie 5 godzin)

PRZECZYTAJ
12345678910...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1 do 10 z 1186.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook