Wyniki wyszukiwania
pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 160 km/h (obecnie do 120 km/h), a towarowe do 120 km/h (obecnie do 70 km/h). Inwestycja uwzględnia rozbudowę linii do 200 km/h. Prace na odcinku linii Słupsk – Lębork [...] skróci się o około 10 minut Przebudowany zostanie jeden oraz dobudowany drugi tor na długości ok. 50 km. Zwiększy się przepustowość linii, co umożliwi przygotowanie jeszcze lepszej oferty podróży. – Ogłoszony [...] – Oświęcim”. Planowane jest wykonanie robót na odcinku Podbory Skawińskie – Brzeźnica: modernizacja 2 torów, przebudowa mostu i wiaduktu. Na odcinku Dwory – Oświęcim: modernizacja torów i przebudowa sieci
PRZECZYTAJktóra zostanie przystosowana do jazdy pociągów z dwukrotnie większą niż dzisiaj prędkością – z 80 km/h do 160 km/h. W ramach inwestycji wymienione będą również tory oraz urządzenia sterowania ruchem kolejowym [...] Olsztyna do Ełku przez Korsze i Giżycko skróci się o ok. 50 minut. Czas przejazdu wyniesie poniżej 2 godz. Zastępcza komunikacja autobusowa i prace W marcu wykonawca przystąpi do budowy sieci trakcyjnej
PRZECZYTAJobwodowej. Przewidziano przestrzeń na lokale użytkowe. W obszarze stacji wykonawca przygotował już blisko 8 km torów i sieci trakcyjnej. Zamontowano 43 rozjazdy – elementy torów, bardzo ważne dla sprawnego i b [...] na linii średnicowej w Warszawie na odcinku Warszawa Wschodnia - Warszawa Zachodnia” wart jest ok. 2 mld zł netto. Realizacja przewidziana do 2023 r. Więcej informacji o projekcie na stronie stolicado
PRZECZYTAJdrogami dojazdowymi to ponad 1 km, w tym prawie 200 m przeprawy nad linią kolejową. Prace budowlane w Tłuszczu zaplanowano do końca 2022 r. Wartość realizowanych robót to 39,2 mln zł brutto. Rail Baltica
PRZECZYTAJKolejowej z prędkością powyżej 200 km/h Inwestycje na Centralnej Magistrali Kolejowej skrócą czas podróży. Polskie Linie Kolejowe dostosowują linię do prędkości powyżej 200 km/h. Dla zwiększenia poziomu be [...] obiektów, w tym 4 wiaduktów, 2 mostów, 15 przepustów na szlaku Opoczno Płd. - Pilichowice. Wdrażany jest Europejski System Zarządzania Ruchem Kolejowym ERTMS/ETCS poziom 2 wraz z budową systemu sterowania [...] systemu ERTMS/ETCS poziom 2, oraz przeprowadzeniu procesu certyfikacji i uzyskaniu zezwolenia na dopuszczenie do eksploatacji całej linii CMK będzie możliwy przejazd z prędkością do 250 km/h. Centralna Magistrala
PRZECZYTAJLinii Kolejowych S.A. najszybsze pociągi pojadą między Poznaniem a Szczecinem z prędkością 160 km/h poniżej 2 godzin. Trasa zostanie przystosowana do przejazdu większej liczby składów – możliwe będą dodatkowe [...] wojewódzkie lubuskim i na Pomorzu Zachodnim. Etapowo wymieniana nawierzchnia kolejowa na blisko 190 km trasie zapewnia rozkładowe podróże przy sprawnej realizacji prac. Pociągi jeżdżą już dwoma nowymi torami
PRZECZYTAJ34 obiektach inżynieryjnych (w tym 20 mostach i 2 wiaduktach). Najszybszy pociąg po uzyskaniu certyfikacji i dopuszczeniu do jazdy z prędkością 160 km/h będzie mógł przejechać ten odcinek o ok. 10 minut [...] przejście podziemne w Żarkach Letnisko zostanie zadaszone w III kwartale br. Wymieniono łącznie 88 km torów i sieci trakcyjnej. Wybudowano nową nastawnię na stacji Poraj, a nowoczesne urządzenia zwiększają [...] również dla przewoźników towarowych. Sprawnie kursują cięższe pociągi, które mogą osiągać prędkość do 120 km/h. Wpływa to pozytywnie na konkurencyjność przewozów towarowych, czyli najbardziej ekologicznego środka
PRZECZYTAJpokonają trasę Poznań – Szczecin poniżej 2 godz., nawet o 50 min. krócej niż przed rozpoczęciem prac. Zmodernizowana trasa umożliwi przejazdy z prędkością 160 km/h większej liczby składów oraz zapewni lepsze [...] podróżni zyskują 63 nowe perony na 32 stacjach i przystankach. Przy utrzymanym ruchu pociągów na ok. 190 km trasie etapowo wymieniane są tory, sieć trakcyjna i montowane nowoczesne urządzenia sterowania. Nowe
PRZECZYTAJPrace przy peronach zaczną się od peronu nr 4. Wykonawca zabezpieczy zabytkowe wiaty na peronie nr 2 i 4. Na budowie wykorzystywane jest kilkadziesiąt specjalistycznych maszyn. W pracach uczestniczy około [...] szersze oraz wyższe. Zwiększy się możliwości sprawnego prowadzenia ruchu na stacji dzięki wymianie ok. 30 km torów, 116 rozjazdów, sieci trakcyjnej i urządzeń sterowania ruchem kolejowym. Docelowo o bezpieczeństwo
PRZECZYTAJpojechać na linii Poznań – Piła dzięki przygotowywanej budowie drugiego toru z siecią trakcyjną na ponad 2km odcinku od posterunku Oborniki Wielkopolskie Most do stacji Oborniki Wielkopolskie. Na Warcie planowany [...] 354 od posterunku odgałęźnego Oborniki Wlkp. Most do stacji Oborniki Wlkp.” Dokumentacja za blisko 2 mln zł jest współfinansowana ze środków Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2014-2020
PRZECZYTAJ