• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy podróżny. Rezultatów: 1869, czas wyszukiwania 10 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/najnowsze-technologie-teleinformatyczne-w-plk-2988

Najnowsze technologie teleinformatyczne w PLK

18.01.2016

doceniony przez podróżnych Wygodne planowanie podróży, sprawdzenie trasy pociągu w czasie rzeczywistym na interaktywnej mapie, informacja o opóźnieniach i utrudnieniach – to wszystko umożliwia podróżnym stworzony

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowa-oferta-grupy-pkp-na-sezon-2015-2016-czyli-jeszcze-krocej-i-bardziej-komfortowo-2896

Nowa oferta Grupy PKP na sezon 2015/2016, czyli jeszcze krócej i bardziej komfortowo!

29.09.2015

odnowione obiekty z Gliwicach i Szczecinie oraz nowy dworzec Bydgoszcz Główna. W trosce o komfort podróżnych PKP S.A. wprowadza kolejne udogodnienia na dworcach kolejowych. Obiekty są sukcesywnie dostosowywane [...] dostępu do Internetu. W największych obiektach działają InfoDworce, których pracownicy służą pomocą podróżnym. - Ten nowy rozkład jazdy jest efektem 3 lat ciężkiej pracy spółek z Grupy PKP. Pokazuje nową filozofię

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nie-omijaj-rogatek-slalomem-sluchaj-glosu-rozsadku-5697

Nie omijaj rogatek slalomem - słuchaj głosu rozsądku

14.05.2021

nie byli poszkodowani, stracili czas na przesiadki. Zdarzenie spowodowało utrudnienia dla wielu podróżnych na linii Warszawa - Łódź. Kolejarze apelują do kierowców i pieszych o rozwagę. Szczególnie w związku

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-laureatem-nagrody-bursztyn-polskiej-gospodarki-2020-5042

PLK laureatem nagrody Bursztyn Polskiej Gospodarki 2020

05.10.2020

Programu Kolejowego. - Nagroda jest potwierdzeniem, że realizacja inwestycji przynosi korzyści dla podróżnych, przewoźników, środowiska oraz krajowej gospodarki. To wyróżnienie jest także impulsem do dalszych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/porozumienie-dla-wygodnych-podrozy-ze-stacji-kielce-4944

Porozumienie dla wygodnych podróży ze stacji Kielce

24.08.2020

Kielce Efektem planowanej modernizacji stacji Kielce będzie wygodny, lepszy dostęp do pociągów dla podróżnych. Trzy perony w stolicy województwa świętokrzyskiego zastąpią nowe i lepiej wyposażone. Dojście

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-przygotowuja-lepsze-podroze-miedzy-poznaniem-a-szczecinem-foto-4663

PLK przygotowują lepsze podróże między Poznaniem a Szczecinem (FOTO)

09.05.2020

bezpieczeństwo w ruchu kolejowym i poprawi system komunikacji w mieście. Efekty inwestycji dla podróżnych to wyższy komfort stacji i przystanków, krótszy czas przejazdu między Poznaniem a Szczecinem, większa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/miedzy-cieszynem-a-zebrzydowicami-wygodniejsze-podroze-sa-nowe-perony-4525

Między Cieszynem a Zebrzydowicami wygodniejsze podróże - są nowe perony

28.01.2020

możliwości poruszania się. Ścieżki naprowadzające z wypukłą fakturą zwiększają bezpieczeństwo podróżnych. Dla osób niewidomych i niedowidzących są informacje z alfabetem Braille’a, zastosowano je w Kaczycach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-perony-na-stacji-ropczyce-zwieksza-mozliwosci-kolei-i-ulatwia-podroze-7100

Nowe perony na stacji Ropczyce zwiększą możliwości kolei i ułatwią podróże

10.06.2022

środków transportu oraz wspieranie polskiej gospodarki. Zaplanowane zadania inwestycyjne umożliwią podróżnym dostęp do kolejowej komunikacji wojewódzkiej i międzywojewódzkiej. Na ten cel przeznaczono 1 mld

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-przystanki-na-kolejowej-zakopiance-blizej-wod-termalnych-i-szlakow-turystycznych-6952

Nowe przystanki na kolejowej zakopiance – bliżej wód termalnych i szlaków turystycznych

06.05.2022

Bańskiej Niżnej, w Poroninie oraz w Rzozowie i Woli Radziszowskiej zwiększy dostępność i komfort podróżnych. Prace na kolejowej zakopiance przewidziano do 2023 r. Skróci się czas podróży z Krakowa do Zakopanego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-zwiekszaja-zakres-informacji-pasazerskiej-na-stacji-w-radomiu-4444

PLK zwiększają zakres informacji pasażerskiej na stacji w Radomiu

18.11.2019

nowego systemu dynamicznej informacji pasażerskiej na stacji w Radomiu to odpowiedź na potrzeby podróżnych. Dzięki wyświetlaczom oraz nowemu nagłośnieniu każdy otrzyma wyraźną informację o odjazdach i

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...90919293949596979899...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 941 do 950 z 1869.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook