Wyniki wyszukiwania
Pociągi wróciły do Międzylesia.
02.09.2008
wą ofertę przewozową Zakończenie zadania planowane jest w grudniu 2008r. Koszt robót wynosi 100,6 mln zł.
PRZECZYTAJWykonawcą jest Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych DIAG – MOST z Warszawy. Inwestycja o wartości ok. 4 mln zł netto realizowana jest z Rządowego Programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata
PRZECZYTAJto część projektu „Rewitalizacja linii kolejowej nr 30 na odcinku Lubartów – Parczew” za ponad 90 mln zł (netto). Projekt jest współfinansowany ze środków unijnych z Regionalnego Programu Operacyjnego
PRZECZYTAJprzez Muzeum Ziemi Przemyskiej. Budowa nowego mostu kolejowego w Przemyślu nad rzeką San za 66,6 mln zł netto realizowana jest w ramach projektu: „Poprawa stanu technicznego obiektów inżynieryjnych, etap
PRZECZYTAJprojektu „Przebudowa linii kolejowej nr 285 na odcinku Świdnica Kraszowice – Jedlina-Zdrój” za około 130 mln zł (netto). Prace przeprowadzono z wykorzystaniem środków unijnych z Regionalnego Programu Operacyjnego
PRZECZYTAJprzewiduje kompleksową modernizację ok. 11 km linii kolejowej nr 8. W ramach inwestycji za niemal 287 mln zł netto przebudujemy stację w Kozłowie i przystanek w Klimontowie. Nowe perony będą w pełni dostępne
PRZECZYTAJOperacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014 – 2020. Łączny koszt prac wyniósł blisko 18 mln zł netto. Środki na realizację zadania pochodziły z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
PRZECZYTAJNowy przystanek na mapie Radomia
11.07.2024
Przystanek będzie ułatwieniem dla podróżnych udających się w kierunku lotniska. Inwestycja o wartości 39 mln zł jest finansowana ze środków budżetowych i realizujemy ją w ramach projektu „Poprawa Bezpieczeństwa
PRZECZYTAJkolei na bezpośrednie sąsiedztwo, ponieważ pociągi jeżdżą dużo ciszej. Wartość prac wyniosła ponad 8 mln zł netto ze środków budżetowych PLK S.A.
PRZECZYTAJPodłęże-Gdów. W pierwszym kwartale tego roku uruchomiliśmy wszystkie przetargi w kwocie powyżej 100 mln złotych, które zaplanowaliśmy. Dostrzegamy, że nowe otwarcie się na inwestycje kolejowe jest pozytywnie
PRZECZYTAJ