• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 4.2. Rezultatów: 958, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwieramy-przejscie-dla-pieszych-na-wileniaku-10473

Otwieramy przejście dla pieszych na „Wileniaku”

31.01.2025

inwestycje w bezpieczeństwo to konieczność i wyraz dbałości o wszystkich podróżujących. Przeznaczyliśmy 4 mln zł na wyremontowanie trzech przejazdów kolejowych oraz dobudowanie nowego przejścia dla pieszych [...] Wileńska Marki, Warszawa Wileńska”, realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy, za kwotę ponad 2 milionów zł netto. W ramach tych działań wymieniane są także stare urządzenia sterowania ruchem kolejowym

PRZECZYTAJ
/klienci-i-kontrahenci/warunki-udostepniania-infrastruktury-i-regulaminy/rada-przewoznikow

Rada Przewoźników

należy: 1) konsultowanie projektów regulaminów sieci w ramach kolejnych rozkładów jazdy pociągów; 2) inicjowanie oraz konsultowanie zmian przepisów dotyczących relacji: przewoźnik – zarządca infrastruktury; [...] wypracowanie rozwiązań systemowych, usprawniających realizację przewozów pasażerskich i towarowych; 4) konsultowanie, w zakresie ustalonym przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., planowanych inwestycji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wyrzysk-osiek-i-bialosliwie-z-nowych-peronow-podrozuj-wygodnie-i-szczesliwie-10638

Wyrzysk Osiek i Białośliwie – z nowych peronów podróżuj wygodnie i szczęśliwie

11.04.2025

podróży koleją i rowerem – dwoma ekologicznymi środkami transportu. Wykonawcą wartej ponad 18,2 mln zł netto (ponad 22,4 mln zł brutto) modernizacji peronów na stacjach Białośliwie oraz Wyrzysk Osiek była firma

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pun-y-na-torach-modernizacja-kolei-nabiera-tempa-10689

PUN-y na torach – modernizacja kolei nabiera tempa!

29.04.2025

rozpoczęła pracę na odcinku Wschowa – Głogówko (lk14), gdzie wymieniono nawierzchnię toru nr 2 na długości 4,5 km w ciągu zaledwie siedmiu dni, co w porównaniu z tradycyjnymi metodami oznacza istotne skrócenie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/tomaszow-mazowiecki-podrozni-zyskaja-komfortowe-perony-i-tunel-pod-torami-10695

Tomaszów Mazowiecki - podróżni zyskają komfortowe perony i tunel pod torami

30.04.2025

przejście zastąpi drogę dojścia do peronu nr 2 w poziomie szyn. Tunel pod torami będzie wyposażony w pochylnię przy wejściu od strony dworca oraz windę na peron nr 2 dla osób o ograniczonych możliwościach [...] powstaną nowe konstrukcje dostosowane do wysokości składów regionalnych i dalekobieżnych. Perony nr 1 i nr 2 po modernizacji będą miały długość odpowiednio 300 m i 400 m zapewniając lepszą obsługę dłuższych pociągów [...] modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025”. Wybudowanych będzie 88 miejsc postojowych – 4 z nich będą przeznaczone dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się. Podróżni skorzystają z nowego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ogrom-prac-na-katowickim-wezle-kolejowym-plac-budowy-wielki-jak-214-boisk-pilkarskich-10703

Ogrom prac na katowickim węźle kolejowym. Plac budowy wielki jak 214 boisk piłkarskich

09.05.2025

montażowe, pompy do betonu i ciężarówki. Powierzchnia placu budowy na terenie miasta to ok. 1,5 mln m2, co można porównać do wielkości 214 boisk piłkarskich. W zakresie inwestycji Polskich Linii Kolejowych [...] nowych obiektów. Dzięki przebudowie wiaduktu na ul. Przodowników obecny układ 3-torowy zmieni się na 4-torowy, co zwiększy przepustowość, a więc na tory będzie mogło wyjechać więcej pociągów. Przez wiadukt

PRZECZYTAJ
/klienci-i-kontrahenci/statut-sieci-kolejowej

Statut Sieci Kolejowej

XLSX rozmiar pliku: 34 KB 2. Wykaz torów głównych dodatkowych na stacjach POBIERZ XLSX rozmiar pliku: 302 KB 3. Wykaz innych dróg kolejowych POBIERZ XLSX rozmiar pliku: 1 MB 4. Wykaz elementów infrastruktury [...] y kolejowej obowiązek utworzenia statutu zarządzanej przez nich sieci kolejowej. W artykule 5 ust. 2a ww. Ustawy jest następujący zapis: „Zarządca sporządza statut sieci kolejowej wskazujący linie kolejowe [...] pliku: 83 KB 1.1 Wykaz torów szlakowych i głównych zasadniczych POBIERZ XLSX rozmiar pliku: 84 KB 1.2. Wykaz odcinków linii stanowiących infrastrukturę nieczynną POBIERZ XLSX rozmiar pliku: 39 KB 1.3. Wykaz

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ahm-specjalistka-od-wymiany-torow-pracuje-miedzy-warszawa-a-katowicami-10745

AHM – specjalistka od wymiany torów pracuje między Warszawą a Katowicami

21.05.2025

ą kierowcy, gdyż zaplanowano remont nawierzchni na dwóch przejazdach kolejowo-drogowych w torze nr 2 w Woli Moszczenickiej i Jarostach. Wymienione zostaną płyty przejazdowe, ułożony nowy asfalt oraz wykonane [...] Piotrków Trybunalski i Gorzkowice. Łączny koszt tych prac wykonanych w latach 2022-2024 wyniósł ok. 7,4 mln zł.

PRZECZYTAJ
/klienci-i-kontrahenci/warunki-udostepniania-infrastruktury-i-regulaminy/zasady-korzystania-z-ertms/etcs-poziom-2-i-ertms/gsm-r

Zasady korzystania z ERTMS/ETCS poziom 2 i ERTMS/GSM-R

poziom 2 i ERTMS/GSM-R Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych oraz zasady zarządzania kartami SIM systemu GSM-R PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Ie-124 , Dokumenty powiązane 1, 2, 3, 4, 5 oraz [...] zarządzania kartami SIM systemu GSM-R PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Ie-124 , Dokumenty powiązane 1, 2, 3, 4, 5 oraz Umowy Karty SIM - obowiązuje od 22.06.2025 r. (cennik od 01.02.2025 r.) POBIERZ ZIP rozmiar [...] zarządzania kartami SIM systemu GSM-R PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Ie-124 , Dokumenty powiązane 1, 2, 3, 4, 5 oraz Umowy Karty SIM - obowiązuje od 31.08.2023 r. do 21.06.2025 r. (cennik od 01.02.2025 r.)

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-sa-analizuje-jakosc-ekspertyz-obiektow-inzynieryjnych-10776

PLK S.A. analizuje jakość ekspertyz obiektów inżynieryjnych

10.06.2025

przejazdu taboru np. przy sześciu klasach linii (od C2 do D4), gdy tymczasem wartość obciążenia klasy D4 jest o 25% większa niż obciążenia klasy C2. Jest niska, gdyż przy niskiej prędkości wykonano próbne [...] fundamenty) spełniają warunki nośności użytkowej” przy obciążeniu rzeczywistym taborem kolejowym (model D4 wg PN-EN 15528), a obliczenia wykonano przyjmując zmniejszenie przekroju zbrojenia o 30% ze względu [...] ponad 800 m spełnia warunki nośności użytkowej przy obciążeniu rzeczywistym taborem kolejowym (model D4 wg PN-EN 15528) i przy prędkości 100 km/h. We wnioskach tej ekspertyzy napisano „Dźwigary przęseł z

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...87888990919293949596Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 921 do 930 z 958.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook