Wyniki wyszukiwania
inwestycje w bezpieczeństwo to konieczność i wyraz dbałości o wszystkich podróżujących. Przeznaczyliśmy 4 mln zł na wyremontowanie trzech przejazdów kolejowych oraz dobudowanie nowego przejścia dla pieszych [...] Wileńska Marki, Warszawa Wileńska”, realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy, za kwotę ponad 2 milionów zł netto. W ramach tych działań wymieniane są także stare urządzenia sterowania ruchem kolejowym
PRZECZYTAJnależy: 1) konsultowanie projektów regulaminów sieci w ramach kolejnych rozkładów jazdy pociągów; 2) inicjowanie oraz konsultowanie zmian przepisów dotyczących relacji: przewoźnik – zarządca infrastruktury; [...] wypracowanie rozwiązań systemowych, usprawniających realizację przewozów pasażerskich i towarowych; 4) konsultowanie, w zakresie ustalonym przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., planowanych inwestycji
PRZECZYTAJpodróży koleją i rowerem – dwoma ekologicznymi środkami transportu. Wykonawcą wartej ponad 18,2 mln zł netto (ponad 22,4 mln zł brutto) modernizacji peronów na stacjach Białośliwie oraz Wyrzysk Osiek była firma
PRZECZYTAJrozpoczęła pracę na odcinku Wschowa – Głogówko (lk14), gdzie wymieniono nawierzchnię toru nr 2 na długości 4,5 km w ciągu zaledwie siedmiu dni, co w porównaniu z tradycyjnymi metodami oznacza istotne skrócenie
PRZECZYTAJprzejście zastąpi drogę dojścia do peronu nr 2 w poziomie szyn. Tunel pod torami będzie wyposażony w pochylnię przy wejściu od strony dworca oraz windę na peron nr 2 dla osób o ograniczonych możliwościach [...] powstaną nowe konstrukcje dostosowane do wysokości składów regionalnych i dalekobieżnych. Perony nr 1 i nr 2 po modernizacji będą miały długość odpowiednio 300 m i 400 m zapewniając lepszą obsługę dłuższych pociągów [...] modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025”. Wybudowanych będzie 88 miejsc postojowych – 4 z nich będą przeznaczone dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się. Podróżni skorzystają z nowego
PRZECZYTAJmontażowe, pompy do betonu i ciężarówki. Powierzchnia placu budowy na terenie miasta to ok. 1,5 mln m2, co można porównać do wielkości 214 boisk piłkarskich. W zakresie inwestycji Polskich Linii Kolejowych [...] nowych obiektów. Dzięki przebudowie wiaduktu na ul. Przodowników obecny układ 3-torowy zmieni się na 4-torowy, co zwiększy przepustowość, a więc na tory będzie mogło wyjechać więcej pociągów. Przez wiadukt
PRZECZYTAJXLSX rozmiar pliku: 34 KB 2. Wykaz torów głównych dodatkowych na stacjach POBIERZ XLSX rozmiar pliku: 302 KB 3. Wykaz innych dróg kolejowych POBIERZ XLSX rozmiar pliku: 1 MB 4. Wykaz elementów infrastruktury [...] y kolejowej obowiązek utworzenia statutu zarządzanej przez nich sieci kolejowej. W artykule 5 ust. 2a ww. Ustawy jest następujący zapis: „Zarządca sporządza statut sieci kolejowej wskazujący linie kolejowe [...] pliku: 83 KB 1.1 Wykaz torów szlakowych i głównych zasadniczych POBIERZ XLSX rozmiar pliku: 84 KB 1.2. Wykaz odcinków linii stanowiących infrastrukturę nieczynną POBIERZ XLSX rozmiar pliku: 39 KB 1.3. Wykaz
PRZECZYTAJą kierowcy, gdyż zaplanowano remont nawierzchni na dwóch przejazdach kolejowo-drogowych w torze nr 2 w Woli Moszczenickiej i Jarostach. Wymienione zostaną płyty przejazdowe, ułożony nowy asfalt oraz wykonane [...] Piotrków Trybunalski i Gorzkowice. Łączny koszt tych prac wykonanych w latach 2022-2024 wyniósł ok. 7,4 mln zł.
PRZECZYTAJpoziom 2 i ERTMS/GSM-R Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych oraz zasady zarządzania kartami SIM systemu GSM-R PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Ie-124 , Dokumenty powiązane 1, 2, 3, 4, 5 oraz [...] zarządzania kartami SIM systemu GSM-R PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Ie-124 , Dokumenty powiązane 1, 2, 3, 4, 5 oraz Umowy Karty SIM - obowiązuje od 22.06.2025 r. (cennik od 01.02.2025 r.) POBIERZ ZIP rozmiar [...] zarządzania kartami SIM systemu GSM-R PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Ie-124 , Dokumenty powiązane 1, 2, 3, 4, 5 oraz Umowy Karty SIM - obowiązuje od 31.08.2023 r. do 21.06.2025 r. (cennik od 01.02.2025 r.)
PRZECZYTAJprzejazdu taboru np. przy sześciu klasach linii (od C2 do D4), gdy tymczasem wartość obciążenia klasy D4 jest o 25% większa niż obciążenia klasy C2. Jest niska, gdyż przy niskiej prędkości wykonano próbne [...] fundamenty) spełniają warunki nośności użytkowej” przy obciążeniu rzeczywistym taborem kolejowym (model D4 wg PN-EN 15528), a obliczenia wykonano przyjmując zmniejszenie przekroju zbrojenia o 30% ze względu [...] ponad 800 m spełnia warunki nośności użytkowej przy obciążeniu rzeczywistym taborem kolejowym (model D4 wg PN-EN 15528) i przy prędkości 100 km/h. We wnioskach tej ekspertyzy napisano „Dźwigary przęseł z
PRZECZYTAJ