• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy Mój Pociąg. Rezultatów: 4348, czas wyszukiwania 9 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dla-bezpieczenstwa-przeswietlaja-miliony-kol-wagonow-i-lokomotyw-3844

Dla bezpieczeństwa prześwietlają miliony kół wagonów i lokomotyw

27.07.2018

wagonem. Pojazd jest wyłączany i nie powoduje opóźnień innych pociągów. W 2017 roku urządzenia dSAT sprawdziły blisko 3 miliony pociągów pasażerskich i towarowych. Kontrola na torach 24h Na sieci kolejowej [...] urządzenia detekcji stanów awaryjnych taboru tzw. dSAT skontrolowały prawie 1,5 miliona przejeżdżających pociągów. To zwiększa poziom bezpieczeństwa pasażerów i przewozu ładunków oraz eliminuje uszkodzony tabor [...] samym eliminuje się opóźnienia i niedogodności dla pasażerów. Diagnostyka nie wymaga zatrzymywania pociągów. Specjalne czujniki podczerwieni i czujniki światłowodowe zdalnie, „bezkontaktowo” badają temperaturę

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-z-wielkopolski-do-wroclawia-3334

Szybciej z Wielkopolski do Wrocławia

28.03.2017

i Kościanie. Sprawny przejazd pociągów zapewnią nowe urządzenia sterowania ruchem kolejowym oraz nowoczesne Lokalne Centrum Sterowania w Lesznie. Po nowych torach pociągi pojadą z prędkością do 160 km/h [...] podróżnych najszybszych pociągów między Czempiniem a granicą woj. wielkopolskiego - o około 20 minut. Już dziś, dzięki przebudowie odcinka od Wrocławia do granicy województwa, pociągi regionalne i międzyregionalne [...] e jeżdżą szybciej. Po zakończeniu przebudowy linii Poznań – Wrocław czas przejazdu najszybszych pociągów między stolicami Wielkopolski i Dolnego Śląska skróci się do około 90 minut. Projekt „Prace na linii

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-na-cmk-200-km-h-w-idzikowicach-3638

Szybciej na CMK – 200 km/h w Idzikowicach

28.02.2018

wymianę sieci trakcyjnej. Stacja będzie przygotowana do przejazdu pociągów pasażerskich z prędkością 200 km/h, a docelowo 230/250 km/h. Pociągi towarowe pojadą z prędkością 120 km/h. W ramach inwestycji zaplanowano [...] sterowania ruchem oraz budowę nowej nastawni. Zwiększy się poziom bezpieczeństwa ruchu pociągów. Szybsze przejazdy pociągów zapewnią też nowe rozjazdy. Planowany jest montaż 40 rozjazdów, w tym 12 dostosowanych [...] A. na CMK podnoszą możliwości linii dla ruchu pasażerskiego – umożliwią przejazd większej liczby pociągów i dostosują stacje do prędkości 200 km/h, docelowo 230/250 km/h. Zapewnienie sprawnej i bezpiecznej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krotsza-podroz-miedzy-toruniem-a-laskowicami-pomorskimi-2521

Krótsza podróż między Toruniem a Laskowicami Pomorskimi

14.07.2014

także naprawę jezdni na 12 przejazdach kolejowo-drogowych. W efekcie podwyższona zostanie prędkość pociągów z 40 i 50 km/h do 80 km/h, dzięki czemu podróż z Grudziądza do Laskowic Pomorskich skróci się o [...] zakończenia w połowie listopada, pomiędzy miejscowościami wprowadzono zastępczą komunikację autobusową. Pociągiem z Torunia do Grudziądza krócej o 20 minut W bieżącym roku usprawni się też ruch kolejowy na linii [...] kolejowych zostanie uruchomiona automatyczna sygnalizacja ostrzegająca kierowców przed nadjeżdżającym pociągiem. Aktualnie w ramach tej inwestycji na stacji Grudziądz Mniszek powstaje m.in. nowy peron. W ramach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-i-bezpieczniej-koleja-na-opolszczyznie-1992

Szybciej i bezpieczniej koleją na Opolszczyźnie

07.08.2013

ie parametrów technicznych linii kolejowej. Pociągi pasażerskie znów pojadą z prędkością 120 km/h, a towarowe – 70km/h. Obecnie prędkość maksymalna pociągów, ze względu na wyeksploatowanie infrastruktury [...] przejazdach kolejowych i posterunkach ruchu. Wymienione zostaną urządzenia sygnalizujące przejazd pociągu, automatyka zdalnej kontroli oraz urządzenia wykrywające stany awaryjne taboru. Rewitalizacja wiąże [...] Zakończenie rewitalizacji zaplanowane jest na grudzień 2014 roku. Wówczas czas przejazdu najszybszym pociągiem z Opola do Katowic będzie krótszy niż 90 minut. . Trasa Błotnica Strzelecka – Opole Groszowice to

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwsze-efekty-remontu-na-moscie-srednicowym-2343

Pierwsze efekty remontu na moście średnicowym

04.04.2014

prowadzony tylko w momencie, gdy po moście nie porusza się żaden pociąg. W nocy, w czasie krótkiej przerwy dla połączeń pasażerskich, z pomocą pociągów technicznych dowożone są materiały budowlane wykorzystywane [...] u robót na moście średnicowym pociągi pojadą szybciej, prędkość na moście wzrośnie z 40 km/h do 60 km/h i umożliwi utrzymanie wysokiej częstotliwości kursowania pociągów. Prace na torze nr 2 czyli prowadzącym [...] Wschodnia do Warszawy Centralnej zakończą się 26 kwietnia. Dzień później zostanie przywrócony ruch pociągów i tego samego dnia roboty rozpoczną się na torze nr 1 prowadzącym z Warszawy Centralnej do Warszawy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/tor-nie-dla-pieszych-1764

Tor nie dla pieszych

11.10.2012

na trasie Oborniki Śląskie – Skokowa, gdy pieszy wtargnął pod pociąg, zatrzymał ruch na trzy godziny. Setki pasażerów w czternastu pociągach oczekiwały na zakończenie procedury związanej z wypadkiem. Na [...] blisko 200 wypadków. W ruchu kolejowym spowodowały opóźnienia ponad 3 380 pociągów, łącznie na 86 402 minuty – to średnio 19 pociągów dziennie po 25 minut każdy. W ramach akcji „Zero tolerancji dla przechodzenia [...] informują funkcjonariusze SOK. Konferencja prasowa przypomniała, że śmiertelne potrącenie człowieka przez pociąg wstrzymuje ruch kolejowy nawet na kilka godzin. To jest szczególnie dotkliwe na liniach modernizowanych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-kolejowej-warszawa-lodz-338

Modernizacja linii kolejowej Warszawa-Łódź

17.04.2008

linii kolejowej Warszawa – Łódź. Pociągi w bezpośredniej relacji Warszawa Centralna-Łódź Fabryczna będą pokonywały tę trasę bez zatrzymania w czasie 86 minut . Pociągi zatrzymujące się na stacjach pośrednich [...] wykonane liczne prace, mające na celu podniesienie prędkości pociągów i zwiększenie komfortu podróży. Zmodernizowano 62,8 km linii dwutorowej. Pociągi na odcinku Skierniewice-Koluszki-Łódź Widzew mogą poruszać [...] nowoczesne, skomputeryzowane Lokalne Centrum Sterowania, odpowiedzialne za bezpieczne prowadzenie ruchu pociągów. Oddamy do użytku m.in. 4 przebudowane mosty i 6 wiaduktów, 2 tunele dla pieszych, 2 kładki dla

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-czerwcu-drugi-tor-w-centrum-krakowa-ulatwi-podrozowanie-fotogaleria-7001

W czerwcu drugi tor w centrum Krakowa ułatwi podróżowanie - FOTOGALERIA

20.05.2022

Dekerta, Powstańców Wielkopolskich. Wisłę pociągi pokonają nowym mostem, który zastąpił wcześniejszą konstrukcję. Przygotowywany tor przeznaczony będzie dla ruchu pociągów dalekobieżnych. Na tym odcinku składy [...] Od 12 czerwca pociągi będą korzystać z dwóch torów na odcinku Kraków Główny – Kraków Płaszów. Poprawią się warunki prowadzenia ruchu w regionie. Do przejazdów wykorzystywany jest jeden tor. Kończy się [...] składy będą mogły jechać z prędkością do 100 km/h. Tory „boczne” będą dla pociągów aglomeracyjnych i regionalnych. Takie rozwiązanie – cztery tory, ułatwi prowadzenie ruchu i możliwość uruchamiania dodatkowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stale-szkolenia-pracownikow-plk-odpowiedzialnych-za-bezpieczenstwo-6977

Stałe szkolenia pracowników PLK odpowiedzialnych za bezpieczeństwo

16.05.2022

i toromistrzów – czyli osób, które codziennie odpowiadają za bezpieczny przejazd kilku tysięcy pociągów. – Bezpieczeństwo jest priorytetem w działaniach PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Konsekwentne [...] pracowników przekłada się na odpowiedzialne i właściwe decyzje osób, które przygotowują przejazdy pociągów pasażerskich i towarowych. To dbałość o bezpieczne podróże i sprawny transport. Zależy nam, aby [...] Zadaniem instruktorów jest szkolenie pracowników odpowiedzialnych za bezpieczne prowadzenie ruchu pociągów. Rolą kontrolerów jest nadzorowanie właściwej pracy personelu. Wiedza – odpowiednia do stanowiska

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...86878889909192939495...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 901 do 910 z 4348.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook