Wyniki wyszukiwania
części obiektu. Fasada wiaduktu została skrupulatnie odtworzona z użyciem dotychczasowych materiałów. Teraz kolejna część obiektu będzie dostosowana do współczesnych potrzeb komunikacji kolejowej i drogowej
PRZECZYTAJelementów, która sprawnie wykonała prace do końca maja. Nowe szyny przytwierdzono do 95 tys. podkładów. Teraz na tor trafia tłuczeń – już użyto 130 tys. ton (to tyle co 6,5 tys. samochodów ciężarowych). Prace
PRZECZYTAJWygodne podróże dla pasażerów w Rudawie
12.12.2018
wybudowały dwa wyższe perony, ulokowane po zewnętrznej stronie linii kolejowej. Pasażerowie mają teraz łatwiejszy dostęp do pociągów. Położone na łuku dwustumetrowe platformy są jasno oświetlone oraz czytelnie
PRZECZYTAJzdemontował także zadaszenie wyjścia oraz poszycie wiat peronowych nad peronem nr 2. Poddane zostaną one teraz renowacji pod okiem konserwatora zabytków. Wykonawca przygotowuje się już do budowy nowej konstrukcji
PRZECZYTAJWyremontowaliśmy główne trasy sprawiając, że podróż koleją w wielu miejscach stała się bezkonkurencyjna. Teraz czas na sprawny przewóz towarów. Nowe inwestycje to podniesienie prędkości i przepustowości na szlakach
PRZECZYTAJopierało się zadaszenie. Tory, których przebudowa zakończy się z upływem sierpnia będą przebiegać teraz w odległości 11 metrów od siebie. Szerokość peronu o wysokości 76 cm wynosić będzie około 10 metrów
PRZECZYTAJWidać szyby w których zainstalowane będą windy. Wykonawca ułożył już 3,5 km toru oraz 6 rozjazdów. Teraz przystępuje do montażu sieci trakcyjnej. W kolejnych fazach roboty będą koncentrowały się na układaniu
PRZECZYTAJ10 tysięcy pracowników z zachowania w sytuacjach stresowych i treningi z efektywnej komunikacji. Teraz spółka planuje kontynuację szkoleń m.in. z przygotowania do właściwej i sprawnej współpracy w zespole
PRZECZYTAJPowstała już betonowa konstrukcja korytarza pod rozebranymi torami. Część obiektu została zabetonowana. Teraz prace są prowadzone głównie przy schodach oraz szybie windy, którą będzie można dostać się na peron
PRZECZYTAJKrakowski most kolejowy pojedzie nad San
21.06.2019
zamontowano 21 odzyskanych konstrukcji. Wykorzystano ponownie obiekty z Centralnej Magistrali Kolejowej. Teraz konstrukcje w województwie lubelskim są mostami nad rzeką Golanką i Uherką na linii Chełm – Włodawa
PRZECZYTAJ