Wyniki wyszukiwania
pierwsze pociągi. Wówczas wykonawcy przystąpią do następnych etapów inwestycji. Rozebrany zostanie stary most i wybudowane będą dwie nowe przeprawy. Pomiędzy ul. Kopernika, a ul. Miodową, w miejscu starego
PRZECZYTAJkm torów, 19 km starej sieci trakcyjnej i 11 połówek przepustów. Na 15 kilometrach szlaku usunięto stary tłuczeń. Zdemontowano część starych peronów. W Sułkowicach, Krężelu, Michalczewie i Gośniewicach wyłaniają [...] perony dostosowane do potrzeb osób o ograniczonej mobilności. Wybudowane zostaną trzy nowe przystanki: Stara Wola, w Radomiu przy ulicy Kozienickiej i przy ulicy Żółkiewskiego. Większe bezpieczeństwo zapewnią
PRZECZYTAJelementy, które były usuwane przy pomocy dźwigu. Z przyczółków usunięto elementy, które podpierały stary most. W korycie Kanału Żerańskiego zamontowano tymczasowe podpory, z których w sierpniu będzie nasuwana
PRZECZYTAJwiaduktu przy ul. Fordońskiej, powstanie nowy przystanek z dwoma peronami o roboczej nazwie Bydgoszcz Stary Fordon, który zwiększy dostęp do kolei w tej części miasta. Zabudowane zostaną nowe urządzenia sterowania
PRZECZYTAJstosowanym przez wykonawcę. Zastosowano wydajną oczyszczarkę tłucznia i specjalny kombajn, który zrywając stary tor i układając nowy może w ciągu dnia ułożyć odcinek o długości 1 km. Rewitalizacja linii 18 Kutno
PRZECZYTAJKolej zbliży Toruń z Bydgoszczą
29.10.2012
potokowej wymiany nawierzchni na liniach kolejowych. Z pomocy takiego kombajnu, który jednocześnie zrywa stary tor i układa nowy korzystają kolejarze pracujący przy rewitalizacji linii kolejowej łączącej Toruń
PRZECZYTAJpodróżnych z nowego przystanku Chorzów Uniwersytet i nowych peronów na stacjach: Chorzów Miasto, Chorzów Stary, Bytom, Bytom Karb, Radzionków oraz przystanków Bytom Północ i Radzionków Rojca. Zapewniony będzie
PRZECZYTAJperonowej wykonano piaskowanie części konstrukcji stalowej oraz wzmocnienie fundamentów. Rozbierany jest stary dach. Rozpoczęły się roboty związane z budową niezbędnych wzmocnień konstrukcji. Budowane jest nowoczesne
PRZECZYTAJprzejazdu pociągów pasażerskich do 120 km/h (obecnie 100 km/h), a towarowych 100 km/h (obecnie 80 km/h). Stara konstrukcja 170-metrowego mostu zostanie zdemontowana. Filary i przyczółki będą wzmocnione. Na nich
PRZECZYTAJprzygotowane podpory zajęło 21 dni. Wykonawca rozpocznie teraz montaż torów na nowej przeprawie. Stary, zdemontowany wcześniej most, składał się z trzech łukowych przęseł. Obecnie na linii przebudowywane [...] Wykonawca układa nowe tory. Nowoczesne komputerowe urządzenia sterowania ruchem kolejowym zastępują stary sprzęt. Na stacji Ostrołęka budowane jest lokalne centrum sterowania (LCS). Standard obsługi podróżnych
PRZECZYTAJ