Wyniki wyszukiwania
zbuduje tymczasowy przejazd kat. F niezbędny do wjazdu specjalistycznych maszyn. Prace prowadzone będą w nocy i nie będą miały wpływu na ruch pociągów. Kolejno planowane jest wybudowanie podpór w międzytorzu
PRZECZYTAJHerkules pomógł kolejarzom na E 30
09.04.2015
pracowało 40 osób i specjalistyczny dźwig Herkules. Aby ograniczyć utrudnienia operację przeprowadzono w nocy przy wstrzymanym ruchu drogowym, w przerwie pomiędzy kursowaniem pociągów. Sprawna i precyzyjna akcja
PRZECZYTAJwnętrzu obiektu przeprowadzone będą prace remontowe. Montaż nowego oświetlenia zewnętrznego sprawi, że w nocy nastawnia będzie podświetlona. Zakończenie prac planowane jest na koniec 2024 r. Zakres robót został
PRZECZYTAJtrakcyjnej. Dodatkowo monitoring z czujnikiem ruchu wykrywa pojazdy i osoby w pobliżu linii w dzień i w nocy. Zasilanie systemu zapewniają panele fotowoltaiczne. Testowane antykradzieżowe rozwiązanie ma zapewnić
PRZECZYTAJIreneusz Merchel, prezes Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Przekazane zostały informacje nt. kolejnych działań wnioskodawców. W drugim etapie samorządy będą miały 12 miesięcy na opracowanie wstępnego
PRZECZYTAJwarunki Programu Kolej Plus, a także przebieg I etapu naboru wniosków. Przekazane zostały informacje nt. harmonogramu procedowania złożonych wniosków oraz podsumowania wniosków złożonych w ramach naboru
PRZECZYTAJPrzekazane dzieciom ulotki, to także dodatkowa wiedza dla rodziców, którzy mogą uzyskać dodatkową wiedzę nt. zachowania na przejazdach kolejowo-drogowych. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. regularnie prowadzą
PRZECZYTAJinformacje o 18 najbliższych odjazdach/przyjazdach. Korzystanie z infokiosków możliwe jest w dzień i w nocy. Ekrany są odpowiednio podświetlone i przystosowane dla osób słabowidzących. Montowane na peronach
PRZECZYTAJzorganizowane przez PLK. Niespełna pięć miesięcy temu spółka była organizatorem inauguracyjnego spotkania nt. uruchomienia korytarza towarowego nr 5 Morze Bałtyckie – Morze Adriatyckie. Kontakt dla mediów: Mirosław
PRZECZYTAJWagony i lokomotywy pod stałą kontrolą
17.03.2017
nowoczesne urządzenia badające stan przejeżdżających wagonów i lokomotyw. W ten sposób w dzień i w nocy dodatkowo kontrolujemy tabor i możemy ograniczać utrudnienia w kursowaniu pociągów – mówi Marek Olkiewicz
PRZECZYTAJ