• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 400. Rezultatów: 278, czas wyszukiwania 5 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/swiateczno-noworoczne-podroze-koleja-4493

Świąteczno-noworoczne podróże koleją

24.12.2019

pociągów PKP Intercity na sezon 2019/2020, zakładający uruchamianie około 400 pociągów każdego dnia, zatrzymujących się w ponad 400 miastach i miejscowościach. Dokładne informacje na temat biletów i rozkładu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lepsze-podroze-miedzy-warszawa-a-poznaniem-3336

Lepsze podróże między Warszawą a Poznaniem

30.03.2017

komfortowej obsługi, zapewni kompleksowa modernizacja stacji. W Koninie będą dwa nowe wygodniejsze 400 m perony. Przebudowane zostanie przejście pod torami. Dodatkowo obsługę poprawi nowe przejście pod [...] znacznie usprawni ruch drogowy w mieście. W Kole pasażerowie również będą korzystać z dwóch nowych 400 m peronów. Wejście na peron nr 1 ułatwi pochylnia. Peron nr 2 będzie wyposażony w windę. Wygodne przejście

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krakow-plaszow-podrozni-wygodniej-wsiadaja-do-pociagow-6246

Kraków Płaszów - podróżni wygodniej wsiadają do pociągów

15.10.2021

Ruch pociągów wprowadzono na nowe tory. Wykorzystane są nowoczesne urządzenia sterowania. Dwa nowe 400 - metrowe perony są większe i wyższe. Zamontowano długie wiaty oraz jasne oświetlenie. Jest czytelne

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-zmienia-trzebinie-wygodniej-dla-podroznych-bezpieczniej-dla-kierowcow-5228

Kolej zmienia Trzebinię - wygodniej dla podróżnych, bezpieczniej dla kierowców

15.12.2020

wykorzystać przejście podziemne, które zastąpiło kładkę dla pieszych. Do dyspozycji pasażerów są dwa nowe 400 m, szersze i wyższe perony. Zamontowane zostały wiaty, ławki oraz oświetlenie. W planowaniu podróży

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-zlecily-projekt-modernizacji-tras-miedzy-trojmiastem-a-szczecinem-3619

PLK zleciły projekt modernizacji tras między Trójmiastem a Szczecinem

09.02.2018

401) oraz Słupsk – Koszalin – Stargard – Szczecin (linie numer 202 – 351). Koncepcja obejmie około 400 km linii kolejowych. Zakładane jest skrócenie czasu przejazdów pociągów pasażerskich między Trójmiastem

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sprawniejsze-ratownictwo-techniczne-plk-3295

Sprawniejsze ratownictwo techniczne PLK

16.02.2017

Zasilanie wewnętrznych i zewnętrznych urządzeń zapewnia agregat prądotwórczy (o mocy 21kVA i napięciu 400/230 V). Ładowanie sprzętu niezbędnego do usuwania skutków zdarzeń ułatwiają hydraulicznie opuszczane

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lepsza-podroz-z-rzeszowa-do-przemysla-3094

Lepsza podróż z Rzeszowa do Przemyśla

16.06.2016

o peronu z nowymi wiatami oświetleniem i tablicami informacyjnymi. Obiekt został też wydłużony do 400 m, co ułatwia pasażerom obsługę przy pociągach dalekobieżnych. Na podkarpackiej linii prowadzone są

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wybrano-najkorzystniejsza-oferte-na-budowe-wiaduktu-na-obszarze-lcs-tczew-w-miejscowosci-skowarcz-783

Wybrano najkorzystniejszą ofertę na budowę wiaduktu na obszarze LCS Tczew w miejscowości Skowarcz

23.06.2010

złożoną przez konsorcjum firm: Przedsiębiorstwo Usług Technicznych Intercor Sp. z o.o. ul. Okólna 10 42-400 Zawiercie FEROCO S.A. ul. Marcelińska 92/94 60-324 Poznań. Oferta opiewała na kwotę: 2 160 841,13 EUR

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisanie-umowy-na-prototyp-systemu-informatycznego-zarzadzajacego-kodyfikacja-linii-kolejowych-1284

Podpisanie umowy na prototyp systemu informatycznego zarządzającego kodyfikacją linii kolejowych

09.05.2011

przy wykorzystaniu wymiany danych poprzez dedykowane łącza sieci intranetowej. Wartość umowy: 3 211 400,00 PLN netto, 3 950 022,00 PLN brutto. Zamówienie zostało podzielone na zadania: 1. Pozyskiwanie danych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wybor-najkorzystniejszej-oferty-na-sygnalizacje-czesci-linii-e-30-985

Wybór najkorzystniejszej oferty na sygnalizację części linii E 30

05.10.2010

transportowych. Linie nr 133 oraz nr 134 przeznaczone są dla ruchu pasażerskiego o długości pociągów 400 m z prędkością 160 km/h oraz prowadzenia pociągów towarowych o długości 750 m (120 osi) i ciężarze

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...45678910111213...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 81 do 90 z 278.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook