Wyniki wyszukiwania
Dyżurni ruchu lepiej przygotowani do pracy
06.06.2016
inwestycyjnym, technicznym, organizacyjnym oraz pracowniczym. W ubiegłym roku PLK przeszkoliły ponad 25 500 pracowników na stanowiskach bezpośrednio związanych z prowadzeniem i bezpieczeństwem ruchu kolejowego [...] dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa.pl T: + 48 694 480 239
PRZECZYTAJprędkości pociągów do 160 km/godz. O połowę skróci się czas przejazdu z Opola do Kędzierzyna Koźla (z 50 do 25 min). Zwiększy się przepustowość tej trasy, którą obecnie przejeżdża ok. 80-90 pociągów w ciągu doby [...] Kontakt dla mediów: Katarzyna Głowacka Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa.pl T: + 697 044 571 „Wyłączną odpowiedzialność za treść publikacji ponosi jej autor. Unia Europejska nie
PRZECZYTAJmediów: Mirosław Siemieniec rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa.pl T: +48 694 480 239 T: + 48 22 473 30 02 [...] 5 km torów. • Grubość zewnętrznych ścian tunelu przekracza 1 m, natomiast płyty górnej sięga nawet 2,5 m. • Na pierwszym poziomie, 8 metrów pod ziemią, jest dworzec kolejowy z poczekalnią i kasami. • Na
PRZECZYTAJaglomeracji codzienny dojazd do pracy i szkoły. Projekt pn. „Udrożnienie Łódzkiego Węzła Kolejowego (TEN-T), Etap II, Odcinek Łódź Fabryczna – Łódź Kaliska/Łódź Żabieniec” jest współfinansowany w ramach Programu [...] ton – waga większej maszyny 650 ton – waga mniejszej maszyny 10 m – szacowany dzienny postęp drążenia 25 m – największa głębokość, na jakiej znajdzie się tunel Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską
PRZECZYTAJpodróży: 0:35 z Częstochowy do Lublińca 0:45 z Częstochowy do Koniecpola 0:56 z Częstochowy do Opola 1:25 z Częstochowy do Kielc 1.33 z Częstochowy do Wrocławia 1:45 z Częstochowy do Krakowa 3:42 z Warszawy [...] Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zespół prasowy rzecznik@plk-sa.pl T: +48 694 480 239
PRZECZYTAJrównież uruchomienie bezpośredniego połączenia z Częstochowy do Kielc – przejazd zajmie ok. 1 godziny 25 min. Podróżujący z tego miasta oszczędzą także czas w drodze do Krakowa, gdyż pojadą 1 godzinę 45 min [...] PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Rzecznik prasowy ul. Targowa 74 03-734 Warszawa rzecznik@plk-sa.pl T: +48 662 114 900
PRZECZYTAJCzterema torami przez Wisłę
21.06.2018
18 metrów. Pociągi pojadą po nich z prędkością 100 km/h. Pierwszy etap robót ruszy w poniedziałek (25 czerwca) po obu stronach Wisły – na bulwarach Kurlandzkim i Podolskim. Do sierpnia wykonawca będzie [...] dla mediów: Piotr Hamarnik Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. piotr.hamarnik@plk-sa.pl T: + 48 605 352 883 „Wyłączną odpowiedzialność za treść publikacji ponosi jej autor. Unia Europejska nie
PRZECZYTAJia. Podstawowym założeniem jest dostosowanie infrastruktury do wymagań sieci bazowej towarowej TEN-T, tj. m.in. kursowania pociągów towarowych o długości min. 740 m przy zachowaniu nacisków 221 kN/oś, [...] pełna elektryfikacja poszczególnych linii kolejowych wchodzących w skład korytarzy sieci bazowej TEN-T, dostosowanie infrastruktury do kursowania pociągów towarowych z prędkością 100 km/h, a także wdrożenie [...] mają zapewniony front robót do połowy 2023 r. Na etapie przetargów są obecnie inwestycje o wartości 2,5 mld zł.
PRZECZYTAJPolskie Linie Kolejowe S.A. za ponad 115 mln zł ze środków budżetowych wymieniły ok. 60 km torów i ok. 25 km sieci trakcyjnej. Dało to możliwość jazdy z prędkością do 100 km/h. Sprawny przejazd z jednego toru [...] Kontakt dla mediów: Martyn Janduła Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa.pl T: + 48 571 370 301
PRZECZYTAJlinii kolejowej na odcinku od dworca Łódź Fabryczna w kierunku dworca Łódź Kaliska do linii nr 14 i 25 oraz linii nr 15, której głównym elementem jest tunel średnicowy z podziemnymi przystankami oraz tunel [...] nowymi przystankami Łódź Śródmieście, Łódź Polesie. Projekt „Udrożnienie Łódzkiego Węzła Kolejowego (TEN-T), Etap II, Odcinek Łódź Fabryczna – Łódź Kaliska/Łódź Żabieniec” zwiększy możliwości podroży koleją
PRZECZYTAJ