• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy peron. Rezultatów: 2175, czas wyszukiwania 14 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krok-do-budowy-przystanku-radom-wschodni-4819

Krok do budowy przystanku Radom Wschodni

09.07.2020

Kolejowe S.A. podpisały umowę na opracowanie dokumentacji projektowej na nowy przystanek Radom Wschodni. Peron wyspowy będzie zlokalizowany pod wiaduktem drogowym w ciągu ulicy Żeromskiego. Schody ruchome i winda [...] trzy nowe radomskie przystanki: Radom Stara Wola, Radom Brzustówka, Radom Gołębiów. Widać już zarys peronu przystanku Radom Stara Wola – wykonawca ustawił konstrukcje ścianek. Przygotowywany jest teren pod

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-lublinie-nowe-perony-wiadukty-i-mosty-w-budowie-4351

W Lublinie – nowe perony, wiadukty i mosty w budowie

04.09.2019

stacji Lublin budowany jest peron nr 3. Ułożono już ścianki, powstaje konstrukcja, która umożliwia budowę fundamentów pod wiaty. Jest już widoczna struktura tunelu od dworca do peronu nr 3. Zbudowano też 2 szyby [...] szyby dla wind oraz wyjścia z tunelu na peron nr 2 i 3. Na nowym przystanku Lublin Zachodni powstała konstrukcja peronu wyspowego oraz tunel pod torami. Są schody prowadzące do przejścia podziemnego. Rozpoczął [...] Kompleksowa modernizacja peronów, przejść, torów i urządzeń sterowania w Lublinie to istotny zakres inwestycji Warszawa – Lublin wartej ponad 3,5 mld zł. Dla pasażerów efektem prac będzie lepszy dostęp

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-powazki-dwa-perony-i-kladka-w-budowie-4348

Warszawa Powązki – dwa perony i kładka w budowie

03.09.2019

pierwszego peronu nowego przystanku Warszawa Powązki. Na większej części wykonawca ułożył antypoślizgową nawierzchnię. Zainstalowane zostały stalowe elementy długiej wiaty. Przykryje ona 70 proc. peronu. Budowane [...] Rozpoczęła się budowa drugiego peronu. Od strony Woli wykonawca również wyrównał skarpę. W pierwszej kolejności ułożył płyty krawędziowe tzw. elki. Na plac budowy dowożone są kolejne elementy nowego przystanku [...] informacji pasażerskiej. Podobny standard obsługi mają przystanki Warszawa Młynów, Warszawa Wola i 8 peron Warszawy Zachodniej . Wszystkie umożliwiają sprawne dojazdy do pracy i do szkoły. Większe możliwości

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/gorzow-wielkopolski-gotowy-tor-na-estakadzie-perony-w-budowie-4104

Gorzów Wielkopolski – gotowy tor na estakadzie, perony w budowie

14.02.2019

gotowa jest nowa płyta żelbetowa (strop) pod peronami nr 1 i 2 oraz nad tunelem dworcowym, tzn. przejściem z holu dworca na perony. Trwają prace na peronach nr 1 i 2. Przygotowywane jest wyposażenie, wiaty [...] montowany jest tor bezpodsypkowy. Odprawa podróżnych w stronę Zielonej Góry odbywa się z czynnego peronu nr 4. Kontynuowane są prace w przejściu pod torami. Ściany w tunelu przygotowane są do wyłożenia [...] z dworca pod estakadę dworcową, zostaną wymienione, zgodnie z historycznym wzorem. Na schodach na peron układane są bloki kamienne. Następnie montowane będą windy. Po zakończeniu prac, stacja Gorzów Wi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krocej-pociagiem-z-kielc-do-warszawy-swietokrzyska-lacznica-w-budowie-3812

Krócej pociągiem z Kielc do Warszawy – świętokrzyska łącznica w budowie

02.07.2018

Kolejowego wpłyną na atrakcyjność podróżowania koleją w regionie. Podróżni już korzystają z nowego peronu i przejścia podziemnego na przebudowanej stacji Włoszczowa Północ, z której można dojechać m.in.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/swietokrzyskie-koleja-szybciej-dzieki-budowie-lacznicy-czarnca-wloszczowa-pln-3576

Świętokrzyskie – koleją szybciej dzięki budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Płn.

29.12.2017

Krajowego Programu Kolejowego. Aktualnie trwają także prace na stacji Włoszczowa Północ – powstał nowy peron i budowane jest przejście podziemne. Inwestycja jest realizowana w ramach modernizacji Centralnej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/budowa-lacznicy-na-polmetku-3190

Budowa łącznicy na półmetku

28.09.2016

Wygodniej na przystankach w aglomeracji krakowskiej Na przystanku Kraków Zabłocie wykonano już część peronów i stalowej konstrukcji zadaszenia. Wybudowano szyby windowe oraz fundamenty pod schody ruchome. [...] Docelowo pod torami powstanie hala przystankowa. Z hali pasażerowie wyjdą schodami bezpośrednio na peron. Obiekt wyposażony zostanie w wiaty, ławki, oświetlenie oraz będzie dostosowany do potrzeb osób n [...] W następnej fazie wykonawca skupi się na budowie nowych, funkcjonalnych i w pełni wyposażonych peronów na łącznicy. Przystanek będzie dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Pasażerowie zyskają

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/najpierw-sufit-rusza-kolejny-etap-budowy-dworca-fabrycznego-1943

Najpierw sufit! Rusza kolejny etap budowy dworca Fabrycznego

21.05.2013

Na stacji Łódź Widzew w najbliższych tygodniach zacznie się budowa przejścia podziemnego i nowych peronów, odsuniętych na zachód w stosunku do miejsca gdzie dziś zatrzymują się pociągi. Docelowo stacja Łódź

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/budowa-nowego-peronu-w-skierniewicach-2944

Budowa nowego peronu w Skierniewicach

Wymiana torów, sieci trakcyjnej, wiat i ławek to tylko część zmian jakie przyniesie inwestycja prowadzona na trasie Łódź Warszawa. Zobaczcie nasz film!

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pozytywny-wynik-kontroli-urzedu-zamowien-publicznych-postepowania-przetargowego-na-budowe-podziemnej-stacji-lodz-fabryczna-1390

Pozytywny wynik kontroli Urzędu Zamówień Publicznych postępowania przetargowego na budowę podziemnej stacji Łódź Fabryczna

08.08.2011

budowę stacji kolejowej i dworca kolejowego Łódź Fabryczna, jako stacji podziemnej dla czterech peronów i ośmiu torów. Tory i perony nowego dworca Łódź Fabryczna zlokalizowane będą 16,5 metra pod ziemią

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...84858687888990919293...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 881 do 890 z 2175.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook