Wyniki wyszukiwania
Zakopanego nr 97, 98, 99, na odcinku Skawina – Sucha Beskidzka – Chabówka – Zakopane” o wartości 930 mln zł netto. Umowę na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych na linii Chabówka – Zakopane (nr 99) [...] podpisano 19 marca br. W kwietniu br. planowane jest ogłoszenie przetargu, szacowanego na blisko 260 mln zł netto na zaprojektowanie i wykonanie prac na linii Sucha Beskidzka – Chabówka (nr 98). Kontakt dla
PRZECZYTAJwartość zadania to około 30 mln zł. Projekt pn. „Prace na linii kolejowej nr 139 na odcinku Czechowice Dziedzice – Bielsko Biała – Zwardoń (granica państwa)” – o wartości 200 mln zł jest finansowany z budżetu
PRZECZYTAJOperacyjnego Województwa Wielkopolskiego. Wartość projektu to około 500 mln zł netto. Wysokość dofinansowania z Unii Europejskiej to około 425 mln zł netto, tj. 85% wartości zadania. Kontakt dla mediów: Zbigniew
PRZECZYTAJPKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Studium wykonalności opracuje firma TPF Sp. z o.o za około 2,6 mln złotych pochodzących ze środków własnych. Prace budowlane na linii Ełk – Trakiszki mają zostać zrealizowane [...] trakcyjna i przejazdy kolejowo-drogowe. Koszt prac na środkowym odcinku trasy Warszawa – Białystok to 641 mln złotych. W przyszłym roku rozpoczną się prace na podlaskim fragmencie Rail Baltica od Czyżewa do B
PRZECZYTAJA. Wkład w budżet programu ze strony NCBR oraz PLK wynosi po 25 mln zł. Całkowity budżet Wspólnego Przedsięwzięcia BRIK to zatem 50 mln zł. - Realizacja inwestycji infrastrukturalnych, w tym technologicznych
PRZECZYTAJdokumentacji projektowej oszacowano na ok. 15 mln zł. Wartość całego projektu realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia wynosi ponad 330 mln zł. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec
PRZECZYTAJWygodniej w podróż ze Szczecina Głównego
14.11.2017
wymagań TSI PRM), Etap I Szczecin Główny”. Jej koszt to prawie 57,5 mln zł netto, z czego dofinansowanie z Unii Europejskiej wynosi około 49 mln zł, tj. 85% środków. Wykonawcą robót jest konsorcjum firmy PORR
PRZECZYTAJKrótsze podróże z Kutna do Torunia
09.02.2017
ch. Prace zakończą się w IV kw. 2017 r. Koszt inwestycji to 62 mln zł brutto. Na pozostałe zadania PLK przewidują przeznaczyć ok.190 mln zł. Projekt pn. „Prace na linii kolejowej nr 18 na odcinku Kutno
PRZECZYTAJDolna – Horka: budowa mostu przez Nysę Łużycką oraz elektryfikacja” wynosi około 23 mln zł (brutto), z czego prawie 10 mln zł pochodzi ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura
PRZECZYTAJpociągów pasażerskich oraz do 100 km/h dla pociągów towarowych. Szacowany koszt obu projektów to 57 mln zł. Realizacja robót zaplanowana jest w latach 2016-2017. Konsekwentna poprawa standardu podróży trasie [...] niecałe 70 minut, a pociągi pasażerskie jadą z prędkością 120 km/h. Koszt inwestycji przekroczył 200 mln zł. W 2015 r. pomiędzy Gnieznem a Trzemesznem PLK wymieniły ponad 8 km torów i zamontowały 14 rozjazdów
PRZECZYTAJ