• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy mln. Rezultatów: 2355, czas wyszukiwania 9 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/prace-plk-na-trasie-skawina-sucha-beskidzka-skroca-podroz-3676

Prace PLK na trasie Skawina - Sucha Beskidzka skrócą podroż

22.03.2018

Zakopanego nr 97, 98, 99, na odcinku Skawina – Sucha Beskidzka – Chabówka – Zakopane” o wartości 930 mln zł netto. Umowę na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych na linii Chabówka – Zakopane (nr 99) [...] podpisano 19 marca br. W kwietniu br. planowane jest ogłoszenie przetargu, szacowanego na blisko 260 mln zł netto na zaprojektowanie i wykonanie prac na linii Sucha Beskidzka – Chabówka (nr 98). Kontakt dla

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lepsze-podroze-koleja-w-beskid-slaski-dzieki-inwestycji-zywiec-wegierska-gorka-3607

Lepsze podróże koleją w Beskid Śląski dzięki inwestycji Żywiec – Węgierska Górka

31.01.2018

wartość zadania to około 30 mln zł. Projekt pn. „Prace na linii kolejowej nr 139 na odcinku Czechowice Dziedzice – Bielsko Biała – Zwardoń (granica państwa)” – o wartości 200 mln zł jest finansowany z budżetu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/poznan-pila-zakonczony-pierwszy-etap-prac-3581

Poznań – Piła – zakończony pierwszy etap prac

02.01.2018

Operacyjnego Województwa Wielkopolskiego. Wartość projektu to około 500 mln zł netto. Wysokość dofinansowania z Unii Europejskiej to około 425 mln zł netto, tj. 85% wartości zadania. Kontakt dla mediów: Zbigniew

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rail-baltica-lepsza-kolej-z-elku-do-trakiszek-3579

Rail Baltica: lepsza kolej z Ełku do Trakiszek

29.12.2017

PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Studium wykonalności opracuje firma TPF Sp. z o.o za około 2,6 mln złotych pochodzących ze środków własnych. Prace budowlane na linii Ełk – Trakiszki mają zostać zrealizowane [...] trakcyjna i przejazdy kolejowo-drogowe. Koszt prac na środkowym odcinku trasy Warszawa – Białystok to 641 mln złotych. W przyszłym roku rozpoczną się prace na podlaskim fragmencie Rail Baltica od Czyżewa do B

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/innowacyjna-kolej-ncbr-i-plk-oglaszaja-konkurs-na-projekty-badawczo-rozwojowe-3503

Innowacyjna kolej – NCBR i PLK ogłaszają konkurs na projekty badawczo-rozwojowe

09.10.2017

A. Wkład w budżet programu ze strony NCBR oraz PLK wynosi po 25 mln zł. Całkowity budżet Wspólnego Przedsięwzięcia BRIK to zatem 50 mln zł. - Realizacja inwestycji infrastrukturalnych, w tym technologicznych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/blizej-poprawy-polaczen-kolejowych-na-trasie-padew-stalowa-wola-3473

Bliżej poprawy połączeń kolejowych na trasie Padew – Stalowa Wola

11.09.2017

dokumentacji projektowej oszacowano na ok. 15 mln zł. Wartość całego projektu realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia wynosi ponad 330 mln zł. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniej-w-podroz-ze-szczecina-glownego-3537

Wygodniej w podróż ze Szczecina Głównego

14.11.2017

wymagań TSI PRM), Etap I Szczecin Główny”. Jej koszt to prawie 57,5 mln zł netto, z czego dofinansowanie z Unii Europejskiej wynosi około 49 mln zł, tj. 85% środków. Wykonawcą robót jest konsorcjum firmy PORR

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krotsze-podroze-z-kutna-do-torunia-3291

Krótsze podróże z Kutna do Torunia

09.02.2017

ch. Prace zakończą się w IV kw. 2017 r. Koszt inwestycji to 62 mln zł brutto. Na pozostałe zadania PLK przewidują przeznaczyć ok.190 mln zł. Projekt pn. „Prace na linii kolejowej nr 18 na odcinku Kutno

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-most-kolejowy-bielawa-dolna-horka-usprawni-transport-towarow-3245

Nowy most kolejowy Bielawa Dolna – Horka usprawni transport towarów

07.12.2016

Dolna – Horka: budowa mostu przez Nysę Łużycką oraz elektryfikacja” wynosi około 23 mln zł (brutto), z czego prawie 10 mln zł pochodzi ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-dla-lepszych-podrozy-z-wielkopolski-przez-kujawy-na-mazury-3111

PLK dla lepszych podróży z Wielkopolski przez Kujawy na Mazury

06.07.2016

pociągów pasażerskich oraz do 100 km/h dla pociągów towarowych. Szacowany koszt obu projektów to 57 mln zł. Realizacja robót zaplanowana jest w latach 2016-2017. Konsekwentna poprawa standardu podróży trasie [...] niecałe 70 minut, a pociągi pasażerskie jadą z prędkością 120 km/h. Koszt inwestycji przekroczył 200 mln zł. W 2015 r. pomiędzy Gnieznem a Trzemesznem PLK wymieniły ponad 8 km torów i zamontowały 14 rozjazdów

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...83848586878889909192...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 871 do 880 z 2355.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook