Wyniki wyszukiwania
Na stacji Wałbrzych Szczawienko widać układane nowe tory, przystosowane do przejazdu pociągów z prędkością do 100 km/h. Dołączą do nich urządzenia sterowania ruchem. Budowany jest też peron. Lepszą obsługę
PRZECZYTAJMiliony na dolnośląskie linie kolejowe
04.03.2016
odcinku Bielawa Dolna – Horka. Nowe tory pozwolą na sprawniejsze prowadzenie cięższych pociągów z prędkością do 120 km/godz. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. realizują obecnie olbrzymi program inwestycyjny
PRZECZYTAJgłównego zadania Projektu POIiŚ 7.1 – 26 Przygotowanie budowy linii dużych prędkości Studium Wykonalności dla budowy kolei dużych prędkości „Warszawa – Łódź – Poznań/Wrocław”, zapoznał uczestników z wynikami [...] Rynek Kolejowy Ewa Krupska Centrum Kolei Dużych Prędkości PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Projekt POIiŚ 7.1 – 26 Przygotowanie budowy linii dużych prędkości Projekt współfinansowany przez Unię Europejską [...] Wicemarszałek województwa dolnośląskiego. Po powitaniu głos zabrał Z-ca Dyrektora Centrum Kolei Dużych Prędkości PKP PLK S.A. – Konrad Gawłowski, który przybliżył uczestnikom zakres Studium Wykonalności. Koordynator
PRZECZYTAJCentrum Kolei Dużych Prędkości , informuje, że Ingenieria Idom Internacional S.A. i Biuro Projektów Komunikacyjnych w Poznaniu - Wykonawca Studium Wykonalności dla budowy kolei dużych prędkości „Warszawa – Łódź [...] Ciemny Dyrektor Centrum Kolei Dużych Prędkości PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. tel.. +48 22 473 36 02 Projekt POIiŚ 7.1 – 26 Przygotowanie budowy linii dużych prędkości Projekt ubiega się o dofinansowanie [...] spotkanie konsultacyjne, dotyczące przedstawienia przebiegu pierwszej polskiej linii kolei dużych prędkości przez teren województwa dolnośląskiego. Celem spotkania będzie: przedstawienie wyników analiz p
PRZECZYTAJCentrum Kolei Dużych Prędkości , informuje, że Ingenieria Idom Internacional S.A. i Biuro Projektów Komunikacyjnych w Poznaniu - Wykonawca Studium Wykonalności dla budowy kolei dużych prędkości „Warszawa – Łódź [...] polskiej linii kolei dużych prędkości przez teren województwa dolnośląskiego. Celem spotkania jest przedstawienie przebiegu wytyczonych wariantów pierwszej polskiej linii dużych prędkości przez teren województwa [...] Ciemny Dyrektor Centrum Kolei Dużych Prędkości PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. tel.. +48 22 473 36 02 Projekt POIiŚ 7.1 – 26 Przygotowanie budowy linii dużych prędkości Projekt ubiega się o dofinansowanie
PRZECZYTAJDolnośląskie konsultowanie przebiegu KDP
11.02.2011
Na spotkaniu przedstawiono proponowany przebieg pierwszej polskiej linii dużych prędkości przez teren województwa dolnośląskiego w ramach trasowania wstępnego oraz przeprowadzonych analiz. Prezentowano [...] dolnośląskiego Rafała Jurkowlańca, dyrektora PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Kolei Dużych Prędkości Zbigniewa Ciemnego oraz dyrektora IDOM Inżynieria, Architektura i Doradztwo sp. z o.o. Marcina Wardy
PRZECZYTAJWybrzeże Słowackiego 12-14, sala 420 odbędą się konsultacje dotyczące przebiegu korytarzy linii dużych prędkości przez województwo dolnośląskie. W spotkaniu udział wezmą zaproszeni przedstawiciele Urzędu Mars [...] , Architektura i Doradztwo Sp. z o.o., wykonawca Opracowania studium wykonalności linii dużych prędkości Warszawa – Łódź – Poznań/Wrocław i przedstawiciele PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Spotkanie poprzedzone [...] piętro. Celem spotkania jest przedstawienie proponowanego przebiegu pierwszej polskiej linii dużych prędkości przez teren województwa dolnośląskiego określonego w ramach trasowania wstępnego, opisu przeprowadzonych
PRZECZYTAJLegnica – Lubin – Głogów. Zwrócili uwagę na potrzebę podawania w planach do rozkładu jazdy realnych prędkości. Zainteresowanie budził m.in.: stan linii Lwówek – Jelenia Góra, Wrocław – Jelcz Laskowice, tras
PRZECZYTAJmogło kursować więcej pociągów z większą prędkością. Zakładana maksymalna prędkość pociągów pasażerskich to 100 km/h, lecz analizowany będzie także wariant dla prędkości 120 km/h. Poziom bezpieczeństwa w ruchu
PRZECZYTAJsieć trakcyjną Pociągi towarowe kursują już linią Częstochowa – Chorzew Siemkowice (nr 146) z prędkością do 60 km/h - prace torowe i sieciowe zakończyły się. Wymieniono prawie 50 km torów i sieci trakcyjnej [...] Po włączeniu nowych urządzeń sterowania ruchem kolejowym w grudniu 2020 roku, pociągi pojadą z prędkością do 100 km/h. Prace objęły też 38 przejazdów kolejowo-drogowych. Wszystkie urządzenia przejazdowe
PRZECZYTAJ