Wyniki wyszukiwania
tym roku. Po zakończeniu wszystkich prac pociągi pasażerskie będą mogły jeździć z prędkością 120 km/h, a towarowe 100 km/h. Czas przejazdu na tej trasie dla pociągów regionalnych skróci się do ok. 30 min [...] komfortu podróżujących, a także zwiększenia płynności ruchu pociągów pasażerskich i towarowych. Wyremontowane perony ułatwią korzystanie z pociągów opiekunom z wózkami i osobom o ograniczonych możliwościach
PRZECZYTAJKolejowe przyśpieszenie w Wielkopolsce
26.07.2013
Główny – Gniezno – Poznań Główny odbędzie się przejazd testowy pociągu „Elf” Kolei Wielkopolskich z prędkością 150 km/h. Z taką prędkością pociągi będą kursowały na tej trasie od 15 grudnia 2013 r., z chwilą [...] zlikwidować ograniczenia prędkości i przywrócić parametry techniczne linii, umożliwiające jazdę pociągów z prędkością do 120 km/h. Prace finansowane były z dotacji budżetowej kwotą ok. 34 mln zł. 26 lipca
PRZECZYTAJŁódzkie: nowe przystanki kolejowe
08.07.2013
kilometrów. Po zakończeniu prac czas przejazdu pociągiem aglomeracyjnym z Łodzi Widzewa do stacji Zgierz wyniesie około 15 minut, a maksymalna prędkość pociągów wyniesie 100 km/h. Podróżni będą mogli ponownie [...] województwa łódzkiego korzystają już z 15 nowych i zmodernizowanych peronów, przy których zatrzymują się pociągi regionalne. W ramach realizowanego projektu powstaje łącznie 8 nowych i 9 zmodernizowanych przystanków [...] Linie Kolejowe S.A. w 2011 roku. Prace za ponad 65 milionów złotych umożliwiły wznowienie ruchu pociągów pasażerskich na trasie liczącej 47 kilometrów. Zakres prac budowlanych objął m.in. kompleksową wymianę
PRZECZYTAJlotnisko proponowanym połączeniem od strony Zawiercia wyniesie ok. 45 minut, a przy założeniu, że pociąg zatrzyma się także w Zawierciu 55 minut. Odpowiedzialność za opóźnienia przy projektowaniu ponosi
PRZECZYTAJzapewnić tzw. interoperacyjność transportu kolejowego, czyli możliwość swobodnego poruszania się pociągów po sieciach kolejowych poszczególnych państw. System pozwoli również na podwyższenie poziomu be [...] kolejowej na trasie Warszawa – Kraków. Zmodernizowana trasa Psary – Kozłów pozwoli na przyśpieszenie pociągów do prędkości 150 km/h. Kontakt dla mediów: Maciej Dutkiewicz Zespół Prasowy rzecznik@plk-sa.pl PKP
PRZECZYTAJwyjechało już ponad 1300 pociągów pasażerskich. Nie ma kłopotów technicznych oraz eksploatacyjnych. W nocy kilkadziesiąt kilometrów tras przejechały lokomotywy patrolowe, by poranne pociągi sprawnie realizowały [...] Łętownia. Pasażerowie pociągów zatrzymanych przed zatarasowanymi torami byli informowani o sytuacji. W dwóch lokalizacjach wprowadzono czasowo zastępczą komunikację autobusową. Jeden pociąg pojechał zmienioną [...] Pracownicy PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. z zespołów szybkiego usuwania awarii i PKP Energetyka z pociągów sieciowych pozostają w podwyższonej gotowości. Dziś ze względu na porywisty wiatr w kilkunastu
PRZECZYTAJodcinku Wrocław – granica województwa dolnośląskiego pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h. Podróż najszybszym pociągiem z Wrocławia do Poznania skróci się i zajmie około [...] Popowicami wiosną 2013 roku. Po wykonaniu pozostałych prac odbudowana „część” mostu przejęła ruch pociągów. Nową przeprawę, w miejscu demontowanego przęsła, stworzą 2 przęsła stalowe o łącznej długości 131
PRZECZYTAJmostowe obu torów zostaną połączone. Wykonany będzie tor bezstykowy zapewniający płynny przejazd pociągów. Inwestycja realizowana jest na terenie krajobrazowego parku Dolina Bystrzycy, dlatego stosowane [...] tereny bagienne. Końcowym efektem prac będzie likwidacja ograniczeń technicznych i szybsza jazda pociągów z prędkością do 120 km/godz. Obecnie ruch po nowym torze nr 1 odbywa się z ograniczeniem prędkości
PRZECZYTAJusprawni ruch kolejowy. Lepsze parametry techniczne pozwolą na podwyższenie prędkości maksymalnej pociągów ze 120 km/h do 160 km/h. Kontakt dla mediów: Maciej Dutkiewicz Zespół Prasowy PKP Polskie Linie
PRZECZYTAJczynny jest tylko jeden tor z ograniczeniem prędkości do 50 km/h. Nośność wynosi 196 KN/oś. Po nowym pociągi pojada o 70 km/h szybciej. Zwiększy się nośność do 245 kN/oś. Efektem prac będzie większa przepustowość
PRZECZYTAJ