• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy I pod 3. Rezultatów: 1948, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniej-pociagiem-przez-mazury-z-olsztyna-do-elku-4470

Wygodniej pociągiem przez Mazury z Olsztyna do Ełku

13.12.2019

pojadą z prędkością do 120 km/h, a czas przejazdu w relacji Szczytno – Ełk skróci się o połowę – z ok. 3 godz. do 1,5 godz. Podróż na trasie Olsztyn – Szczytno – Ełk potrwa nieco ponad 2h. Skorzystają mieszkańcy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-wroclawia-do-zgorzelca-elektrycznym-pociagiem-w-1-godzine-i-40-minut-4468

Z Wrocławia do Zgorzelca elektrycznym pociągiem, w 1 godzinę i 40 minut

12.12.2019

głównych punktów zasilania prąd o średnim napięciu 20 kV przetwarzany jest w prąd stały o napięciu 3 kV, którym zasilana jest sieć trakcyjna, a następnie pojazdy. Podstacje trakcyjne zasilają również tzw

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wracaja-bezposrednie-pociagi-z-lublina-przez-deblin-do-warszawy-4463

Wracają bezpośrednie pociągi z Lublina przez Dęblin do Warszawy

11.12.2019

obowiązująca nazwa stacji to Lublin Główny). Pociągi będą zatrzymywać się na nowym peronie wyspowym nr 3. Przygotowane są ławki, oświetlenie i gabloty informacyjne. Podróżni między dworcem, peronem a skwerem [...] Warszawa Wschodnia Osobowa – Dorohusk na odcinku Warszawa – Otwock – Dęblin – Lublin, etap I” wynosi ponad 3,5 mld zł, z czego kwota dofinansowania unijnego POIiŚ to ponad 2,9 mld zł. Prace zostaną zrealizowane [...] przejść podziemnych na stacjach; 110 km nowych torów (docelowo); 56 nowych rozjazdów; modernizowane 3 mosty i 9 wiaduktów; 14 przejazdów kolejowo-drogowych z nowymi urządzeniami. Więcej informacji o projekcie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przebudowa-linii-opole-kedzierzyn-kozle-blisko-polmetka-4460

Przebudowa linii Opole – Kędzierzyn-Koźle blisko półmetka

06.12.2019

na stacjach Zdzieszowice, Gogolin i Górażdże oraz przystanku Jasiona. Przebudowywany jest peron nr 3 w Kędzierzynie-Koźlu. Podobne prace są na stacji Przywory Opolskie oraz przystanku Opole Grotowice. [...] Dofinansowanie ze środków unijnych CEF (Connecting Europe Facility – „Łącząc Europę”) to przeszło 397,3 mln zł. ,,Wyłączną odpowiedzialność za treść publikacji ponosi jej autor. Unia Europejska nie odpowiada

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/maszyny-do-drazenia-tuneli-przyjada-na-budowe-podziemnej-linii-lodz-fabryczna-lodz-kaliska-lodz-zabieniec-4448

Maszyny do drążenia tuneli przyjadą na budowę podziemnej linii Łódź Fabryczna – Łódź Kaliska/Łódź Żabieniec

22.11.2019

jest w 32 dyski oraz 86 zębów – specjalne elementy do przebijania się przez grunt. Tarcza obraca się 3 razy na minutę i rozdrabnia grunt, który jest na bieżąco wydobywany na powierzchnię. Wydrążona przestrzeń [...] Stolarską, przez podziemne przystanki Łódź Polesie i Łódź Śródmieście, do stacji Łódź Fabryczna (ok. 3 km), będzie wykonywany tarczą o średnicy 13,04 m. To największa maszyna, jaka pracowała w Polsce. Taką

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dodatkowe-tory-usprawnia-podroze-w-aglomeracji-warszawskiej-na-trasie-do-bialegostoku-4446

Dodatkowe tory usprawnią podróże w aglomeracji warszawskiej na trasie do Białegostoku

21.11.2019

2021 roku. Przygotuje je firma BBF Sp. z o.o. Wartość zadania finansowanego z budżetu PLK to ponad 3 mln zł. Budowa planowana jest przy wykorzystaniu środków z instrumentu finansowego CEF „Łącząc Europę”

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-dwoch-nowych-przystankow-jelenia-gora-zabobrze-i-jelenia-gora-przemyslowa-beda-korzystac-podrozni-od-polowy-grudnia-4447

Z dwóch nowych przystanków – Jelenia Góra Zabobrze i Jelenia Góra Przemysłowa będą korzystać podróżni od połowy grudnia

22.11.2019

wykonanych prac objął nie tylko perony. Przebudowane zostały tory w rejonie nowych przystanków, zamontowano 3 nowe rozjazdy i odpowiednio przebudowano sieć trakcyjną. Przygotowano urządzenia sterowania ruchem dla

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ruszyla-budowa-szczecinskiej-kolei-metropolitalnej-4455

Ruszyła budowa Szczecińskiej Kolei Metropolitalnej

02.12.2019

wyremontowane zostanie przejście podziemne, w którym będą zamontowane windy prowadzące na perony nr 2 i 3. Następnie modernizowane będą: stacja Szczecin Dąbie, stacja Daleszewo i przystanek w Czepinie. Szczecińska

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rzeszow-glowny-z-nowego-peronu-do-jasla-4442

Rzeszów Główny – z nowego peronu do Jasła

14.11.2019

słabowidzącym. Obecnie na stacji modernizowane są perony nr 1 i nr 2. Obsługa pasażerów odbywa się z peronu 3. Na przełomie stycznia i lutego ruszy kolejny etap przebudowy rzeszowskiej stacji. Wykorzystywane będą [...] lepszymi warunkami dostępu do pociągów. Wykonawca, przez ok. pół roku, będzie przebudowywał peron nr 3. Głowna stacja w Rzeszowie będzie miała trzy nowe, wyższe platformy. Na stacji powstaje nowe przejście

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-zwiekszaja-zakres-informacji-pasazerskiej-na-stacji-w-radomiu-4444

PLK zwiększają zakres informacji pasażerskiej na stacji w Radomiu

18.11.2019

W ramach prowadzonej inwestycji między Warką a Radomiem, PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. wybudują 3 nowe przystanki w obrębie miasta - przy ulicach Żółkiewskiego i Kozienickiej oraz Stara Wola. Czwarty

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...80818283848586878889...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 841 do 850 z 1948.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook