Wyniki wyszukiwania
powodzi w 2010 r. Naprawa zlikwiduje zagrożenie dla ruchu kolejowego i umożliwi jazdę pociągów z prędkością rozkładową. Linia nr 95 Kraków Mydlniki - Podłęże jest linią znaczenia państwowego, pierwszorzędną
PRZECZYTAJwznowienie ruchu pociągów pasażerskich (połączenia pasażerskie zawieszono w 2005 r.). Pociągi pojadą z prędkością rozkładową 80 km/h. Dzięki tej inwestycji ruch pociągi pasażerskie będą korzystały z torów używanych
PRZECZYTAJzadania pozwoli na wznowienie ruchu pociągów pasażerskich (zawieszonego od 2005 r.) i uzyskanie prędkości rozkładowej 80 km/h. oraz umożliwienie wykorzystania toru linii kolejowej 227 do jazd pociągów
PRZECZYTAJRozpoczną się w 2016 r. i potrwają około pół roku. Inwestycja polega na przebudowie i dostosowaniu do prędkości 200 km/h 2 mostów, 6 wiaduktów i 8 przepustów kolejowych. Efektem będzie dodatkowe skrócenie podróży
PRZECZYTAJzakończenie na początku 2017 r. Po modernizacji całego odcinka Łuków- Lublin pociągi pojadą tą trasą z prędkością do 120 km/h. Linia kolejowa nr 7 łącząca m.in. Warszawę z Lublinem spełnia istotną rolę w obsłudze
PRZECZYTAJII znacznie poprawi jej parametry eksploatacyjne, w tym umożliwi jazdę pociągów pasażerskich z prędkością 100 km/h. Zwiększy także poziom bezpieczeństwa ruchu kolejowego i drogowego, ułatwi dostęp mieszkańców
PRZECZYTAJKrótsza podróż z Poznania do Szczecina
05.09.2013
Pęckowem na linii kolejowej Poznań – Szczecin, który rusza 6 września. Efektem będzie podwyższenie prędkości pociągów z dotychczasowych 90 km/h do 120 km/h. Po wykonaniu wszystkich prac, o około 5 min. skróci
PRZECZYTAJMarcowa korekta rozkładu jazdy
24.02.2014
na trasie ze stolicy do Białegostoku. Po ich zakończeniu pociągi pasażerskie będą mogły rozwijać prędkość do 160 km/h. Zgodnie z planem kontynuowane będą prace na trasach ze stolicy do Trójmiasta i do Łodzi
PRZECZYTAJNowe oblicze stacji w Pyskowicach
19.12.2013
kolejowej pozwoli na przywrócenie pierwotnych parametrów technicznych infrastruktury kolejowej oraz prędkości rozkładowej 120 km/h, co znacznie skróci czas przejazdu pociągów. Inwestycja uzupełni prowadzoną
PRZECZYTAJE 30 Opole - Wrocław - Legnica - Węgliniec - Zgorzelec/Bielawa Dolna. Efektem jest zapewnienie prędkości pociągów pasażerskich do 160 km/h i towarowych do 120 km/h. Wszystkie zmodernizowane przystanki
PRZECZYTAJ