• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 2km. Rezultatów: 1186, czas wyszukiwania 15 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-bedzie-lepsza-obsluga-i-wiecej-polaczen-na-stacji-poznan-glowny-6264

PLK – będzie lepsza obsługa i więcej połączeń na stacji Poznań Główny

20.10.2021

Budowa schodów rozpocznie się jeszcze w tym roku. W ramach inwestycji przebudowywany jest ponad 3 km układ torów i rozjazdów przy nowym peronie. Nowy tor powstanie od strony centrum handlowego. Wykonawca [...] Długość: 230 m (łączna długość przejścia podziemnego po rozbudowie: 390 m) Szerokość: 6 m Wysokość: 2,7 m Nowy peron: Długość: 417 m Szerokość: 10,7 m Wysokość: 76 cm

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krakow-glowny-nowy-system-sterowania-zapewni-sprawny-przejazd-pociagow-4443

Kraków Główny – nowy system sterowania zapewni sprawny przejazd pociągów

15.11.2019

długości niemal 20 km między przystankiem Kraków Łobzów a podkrakowskim Podłężem. Powstają estakady, nowe mosty i wiadukty. Po zakończeniu inwestycji pociągi pojadą z prędkością 160 km/h, a w centrum Krakowa [...] pozostałej części trasy obowiązywać będzie komunikacja zastępcza (tramwaje nr 3 i 50). część pociągów SKA 2 z Miechowa pojedzie do stacji Kraków Płaszów, przez stację Kraków Olsza, z ominięciem stacji Kraków [...] Krakowa 100 km/h. Wartość inwestycji to w sumie przeszło 1 mld zł. Projekt „Prace na linii kolejowej E30 na odcinku Kraków Główny Towarowy – Rudzice wraz z dobudową torów linii aglomeracyjnej” jest dof

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-stacji-sosnowiec-glowny-beda-zmiany-w-komunikacji-9856

Modernizacja stacji Sosnowiec Główny. Będą zmiany w komunikacji

27.06.2024

komunikacji. Od 2 lipca dojście do stacji Sosnowiec Główny od strony ul. Kilińskiego zostanie zamknięte. Dostęp do peronów będzie możliwy przejściem podziemnym od ul. 3 Maja i wydłużoną o 1 km drogą z ul. [...] maszyny, w tym koparki i wiertnica, pracują na stacji Sosnowiec Główny. Wykonawca zdemontował ok. 3 km starych torów. Jednocześnie gromadzi materiały pod budowę nowych torów – w samej stacji Sosnowiec zwieziono [...] podróży prosimy o uwzględnienie dodatkowych 15 min na dojście do peronów. Zmiany będą obowiązywały do 2 października. Informacje o zmianach dostępne są w formie plakatów na stacjach i przystankach, na Portalu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/olsztyn-glowny-nowy-peron-zacheca-do-podrozy-koleja-8217

Olsztyn Główny: nowy peron zachęca do podróży koleją

21.04.2023

dostęp do stacji zyskają też mieszkańcy osiedla Zatorze. Na stacji zabudowano już ponad 17 km torów (z 28 km) oraz 78 rozjazdów (ze 116) wraz z urządzeniami sterowania ruchem kolejowym i siecią trakcyjną [...] kolejnego etapu prac, związanych m. in. z rozbiórką pozostałej części peronu nr 3, połowy peronu nr 2 oraz torów nr 1 i 3, co umożliwi budowę kolejnych segmentów przejścia pod torami oraz budowę nowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szczecin-glowny-nowe-przejscie-nad-peronami-zwiekszy-komfort-podroznych-4401

Szczecin Główny: nowe przejście nad peronami zwiększy komfort podróżnych

11.10.2019

pojadą z prędkością do 160 km/h. Zwiększona zostanie przepustowość linii, na trasę będzie mogło wyjechać więcej pociągów. Między Choszcznem a Stargardem wymienione będzie 62 km torów i sieci trakcyjnej. [...] zadaszenie, wymieniono nawierzchnie i zainstalowano windy, które zapewniają wygodne dojście na perony nr 1, 2 i 3. Na budowę nowego przejścia zużyto 300 m3 betonu, 35 ton zbrojenia, konstrukcję przejścia wspiera [...] stacji Szczecin Główny podczas przebudowy peronu nr 4, pociągi podmiejskie odjeżdżają z peronu nr 1,2 i 3. Dojście na perony zapewniono od ulicy Kolumba i ulicy Owocowej. Pasażerowie na bieżąco są informowani

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarcie-ofert-na-usuwanie-skutkow-powodzi-na-odcinku-warszawa-zachodnia-krakow-glowny-1323

Otwarcie ofert na usuwanie skutków powodzi na odcinku Warszawa Zachodnia-Kraków Główny

03.06.2011

zabezpieczenia skarpy przekopu w km 299,650 – 299,800, na odcinku Niedźwiedź – Zastów”. Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania kwotę 20.910.000,00 PLN brutto. Wpłynęły 2 oferty, złożone przez: 1 [...] Utrzymania Infrastruktury Kolejowej w Krakowie Sp. z o.o. - oferta na kwotę 21.471.024,88 PLN brutto 2. Zakład Instalacji Sanitarnych i Robót Inżynieryjnych SANEL Sp. z o.o. - oferta na kwotę 18.640.523

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowa-stacja-hel-na-wakacje-2774

Nowa stacja Hel na wakacje

15.04.2015

półwyspie helskim z Redy do Helu. W ramach inwestycji naprawiono 57 km torów, zainstalowano 11 nowych rozjazdów, wyremontowano 12 stacji, 2 wiadukty i 3 mosty. Linia zyskała także 23 odnowione przejazdy kolejowe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/na-hel-po-nowych-torach-2371

Na Hel po nowych torach

24.04.2014

Hel o około pół godziny. Zaplanowane prace objęły wymianę i naprawę torów o łącznej długości ponad 57 km. Wykonawca zamontował 11 nowych rozjazdów na 6 stacjach. Pasażerowie skorzystają z 12 nowych peronów [...] zostały podwyższone i wyposażone w nowe wiaty i tablice na rozkłady jazdy. Modernizacja objęła również 2 wiadukty. Skrócenie czasu przejazdu do stacji końcowej będzie możliwe dzięki prowadzonej przebudowie [...] e przejazdów kolejowych na których dotąd ze względów bezpieczeństwa pociągi musiały zwalniać do 20 km/h. W 23 miejscach zostały zainstalowane aktywne urządzenia zabezpieczające – w tym między innymi,

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rewitalizacja-i-modernizacja-tzw-helskiego-korytarza-kolejowego-1034

Rewitalizacja i modernizacja tzw. „Helskiego korytarza kolejowego"

18.11.2010

linii – 61,8 km Powiaty – wejherowski, pucki Miejscowości – Reda, Mrzezino, Puck, Władysławowo, Kuźnica, Jastarnia, Hel Celem projektu jest uzyskanie w wyniku modernizacji prędkości do 100 km/h , a także [...] ci: - kompleksową wymianę nawierzchni kolejowej na długości 10,726 km, - kompleksową naprawę bieżącą z wymianą podkładów – 23,305 km, - lokalne wzmocnienie podtorza - korektę łuków w 6 lokalizacjach, - [...] szt. wraz z ustawieniem wiat i wymianą oświetlenia; - modernizację 5 obiektów inżynieryjnych, w tym 2 wiaduktów kolejowych i 3 mostów; - modernizację urządzeń sterowania ruchem kolejowym; - modernizację

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisanie-najwiekszego-kontraktu-w-historii-plk-136

Podpisanie największego kontraktu w historii PLK

09.08.2006

modernizowanego odcinka wynosi około 21 km. Podstawowym założeniem modernizacji jest dostosowanie linii do prędkości 140km/h, a dla taboru z wychylnym nadwoziem do 160km/h. Zakończenie robót przewidywane jest [...] następujące efekty: 1. Umożliwienie jazdy pociągów z prędkością 140-160km/h, a w przypadku taboru z wychylnym nadwoziem - 160km/h 2. Skrócenie czasu jazdy: - po zrealizowaniu I etapu modernizacji linii [...] będzie przez konsorcjum następujących spółek: 1. PKP Energetyka Sp. z o.o. (Warszawa) - lider konsorcjum 2. Przedsiębiorstwo Robót Komunikacyjnych S.A. (Poznań) 3. Zakład Napraw Infrastruktury w Warszawie Sp

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...79808182838485868788...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 831 do 840 z 1186.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook