Wyniki wyszukiwania
Międzyrzecu, która obejmie budowę wiat oraz instalację nowoczesnego systemu nagłośnienia i tablic informacyjnych, podniesie komfort i standard podróży. Perony zostaną podwyższone do 76 cm, czyli tak jak w
PRZECZYTAJsię i żyj!” to przede wszystkim działania edukacyjne: spotkania z dziećmi w szkołach, kampania informacyjna zarówno w mediach, na plakatach i ulotkach oraz egzekwowanie prawa – wspólna akcja ze Strażą Ochrony
PRZECZYTAJdługości 200 m. Perony wyposażone zostaną w wiaty, ławki, poręcze do odpoczynku na stojąco i gabloty informacyjne. Przystanek będzie dostępny dla osób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Dojście zapewnią
PRZECZYTAJporuszania się. Będą wiaty, energooszczędne oświetlenie typu LED, nowe oznakowanie i gabloty informacyjne. Dla osób niewidomych i niedowidzących powstaną ścieżki naprowadzające. Podróżni dojeżdżający
PRZECZYTAJPerony będą dostępne dla osób z ograniczoną możliwością poruszania się oraz wyposażone w tablice informacyjne i system oznakowania dotykowego. Zainstalowane zostaną stojaki rowerowe. Planowana jest także
PRZECZYTAJSierpów. Łącznie powstanie wygodnych 5 peronów. Będą wyposażone w nowe wiaty, ławki, gabloty informacyjne, system oznakowania dotykowego oraz stojaki rowerowe. Lepszy dostęp do kolei zapewnią dojścia
PRZECZYTAJdobrze oświetlonych peronach podróżni korzystają z wiat i ławek. Informację zapewniają tablice informacyjne i czytelne oznakowanie. Pasażerom o ograniczonej możliwości poruszania się wygodniejszy dostęp
PRZECZYTAJj mobilności. Zadaszone perony są wyraźnie oznakowanie, mają ścieżki naprowadzające i tablice informacyjne dla osób niedowidzących. Łącznica pozwoliła na wyeliminowanie postojów na stacji Kraków Płaszów
PRZECZYTAJwysiadanie z pociągu. Komfort pasażerów poprawią nowe wiaty, oświetlenie, ławki, megafony i tablice informacyjne. Przystanki będą przystosowane do potrzeb osób o ograniczonej mobilności. Trasa od Somonina do
PRZECZYTAJMarcowa korekta rozkładu jazdy
26.02.2016
www.rozklad.plk-sa.pl , www.intercity.pl oraz www.rozklad-pkp.pl . Poza tradycyjnymi punktami informacyjnymi, jak kasy czy centra obsługi klienta, podróżni otrzymają wsparcie mobilnych informatorów, którzy
PRZECZYTAJ