Wyniki wyszukiwania
znajduje się na liście podstawowej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko pod pozycją 7.1-24.3. Informacje dla mediów: Robert Kuczyński Rzecznik Prasowy Centrum Realizacji Inwestycji PKP Polskie
PRZECZYTAJeuro brutto 3. Przedsiębiorstwo Robót Kolejowych i Inżynieryjnych S.A. oferta na kwotę 2 255 703,39 netto, 2 751 958,14 euro brutto 4. Mostostal Warszawa S.A. oferta na kwotę 2 633 141,71 netto, 3 212 432 [...] Katowickie Przedsiębiorstwo Budownictwa Przemysłowego „BUDUS” S.A. oferta na kwotę 2 670 046,43 netto, 3 257 456,64 euro brutto 6. Most Sp. z.o.o oferta na kwotę 2 434 436,33 netto, 2 970 012,32 euro brutto
PRZECZYTAJograniczonej możliwości poruszania się będą mogły skorzystać z pochylni. Przebudowany będzie także peron nr 3 w Skarżysku-Kamiennej i peron 1 w Starachowicach Wschodnich. Bezpieczniej dla pasażerów i kierowców
PRZECZYTAJInformacje o terminie zmiany lokum przekazywane są z wyprzedzeniem. Czasowa zmiana przewidywana jest na ok. 3-5 dni. Mieszkania będą całodobowo zabezpieczone. Tubingi – czyli elementy podziemnych ścian Tubingi [...] zaprawa, która zapobiega wystąpienia osiadań podłoża. Na dwutorowy tunel o średnicy 12,7 m i długości 3 km wykonawca przeznaczy 13 500 tubingów. Do budowy 4 tuneli jednotorowych o łącznej długości 4,5 km
PRZECZYTAJw kolejowych na terenie województwa łódzkiego – z mijanką w rejonie przystanku Łódź Marysin” to 49,3 mln zł netto. Zadanie jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Op
PRZECZYTAJaglomeracyjnej. Na odcinku Wieliszew-Radzymin nie będą kursowały pociągi. Szybka Kolej Miejska linii S3 będzie jeździła wyłącznie w skróconej relacji, do i ze stacji Wieliszew. Szczegółowe informacje dostępne
PRZECZYTAJprzypominające obecne zadaszenie. Aktualnie prace na stacji koncentrują się na budowie nowego peronu nr 3 oraz przygotowaniu pod budowę dwóch nowych torów. Wybudowaliśmy segment przejścia podziemnego z wyjściem
PRZECZYTAJBędzin -Katowice Piotrowice zostanie całkowicie zmodernizowany przy 85% wsparciu UE (3,246 mld złotych wsparcia przy 3,818 mld złotych kosztów całkowitych). Na poziomie europejskim usunięte zostaną bariery [...] przejście podziemne, z którego będzie zapewniony dostęp windą i schodami m.in. do nowego peronu nr 3. Na terenie stacji powstaje nowa nastawnia, z której dyżurni będą dbali o bezpieczne prowadzenie ruchu
PRZECZYTAJnowe ławki, wiaty, lepsze oznakowanie. Wymieniony został system nagłośnienia Pomiędzy peronami nr 1 i 3 jest bezpieczne, monitorowane przejście dla pieszych oraz odnowiona kładka. W ramach projektów RPO woj
PRZECZYTAJjuż potężne konstrukcje wiaduktu drogowego, który zastąpi przejazd kolejowo – drogowy na ul. 3 Maja. Są już 3 podpory i pochylnia, którą na wiadukt wjadą rowerzyści i osoby na wózkach. Rozpoczęła się budowa
PRZECZYTAJ