Wyniki wyszukiwania
tym 3 wiaduktów i mostu. Prace mają zapewnić dwukrotnie szybszy przejazd pociągów z maksymalną prędkością do 100 km/godz. (obecnie 50 km/h) i naciskiem na oś. do 221 kN. - Przed nami kilkanaście miesięcy
PRZECZYTAJLinie kolejowe przygotowane na ŚDM
11.07.2016
na której pociągi mogą rozwinąć prędkość do 200 km/h. – mówi Andrzej Pawłowski, wiceprezes PKP PLK. – Dzięki modernizacji infrastruktury pociągi rozwijają większe prędkości a podróżni mogą szybciej dojechać [...] Wymiana torów i unowocześnienie urządzeń sterowania ruchem kolejowym pozwoli nie tylko zwiększyć prędkość ale również częstotliwość kursowania pociągów. Po wyremontowanych torach mogą jeździć nowoczesne
PRZECZYTAJodnowionych torach pociągi pasażerskie będą mogły jeździć prawie trzykrotnie szybciej niż obecnie - z prędkością 100 km/h, a towarowe 70 km/h. Zyska kopalnia i sprawny przewóz towarów Zmodernizowana stacja Libiąż
PRZECZYTAJnowe urządzenia, sygnalizacja i rogatki. Po zakończeniu remontu pociągi na tej trasie pojadą z prędkością 140 km/h, co zapewni sprawną podróż między Kutnem a Toruniem. Prace rozpoczną się we wrześniu i
PRZECZYTAJprzepustów). Po zakończeniu prac w grudniu 2019 roku pociągi towarowe pojadą dwukrotnie szybciej z prędkością 40 km/h (obecnie jest 20km/h). Sprawniejszy przewóz towarów na wschód Prace PLK zaplanowane na
PRZECZYTAJszybkość, standard i bezpieczeństwo podróży. Po modernizacji pociągi pasażerskie pojadą tą trasą z prędkością 160 km/h, a planowany czas przejazdu najszybszym pociągiem na trasie Warszawa - Lublin skróci się
PRZECZYTAJrelacji Gutkowo – Braniewo: obecny czas jazdy: 1h 49 min ; docelowy czas jazdy przy maksymalnej prędkości 120 km/h: ok 1h 18 min ; w relacji Białystok – Ełk – Suwałki do ok. 1h 29 min . Kontakt dla mediów:
PRZECZYTAJdalekobieżne pociągi pasażerskie będą mogły jeździć po trasie z maksymalną prędkością 160 km/h, natomiast towarowe z prędkością do 120 km/h. Całość zasadniczych prac zostanie zakończona do końca roku. Całkowity
PRZECZYTAJCMK: dodatkowe 200 km/h
12.08.2016
będzie sprawniejsza. Ważna lokalizacja Centralnej Magistrali Kolejowej została przystosowana do prędkości 200 km/h. Wymienione zostały 4 rozjazdy, tory i sieć trakcyjna. Zrobione zostały przyłączenia urządzeń
PRZECZYTAJKolej ułatwia obsługę Portu Gdańsk!
10.08.2016
drogowych oraz urządzenia sterowania ruchem. Dzięki inwestycji pociągi będą mogły też zwiększyć prędkość z 20-40 km/h do 100 km/h, co znacznie usprawni przewóz towarów. Projekt, o wartości 370 mln zł,
PRZECZYTAJ