• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 2km. Rezultatów: 1186, czas wyszukiwania 10 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-wiadukt-we-wroclawiu-zakonczy-inwestycje-za-13-mld-zl-2771

Nowy wiadukt we Wrocławiu zakończy inwestycję za 1,3 mld zł

10.04.2015

pociągi pasażerskie będą mogły jechać z maksymalną prędkością 160 km/godz., a towarowe do 120 km/godz. Zakres modernizacji: - 58 km linii dwutorowej wraz z siecią trakcyjną, - 12 stacji i przystanków [...] bezpieczeństwa. Lepszą ochronę środowiska wzdłuż linii kolejowej zapewni m.in. zabudowa 15 km ekranów akustycznych, budowa 2 ekoduktów oraz 49 separatorów dla ochrony czystości wód. Inwestycja realizowana jest [...] się kluczowy etap modernizacji linii kolejowej E 59 Wrocław – granica województwa dolnośląskiego. 50 km trasy do Wrocławia już w najważniejszym zakresie zakończono. We Wrocławiu efektem pierwszego etapu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/herkules-pomogl-kolejarzom-na-e-30-2770

Herkules pomógł kolejarzom na E 30

09.04.2015

ponad 300 km torów i odnowę ponad 140 wiaduktów, mostów i estakad. Dzięki inwestycji pociągi pojadą 160 km/h. Skróci się czas podróży i podniesie poziom bezpieczeństwa. Wykonano już m.in. 195 km torów, 57 [...] przebudowie wiadukt wytrzyma większe obciążenia i pozwoli podwyższyć prędkości pociągów ze 120 km/h do 160 km/h. Na inwestycji Polskich Linii Kolejowych korzystają także kierowcy. Nowe, dłuższe przęsła wiaduktu [...] dla pieszych oraz 35 peronów. Koszt modernizacji to ok. 3,4 mld PLN, kwota dofinansowania z UE to ok. 2,3 mld PLN. Projekt modernizacji linii kolejowej E30/C-E30, odcinek Kraków - Rzeszów etap III POIiŚ 7

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/cwierc-miliarda-zlotych-na-rewitalizacje-waznej-linii-kolejowej-na-opolszczyznie-2763

Ćwierć miliarda złotych na rewitalizację ważnej linii kolejowej na Opolszczyźnie

31.03.2015

kompleksowa rewitalizacja na 35 km odcinku Błotnica Strzelecka – Opole Groszowice. Od 20 marca po odnowionych torach pociągi pasażerskie kursują z prędkością 120 km/h, zaś towarowe 70 km/h. Dla podróżnych oznacza [...] liczbach: 70 km wyremontowanych torów, 71 km nowej sieci trakcyjnej, 22 przejazdów kolejowo-drogowych, 11 wyremontowanych peronów na 5 stacjach, 31 zrewitalizowanych obiektów inżynieryjnych, 2 odnowione wiadukty

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowa-rail-baltica-za-ponad-2-mld-zlotych-2755

Nowa Rail Baltica za ponad 2 mld złotych

24.03.2015

przystanków 4 zmodernizowane stacje 160 km/h – docelowa prędkość pociągów pasażerskich 120 km/h – docelowa prędkość pociągów towarowych Całkowity koszt projektu: 2 004 147 478,25 zł Wysokość dofinansowania [...] słupów trakcyjnych. Do tej pory wymieniono 85 tys. podkładów, ułożono 100 km szyn oraz rozwieszono sieć trakcyjną na odcinku 46 km. Wzdłuż trasy, w miejscach ustalonych na podstawie badań akustycznych, [...] z Polską i pozostałymi krajami Unii Europejskiej. Inwestycja w liczbach: 66,4 km zmodernizowanej linii kolejowej 183 km nowej sieci trakcyjnej 60 obiektów inżynieryjnych – mosty, wiadukty, przepusty i

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szlaban-na-glupote-bezpieczny-przejazd-zatrzymaj-sie-i-zyj-po-raz-dziesiaty-2419

Szlaban na głupotę! Bezpieczny przejazd – „Zatrzymaj się i żyj!” po raz dziesiąty

23.05.2014

roku doszło do 9 wypadków i kolizji z udziałem samochodów na przejazdach kolejowo-drogowych, w których 2 osoby zginęły, a 1 została ciężko ranna. – Każdy przejazd kolejowo-drogowy w Polsce jest prawidłowo [...] Narodowej, Ministerstwo Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej, PKN Orlen S.A., „Koleje Mazowieckie-KM” Sp. z o.o., PKP Intercity S.A., Urząd Transportu Kolejowego, Neptis S.A., Clear Channel Poland Sp

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wiecej-pociagow-do-portu-w-gdansku-przez-nowy-most-2750

Więcej pociągów do portu w Gdańsku przez nowy most

12.03.2015

miała dwa tory. Jej parametry zapewnią też przejazd cięższych pociągów. Składy pojada z prędkością 100 km/h. Zwiększy się przepustowość mostu - będzie mogło pojechać nawet 180 par pociągów na dobę, czyli [...] rejonie przyczółków z jednej strony nowego mostu zostanie zbudowana specjalna „półka” o szerokości 2 m, umożliwiająca swobodne przejście zwierzętom nawet w sytuacji, gdy poziom wody będzie wysoki. Koszt

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wiecej-pendolino-oraz-polaczen-na-linii-lodzkiej-marcowa-korekta-rozkladu-jazdy-2749

Więcej Pendolino oraz połączeń na linii łódzkiej. Marcowa korekta rozkładu jazdy

11.03.2015

między Warszawą a Grodziskiem Mazowieckim. Po 15 marca zamiast 37, oba miasta połączy 39 par składów KM i SKM. Między Warszawą a Pruszkowem pojawi się 60 pociągów, zamiast dotychczasowych 57. Ze względu [...] autobusowa. Na linii Kraków - Rzeszów z uwagi na intensywne prace, PLK wprowadzi komunikację zastępczą za 2 pociągi TLK na odcinku Kraków – Przemyśl i za 10 pociągów regionalnych między Krakowem a Rzeszowem.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwsze-tory-na-nowym-dworcu-lodz-fabryczna-2748

Pierwsze tory na nowym dworcu Łódź Fabryczna

10.03.2015

których pociągi ze zmodernizowanej stacji Łódź Widzew dotrą czterotorowym tunelem o długości blisko 2km. Na dworcu pod ziemią znajdą się przystanki autobusów dalekobieżnych oraz parking mogący pomieścić

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/100-mln-euro-na-modernizacje-odcinka-rawicz-czempin-od-ebi-2746

100 mln euro na modernizację odcinka Rawicz – Czempiń od EBI

06.03.2015

y. Pociągi pasażerskie rozpędzą się na odnowionej trasie do 160 km/h, natomiast pociągi towarowe będą mogły osiągnąć prędkość do 120 km/h. Pasażerowie skorzystają z nowych, wygodnych peronów. Modernizacja

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wiecej-polaczen-na-trasie-warszawa-skierniewice-od-15-marca-2745

Więcej połączeń na trasie Warszawa - Skierniewice od 15 marca

05.03.2015

kursów. 100 km nowych torów PLK na trasie Warszawa – Skierniewice przebudowały dotychczas około 100 km torów. Modernizacja objęła również wymianę 88 rozjazdów i rozwieszenie ponad 120 km sieci trakcyjnej [...] sterowania ruchem kolejowym na tym odcinku, tak by w maju można było rozpocząć modernizację toru nr 2. Cały odcinek będzie gotowy jesienią. Nowe przejścia podziemne, mosty i wiadukty W przebudowie jest

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...77787980818283848586...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 811 do 820 z 1186.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook