Wyniki wyszukiwania
przystankach. Na „kryniczance” w toku są także kolejne zadania, rozpoczęte w marcu br. Prace obejmują tory, obiekty inżynieryjne oraz przejazdy kolejowo-drogowe i sieć trakcyjną. Naszym celem jest podniesienie
PRZECZYTAJprzejeździe kolejowo-drogowym. Przejazd zostanie przebudowany i wyposażony w sygnalizatory i rogatki. Nowe tory i sieć trakcyjna Na stacji Zegrze Południowe budowane są dwa nowe perony – są fundamenty dla nowych
PRZECZYTAJPo 29 latach kolej wraca do Zegrza
05.06.2023
Wieliszewie na ul. Modlińskiej (droga wojewódzka 631). Wymieniono nawierzchnię drogową, położono nowe tory, wykonano ścieżkę pieszo – rowerową. Przejazd wyposażono w sygnalizatory i rogatki. Właściwy poziom
PRZECZYTAJzadnia inwestycyjnego PLK SA, z korzyścią dla mieszkańców - przewidziano również budowę przejścia przez tory oraz parkingu dla samochodów i stojaków na rowery. Budowę nowego przystanku Mielec Korczaka zaplanowano
PRZECZYTAJna odcinku Łowicz Główny – Skierniewice”. W ramach projektu przebudowane w ubiegłych latach zostały tory na odcinku Bełchów – Łowicz oraz zmodernizowany przystanek Bobrowniki. Wartość tych prac to ok. 35
PRZECZYTAJdobrego utrzymania torów. W 2023 r. również stacja Małaszewicze została rozbudowana o trzy dodatkowe tory, co zwiększyło jej przepustowość. Dobudowa torów stanowi część zadania o wartości 123 mln zł mającego
PRZECZYTAJnad torami oraz sieci trakcyjnej i urządzeń sterowania ruchem kolejowym. Zdemontowane zostaną także tory i perony. Ich miejsce zajmą nowe obiekty, spełniające oczekiwania podróżnych. Powstaną dwa nowe, wyższe
PRZECZYTAJkolejowym Dąbrowa-Kity. Korzystają mieszkańcy i pasażerowie Budowa dwupoziomowych przepraw przez tory to jeden z istotnych elementów modernizacji linii kolejowej Rail Baltica. Wiadukty zastępują dotychczasowe
PRZECZYTAJ6 mln zł. Bezpieczne skrzyżowania dla mieszkańców i pasażerów Budowa dwupoziomowych przepraw przez tory to jeden z istotnych elementów modernizacji linii kolejowej Rail Baltica. Wiadukty w Dąbrowie-Kitach
PRZECZYTAJz efektów prac PLK SA na odcinku z Otwocka do Lublina. W ramach inwestycji zmodernizowano m.in.: tory i sieć trakcyjną oraz 42 przejazdy kolejowo-drogowe na 150 km odcinku linii kolejowej nr 7. Pociągi
PRZECZYTAJ