Wyniki wyszukiwania
budowlanych w ramach zadania „Prace na podstawowych ciągach pasażerskich E30 i E65 na obszarze Śląska, etap IIA: linia E30, stacja Gliwice Łabędy". Wartość prac to 425 mln zł netto ze środków budżetowych. Projekt
PRZECZYTAJtygodniu i 24 godziny na dobę działa Centrum Wsparcia Klienta. Zapewnia podróżnym wsparcie na każdym etapie podróży. Pracownicy Centrum współpracują z obsługą składów pasażerskich, aktualizują komunikaty dla
PRZECZYTAJzł netto realizowana jest w ramach projektu: „Poprawa stanu technicznego obiektów inżynieryjnych, etap II”. Projekt jest współfinansowany ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Celem
PRZECZYTAJA. – IZ Ostrów Wielkopolski” w ramach projektu „Poprawa bezpieczeństwa na przejazdach kolejowych – etap VI” zostanie zrealizowane za blisko 36 mln zł (netto). Łącznie prace zwiększające bezpieczeństwo i
PRZECZYTAJWsparcia Klienta działa 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę zapewniając podróżnym pomoc na każdym etapie podróży. Pracownicy CWK współpracują z obsługą składów pasażerskich, aktualizują komunikaty dla pasażerów
PRZECZYTAJprzejazd pod wiaduktem na ul. Żeromskiego. Mając na uwadze komfort mieszkańców, zmiany będą wprowadzane etapami. Na czas zamknięć będą przygotowane alternatywne trasy dojazdu dla samochodów i pieszych, o których
PRZECZYTAJNakło nad Notecią zyska nowy przystanek
15.11.2024
przejście pod torami. Aktualnie wykonawca zabezpiecza wykopy i budynki przed rozpoczęciem drugiego etapu budowy przejścia, na odcinku od ul. Dworcowej do peronu nr 2. Podróżni już korzystają z przebudowanego
PRZECZYTAJKlienta, działające przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, jest dostępne dla podróżnych na każdym etapie podróży. Pracownicy CWK współpracują z obsługą składów pasażerskich, aktualizując komunikaty i nadzorując
PRZECZYTAJLębork. Dostęp do planowanej w gminie Choczewo elektrowni jądrowej zapewniony będzie w pierwszym etapie od strony Lęborka (prace na odcinku linii nr 229 Lębork – Łeba). Zmodernizujemy również linię nr
PRZECZYTAJrozruch technologiczny maszyn. Faustyna i Katarzyna są w komorach. Tarcze są na etapie pracy w gruncie poza komorami startowymi – etap realizacji tunelu właściwego. Każda z tarcz pracuje wg właściwego, kontrolowanego
PRZECZYTAJ