Wyniki wyszukiwania
Dzięki PLK pojadą zabytkowe kolejki
26.03.2020
30. XX w. będą kolejnymi eksponatami niezwykłej wystawy, pokazującej urządzenia kolejowe regionu. Teraz z kolei czas na muzea, edukację, szkolenia Od 2015 roku PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. 75 razy przekazały
PRZECZYTAJlinii. W maju br., zakończono również budowę mijanki w Majdanie Królewskim za 16,5 mln zł. netto. Teraz dwa tory umożliwiają mijanie się pociągów. Dzięki temu jest sprawniejszy przejazd pociągów i większa
PRZECZYTAJduże znaczenie miało odbudowanie 25 km drugiego, nieczynnego toru między Szczecinkiem i Łubowem. Teraz możliwy jest przejazd większej liczby pociągów. W najbliższych tygodniach wykonawca zacznie przebudowę
PRZECZYTAJrównież bezpieczniej na przejazdach – PLK zaplanowały prace na 23 skrzyżowaniach kolejowo-drogowych. Teraz wchodzą one w ostatnią fazę. Na 12 spośród nich montowane są urządzenia samoczynnej sygnalizacji
PRZECZYTAJIch budowę poprzedziło rozebranie elementów starej, wyeksploatowanej budowli. Wykonawca pracuje teraz przy budowie pięciu nowych betonowych przęseł. Na nich zostaną ułożone dwa tory. Wykonano już roboty
PRZECZYTAJważne jest bezpieczeństwo przy przekraczaniu linii kolejowych, kierowcy powinni pamiętać szczególnie teraz, w chwili, gdy pogoda zachęca do częstszych wyjazdów. Względnie lepsze warunki na drogach, mogą powodować
PRZECZYTAJdwóch torów. Już wykorzystują go pociągi relacji Wrocław – Drezno. Roboty, 30 m nad rzeką, toczą się teraz na sąsiednim torze. Przerywane są tylko na czas przejazdu pociągów. Wymagają rozebrania i wywiezienia
PRZECZYTAJRozkład Kolejowy już w smartfonach
30.12.2013
działanie PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. ułatwiające dostęp do rozkładu jazdy i organizację podróży. Teraz internetowy rozkład jazdy na http://rozklad.plk-sa.pl jest jeszcze szerzej i łatwiej dostępny. Od
PRZECZYTAJoferowana cena wyniosła: 107 950 000,00 zł netto 131 699 000,00 zł brutto Komisja przetargowa przystąpi teraz do oceny zgodności złożonych ofert z zamówieniem. Rzecznik Prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe SA Krzysztof
PRZECZYTAJwygodnie wsiadają do pociągów z obu peronów. Przebudowano niski peron (nr 2) naprzeciw budynku dworca. Teraz standardem dorównuje sąsiedniemu (nr 1) – wcześniej przygotowanemu do potrzeb podróżnych. Program
PRZECZYTAJ