• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy mny. Rezultatów: 79, czas wyszukiwania 9 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/komory-startowe-i-reaktywacja-maszyn-do-drazenia-kolejowych-tuneli-w-lodzi-5039

Komory startowe i reaktywacja maszyn do drążenia kolejowych tuneli w Łodzi

05.10.2020

wykonawca przygotuje tzw. płytę denną o grubości ok. 2 m i średnicy 30 m. W szybie zachodnim dla mniejszego TBM betonowane są ściany szczelinowe. Równocześnie maszyny pracują przy budowie łącznika między

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/najwieksza-tarcza-do-drazenia-tuneli-kolejowych-pojedzie-do-lodzi-4545

Największa tarcza do drążenia tuneli kolejowych pojedzie do Łodzi

13.02.2020

04 m i 8,76 m – średnice dwóch tarcz maszyn TBM 1560 ton – waga większej maszyny 650 ton – waga mniejszej maszyny 10 m – szacowany dzienny postęp drążenia 25 m – największa głębokość, na jakiej znajdzie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-sa-analizuje-jakosc-ekspertyz-obiektow-inzynieryjnych-10776

PLK S.A. analizuje jakość ekspertyz obiektów inżynieryjnych

10.06.2025

obciążeniem pionowym, a wartości eksploatacyjnych obciążeń pionowych według PN-EN 15528 są z zasady mniejsze niż projektowych obciążeń pionowych według PN-EN 1991-2. Tak więc w ekspertyzach dotyczących is

PRZECZYTAJ
/klienci-i-kontrahenci/forum-inwestycyjne/aktualnosci/aktualnosci-2017

Aktualności 2017

dalsza praca nad matrycą ryzyk jakie mogą wystąpić. Omawiany materiał został przeanalizowany w mniejszej grupie (do której zgłosili się M. Gładyga, Jarosław Wielopolski, K. Wiśniewski; P. Abramczyk; R [...] również praca nad matrycą ryzyk. Omawiany materiał zostanie jak poprzednio wstępnie przeanalizowany w mniejszej grupie (do której zgłosili się M. Gładyga, Jarosław Wielopolski, K. Wiśniewski; P. Abramczyk; R [...] wystąpić podczas realizacji inwestycji. Ustalono, że omawiany materiał zostanie przeanalizowany w mniejszej grupie, do której zgłosili się M. Gładyga, J. Wielopolski, K. Wiśniewski; P. Abramczyk; R. Radziszewski

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/lodz-budowa-komor-startowych-dla-tbm-prace-na-ul-dlugosza-5152

Łódź: Budowa komór startowych dla TBM – prace na ul. Długosza

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/2013-r-mniej-wypadkow-na-przejazdach-kolejowo-drogowych-2194

2013 r. - mniej wypadków na przejazdach kolejowo-drogowych

28.01.2014

Pomimo apeli, ostrzeżeń i ustawionych znaków w 2013 roku na przejazdach kolejowo drogowych w Polsce doszło do 211 wypadków i kolizji z udziałem pojazdów. W porównaniu z 2012 r. to o 13 wypadków mniej.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zwierzeta-bezpiecznie-wedruja-w-sasiedztwie-linii-kolejowych-w-woj-pomorskim-8625

Zwierzęta bezpiecznie wędrują w sąsiedztwie linii kolejowych w woj. pomorskim

14.08.2023

Przebudowywane podczas modernizacji linii kolejowych obiekty inżynieryjne – mosty, wiadukty i przepusty – dostosowywane są do swobodnego poruszania się zwierząt przy torach. Wszystkie inwestycje reali

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dobrze-i-oszczednie-oswietlac-perony-plk-sprawdzaja-nowe-mozliwosci-7022

Dobrze i oszczędnie oświetlać perony – PLK sprawdzają nowe możliwości

25.05.2022

Na stacji Gdynia Orłowo i przystanku Cieplewo (na trasie Warszawa - Gdańsk) testowany jest innowacyjny system zarządzania oświetleniem. Wypracowywany system będzie pozwalał na pełną integrację trzech

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lodz-za-polmetkiem-transport-pierwszej-maszyny-tbm-do-drazenia-tuneli-4518

Łódź. Za półmetkiem transport pierwszej maszyny TBM do drążenia tuneli

20.01.2020

W Łodzi są duże elementy ok. 650-tonowej maszyny TBM - mechanicznego kreta o 8,76 m średnicy i 95 m długości. Dojechała ponad połowa wszystkich ciężkich elementów. W kolejnych dniach od producenta z N

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona12345678
Pokazuję wyniki od 71 do 79 z 79.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook