• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 20ć. Rezultatów: 1624, czas wyszukiwania 5 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wybor-najkorzystniejszej-oferty-795

Wybór najkorzystniejszej oferty

21.07.2010

„Wykonanie robót budowlanych dla budowy nowych skrzyżowań dwupoziomowych w obszarze LCS Ciechanów, Przetarg 2B: wiadukt kolejowy w km 79,277; wiadukt kolejowy w km 80,417; wiadukt drogowy w km 81,684;

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wskazano-najkorzystniejsza-oferte-na-zadanie-w-ramach-rpo-wojewodztwa-lodzkiego-850

Wskazano najkorzystniejszą ofertę na zadanie w ramach RPO województwa łódzkiego

12.08.2010

ponad dwóch godzin do około jednej godziny. Zgodnie z harmonogramem prace powinny zakończyć się w 2011 r. Informacje dla mediów Robert Kuczyński PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nie-wahal-sie-pomoc-zostal-nagrodzony-1930

Nie wahał się pomóc – został nagrodzony

06.05.2013

Liczba wypadków na sieci zarządzanej przez PKP Polskie Linie Kolejowe systematycznie spada. W roku 2011 zanotowano o jedną piątą zdarzeń mniej, niż w roku poprzednim. Poprawa bezpieczeństwa na liniach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-po-nadodrzance-1753

Szybciej po „Nadodrzance”

01.10.2012

prowadzonej na „Nadodrzance” w latach 2010 - 2011 r. W 2010 r. kosztem 25,9 mln PLN zmodernizowano odcinek Szczecin Podjuchy – Szczecin Główny, a w 2011 r. kosztem 24,69 mln PLN odcinki Kostrzyn – Namyślin

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sprawniejsza-nadodrzanka-355

Sprawniejsza Nadodrzanka

19.05.2008

projekt Poprawa stanu infrastruktury kolejowej w Polsce. ISPA/FS2001/PL/16/P/PT/015. Prace realizowane na terenie Dolnego Śląska określa umowa 2001/PL/16/P/PT/15-09. Aktualnie trwają roboty na torze nr 1odcinek [...] prędkością do 100 km/h/. Po remoncie na trasie Ścinawa-Rudna Gwizdaków pociągi skrócą czas jazdy ok. 20 min ......więcej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/niebawem-beda-mogly-wrocic-pociagi-pasazerskie-na-trase-miedzy-lowiczem-i-zgierzem-952

Niebawem będą mogły wrócić pociągi pasażerskie na trasę między Łowiczem i Zgierzem

23.09.2010

ponad dwóch godzin do około jednej godziny. Zgodnie z harmonogramem prace powinny zakończyć się w 2011 roku. Zobacz prezentację Informacje dla mediów Robert Kuczyński PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum

PRZECZYTAJ
/informacje/dworce/dworzec-lodz-fabryczna/multimedia

Multimedia

Galeria Fotografie starego dworca 1862 - 2011 - www.fotopolska.eu Fotografie z wyburzania starego dworca 2012 r. - www.muratorplus.pl Fotografia z budowy dworca 2011 - 2016 - www.investmap.pl Filmy Źródło:

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szczecin-plk-i-wody-polskie-wybuduja-nowy-most-na-regalicy-6119

Szczecin – PLK i Wody Polskie wybudują nowy most na Regalicy

13.09.2021

Budowa nowego mostu kolejowego na Regalicy w Szczecinie to inwestycja Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie – Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Szczecinie, przy ścisłej współpracy z PKP

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-przemyslu-powstaje-nowy-most-miedzy-przeslami-zabytkowego-obiektu-8535

W Przemyślu powstaje nowy most między przęsłami zabytkowego obiektu

08.07.2023

bezpieczne podróże pociągiem m.in. z Przemyśla do Rzeszowa, Krakowa, czy na Dolny Śląsk. – W kwietniu 2021 roku w Ministerstwie Infrastruktury finalizowaliśmy sprawę budowy nowego mostu kolejowego na Sanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/proby-swiatel-na-moscie-srednicowym-1481

Próby świateł na Moście Średnicowym

19.10.2011

Realizująca to zadanie przygotowano kilka propozycji statycznego oświetlenia i kilka dynamicznych świetlnych scen, które będą automatycznie uruchamiane w wyznaczonych terminach – jedne w wybranych dni

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...3456789101112...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 71 do 80 z 1624.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook